ثبت نام در آزمون استخدامی شرکتهای دانش بنیان +شرایط

ثبت نام در آزمون استخدامی شرکتهای دانش بنیان +شرایط

ثبت نام در آزمون استخدامی شرکتهای دانش بنیان +شرایط

ثبت نام در آزمون استخدامی شرکتهای دانش بنیان +شرایط
ثبت نام در آزمون استخدامی شرکتهای دانش بنیان +شرایط

 

ثبت نام نخستین آزمون استخدام شرکت های خصوصی و دانش بنیان کشور از روز سه شنبه ۱۴ شهریور آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین قمری دبیر شورای سیاست گذاری و سرپرست آزمون استخدامی شرکتهای دانش بنیان  امروز در نشست خبری «نخستین آزمون استخدام شرکت های خصوصی و دانش بنیان کشور» که در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، خاطر نشان کرد: امسال برای اولین بار آزمون استخدام شرکتهای خصوصی و دانش بنیان  با هدف کاهش آمار بیکاری و افزایش کیفیت تولید این شرکتها برگزار می شود.

وی عنوان کرد:  نخستین آزمون شرکت های خصوصی و دانش بنیان در دو مرحله در نیمه دوم سال جاری برگزار می شود.

وی از آغاز ثبت نام این آزمون از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۱۴ شهریورماه خبر داد و افزود: ثبت نام تا روز ۲۸ شهریور ادامه خواهد داشت و اعلام نتایج و آغاز مرحله مصاحبه و جذب نیز نیمه دوم مهرماه سالجاری خواهد بود. متقاضیان برای ثبت نام کافی است به سایت آزمون به نشانی www.inre.ir مراجعه کنند.

قمری با تاکید بر اینکه ثبت نام این آزمون از فردا به صورت اینترنتی آغاز می شود، اظهار داشت: برگزاری آزمون مرحله اول به صورت نیمه متمرکز و اینترنتی در مهر و آبان ماه خواهد بود و نتایج در اول آذرماه اعلام می شود.

دبیر شورای سیاست گذاری و سرپرست آزمون استخدامی شرکتهای خصوصی و دانش بنیان بیان داشت: آزمون دوم به صورت مصاحبه حضوری از دی ماه تا اسفند ماه در تهران و ۵ استان کشور به صورت منطقه ای دایر می شود.

به گفته قمری، در اسفند ماه افراد انتخاب شده به شرکت ها جهت استخدام معرفی می شوند.

وی ادامه داد: مشاغل مورد نیاز شرکت های خصوصی و دانش بنیان بر اساس حوزه به ۸ بخش مستقل با عناوین اجرایی و فنی_بهداشت، درمان و مراقبت_ خدماتی، رفاهی و آموزشی_ طراحی، رسانه ای، بازاریابی و فروش_فناوری اطلاعات_کارشناسی و مهندسی_ مالی و حقوقی و اداری_ مدیریتی تقسیم شده است.

قمری افزود: این آزمون توسط یکی از شرکت های پارک فناوری پردیس که تجربه های اجرایی در برگزاری مسابقات مهارت سنجی دارد، برگزار می شود. همچنین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی و صداوسیما نیز در اجرای این آزمون بایکدیگر همکاری می کنند.

وی با بیان اینکه این آزمون شامل ارزیابی ۲۶۶ عنوان شغلی است، گفت: در پایان آزمون حداقل ۵هزار نفر در این مشاغل مشغول به کار خواهند شد.

قمری با بیان اینکه بنابر پیش بینی ها در شهرهای اصفهان، تبریز، مشهد، تهران، خوزستان، کرمان یا فارس برگزار می شود، گفت: افراد با سن کمتر از ۱۸ سال نیز می تواند به صورت آزمایشی در آزمون استخدامی شرکت کنند.

به گفته دبیر شورای سیاست گذاری و سرپرست آزمون استخدامی شرکتهای خصوصی و دانش بنیان، نوع سوالات شامل رفتاری عمومی (شخصیت شناسی)، رفتاری تخصصی(هوش، فهم اجتماعی، زبان و …)، دانشی عمومی و خصوصی (اختصاصی هر شغل)  می شود.

وی افزود: منابع این آزمون شامل دفترچه کنکور کارشناسی، ارشد و دکتری، آزمون استخدامی سازمان ها، مشورت با متخصصان رشته های شغلی و نمایندگان صنایع و شرکتهای خصوصی و دانش بنیان می شود.

 

ثبت نام در آزمون استخدامی شرکتهای دانش بنیان +شرایط

افتاب

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

یک نظر

  1. فروشندگی بازاریابی رانندگی اجرا گویندگی ونمایش تورلیدر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *