جدیدترین عکسهای سیما خضرآبادی در تابستان ۹۴

جدیدترین عکسهای سیما خضرآبادی در تابستان ۹۴

جدیدترین عکسهای سیما خضرآبادی در تابستان ۹۴

Jadidtarin Aksaye Sima Khezrabadi dar Tabestan 94

جدیدترین عکس های سیما خضرآبادی در تابستان ۹۴
جدیدترین عکس های سیما خضرآبادی در تابستان ۹۶

 

جدیدترین عکس های سیما خضرآبادی در تابستان ۹۴

جدیدترین عکسهای سیما خضرآبادی در تابستان ۹۴ جدیدترین عکس های سیما خضرآبادی در تابستان ۹۴

سیما خضرآبادی بازیگر زن متولد ۱۱ فروردین ماه ۱۳۶۸ در تهران می باشد.

وی بازیگری در تلویزیون را در سال ۹۰ با حضور در سریال ایستگاه آخر و بعد ازن آن مجموعه وضعیت سفید شروع نمود که بعد از آن به خوبی شناخته شد.

او در ایام نوروز در سریال علی البدل به کارگردانی سیروس مقدم در نقش یک دختر دانشجو به نام آناهیتا اقبال حضور دارد.

وی تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد است.

در ادامه بیوگرافی عکس ها و گفتگو با سیما خضرآبادی را میخوانیم.

بیوگرافی سیما خضرآبادی +ماجرای ازدواج و همسرش

گفتگو با سیما خضرآبادی

ورودم به سینما با پارتی‌ بازی نبود

پدرم مدیر تولید و مادرم چهره‌پرداز سینما هستند اما ورود من به سینما به هیچ وجه با پارتی‌بازی همراه نبود و شاید بتوان گفت خیلی اتفاقی وارد سینما شدم. خیلی کوچک بودم که به همراه مادرم به  پشت صحنه سریال «خانه پدری» رفتم. آقای غلامرضا رمضانی هم آنجا حضور داشتند و مرا برای نقش اصلی سریال «فرزندم بزرگ شده» انتخاب کردند. پس از آن هم در سریال «ایستگاه آخر» بازی کردم ولی بعد از آن دیگر اجازه بازی از طرف خانواده صادر نشد.(می‌خندد) بازی در این سریال‌ها برایم خاطره‌انگیز و جالب بود و بعد از گرفتن دیپلم تصمیم گرفتم به خاطر علاقه‌ام به بازیگری در این رشته ادامه تحصیل بدهم؛ بنابراین در رشته نمایش دانشگاه سوره مشغول تحصیل شدم.  پس از پایان تحصیلاتم در فیلم سینمایی «کودک و فرشته» و سریال «وضعیت سفید» بازی کردم و به شکل رسمی وارد دنیای بازیگری شدم.

تحصیل در رشته بازیگری بسیار موثر است

دانش‌آموز درسخوانی بودم و پدرم به شدت مخالف این بودند که در سن و سال کم وارد دنیای بازیگری شوم چون معتقد بودند به درسم لطمه می‌خورد.

پدرم دوست داشتند من در شرایط حرفه‌ای و پس از گذراندن دوره‌های بازیگری یا تحصیل در این رشته وارد این حرفه شوم. به همین علت کارم در سینما و تلویزیون را همزمان با اتمام تحصیلاتم آغاز کردم.

فکر می‌کنم پدرم تصمیم کاملا درستی گرفتند چرا که تحصیلات در زمینه بازیگری خیلی موثر است و وقتی با داشتن تحصیلات مرتبط وارد دنیای سینما بشوید، دانسته‌هایتان کمک‌کننده خواهد بود. در حال حاضر هم ایشان حامی و مشوق من هستند و هر هفته با علاقه سریال «آسپرین» را تماشا می‌کنند و کلی در موردش با هم گپ می‌زنیم.

ماجرای ازدواج و همسر

سیما خضر ابادی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است .

هنوز به پختگی کافی برای ازدواج نرسیده‌ ام

خارج از مساله بازیگری فکر می‌کنم اشخاص مختلف در سنین مختلفی ممکن است شرایط ازدواج را داشته باشند . هرکس در هر زمانی که حس می‌کند می‌تواند تشکیل خانواده دهد باید این کار را انجام دهد. ممکن است کسی در سن بیست سالگی به چنین شرایطی برسد و شخص دیگری در سنین بالا. در مورد خودم فکر می کنم هنوز به پختگی کافی برای این امر مقدس نرسیده‌ام و هنوز به حمایت پدر و مادرم نیاز دارم.

بیوگرافی سیما خضرآبادی +ماجرای ازدواج و همسرش

سیما خضرآبادی و همسرش

ورزش منظمی نداشتم

صادقانه بگویم تا هفت، هشت ماه پیش خیلی به ورزش اهمیت نمی‌دادم. حواسم بود که اگر وزنم اضافه شود رژیم بگیرم و تحرک کافی داشته باشم تا به وزن ایده‌آلم برسم و بعد هم شروع می‌کردم به پرخوری. (می‌خندد) خلاصه اینکه ورزش جزوی از زندگی‌ام نبود. ولی درماه‌های اخیر مرتب به باشگاه ورزشی می‌روم و خیلی مراقب تغذیه‌ام هستم. فکر می‌کنم برای یک بازیگر خیلی مهم است که با ورزش و روش تغذیه مناسب همیشه شاداب باشد و ورزش متعادلی داشته باشد.

علاقه ای بهشبکه‌ های خارجی

اصلا قصد توهین به هیچ برنامه‌ساز و شبکه‌ای را ندارم اما چون خودم گاهی سریال‌هایی شبکه‌هایی مانند «جم» را می‌بینم باید بگویم واقعا کارهای ضعیفی هستند. به طوری که برای من به عنوان یک بازیگر هیچ انگیزه‌ای برای حضور در این سریال ها ایجاد نمی‌شود. گذشته از این در هیچ شرایطی حاضر نیستم به این شبکه‌ها بروم.

البته ما بازیگران لژیونر هم داریم که با حضور در آثار بین‌المللی باعث افتخار کشورمان شده‌اند. در سریال «آسپرین» من با آقای همایون ارشادی همبازی هستم. ایشان بارها در فیلم های مختلف با عوامل بین‌المللی حضور موفق داشته‌اند یا آقای پیمان معادی در فیلم‌ها و سریال‌های خارجی بازی کرده‌اند که همگی اثار خوب و قابل‌دفاعی هستند.

بیوگرافی سیما خضرآبادی +ماجرای ازدواج و همسرش

سیما خضرآبادی بازیگر سریال علی البدل , نقش آناهیتا در علی البدل

کاملا با جراحی‌ های زیبایی مخالفم

من صددرصد با جراحی‌های زیبایی مخالفم و فکر می‌کنم هر چیز به صورت طبیعی زیباست. البته ممکن است برخی از افراد به خاطر حادثه یا بیماری خاصی مجبور باشند به پزشکان متخصص زیبایی مراجعه کنند، در این صورت قطعا جراحی زیبایی راهگشاست و حتی شاید بتواند انسانی را به زندگی دوباره برگرداند و به او اعتماد به نفس بدهد اما در شرایط عادی و وقتی خداوند چهره و بدنی سالم به ما داده است چرا باید چنین کاری کنیم؟

به زیبایی و شیک بودن لباس‌هایم اهمیت می‌دهم نه مد

چندان تابع مد نیستم اما در بین لباس‌ها و رنگ‌هایی که مد می‌شوند اگر چیزی را دوست داشته باشم و حس کنم به من می‌آید می‌خرم. در خریدهایم بیشتر به زیبایی و شیک بودن و کیفیت اهمیت می‌دهم تا مد. ترجیح می‌دهم یک لباس با کیفیت مناسب و از برندی خوب و معتبر بخرم تا اینکه مثلا ده دست لباس ارزان‌قیمت تهیه کنم.

سریالهای سیما خضرابادی

علی‌البدل (۱۳۹۶)
آسپرین (۱۳۹۵)
حانیه (۱۳۹۳)[۲] جاده چالوس (۱۳۹۳)
ایستگاه آخر (۱۳۹۰)
وضعیت سفید
چک برگشتی
هفت سین

اینستاگرام سیما خضرآبادی

instagram : simakhazrabadi

جدیدترین عکس های سیما خضرآبادی در تابستان ۹۴

جدیدترین عکس های سیما خضرآبادی در تابستان ۹۴
جدیدترین عکسهای سیما خضرآبادی در نوروز ۹۶

جدیدترین عکس های سیما خضرآبادی در تابستان ۹۴ Sima_Khezrabadi_Summer94_www-Funjoo_IR (7) جدیدترین عکس های سیما خضرآبادی در تابستان ۹۴ سیما خضرآبادی,عکسهای سیما خضرآبادی,تصاویر سیما خضرآبادی,جدیدترین عکس های سیما خضرآبادی,عکسهای سیما خضرآبادی در مرداد 94,بیوگرافی کامل سیما خضرآبادی,زندگینامه سیما خضرآبادی,عکس دیدنی سیما خضرآبادی,عکس اتلیه ای سیما خضرآبادی,درباره سیما خضرآبادی,در مورد سیما خضرآبادی,سن سیما خضرآبادی,اینستاگرام سیما خضرآبادی,صفحه شخصی سیما خضرآبادی,فیلم شناسی سیما خضرآبادی,سریال سیما خضرآبادی,نقش های سیما خضرآبادی,sima khezrabadi,عکس اتلیه ای سیما خضرآْبادی,عکسهای بازیگران زن Sima_Khezrabadi_Summer94_www-Funjoo_IR (10)

جدیدترین عکس های سیما خضرآبادی در تابستان سیما خضرآبادی,عکسهای سیما خضرآبادی,تصاویر سیما خضرآبادی,جدیدترین عکس های سیما خضرآبادی,عکسهای سیما خضرآبادی در مرداد 94,بیوگرافی کامل سیما خضرآبادی,زندگینامه سیما خضرآبادی,عکس دیدنی سیما خضرآبادی,عکس اتلیه ای سیما خضرآبادی,درباره سیما خضرآبادی,در مورد سیما خضرآبادی,سن سیما خضرآبادی,اینستاگرام سیما خضرآبادی,صفحه شخصی سیما خضرآبادی,فیلم شناسی سیما خضرآبادی,سریال سیما خضرآبادی,نقش های سیما خضرآبادی,sima khezrabadi,عکس اتلیه ای سیما خضرآْبادی,عکسهای بازیگران زن Sima_Khezrabadi_Summer94_www-Funjoo_IR (12)

جدیدترین عکسهای سیما خضرآبادی در تابستان Sima_Khezrabadi_Summer94_www-Funjoo_IR (13)

جدیدترین عکسهای سیما خضرآبادی در تابستان

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *