تیپ ملانیا ترامپ در عربستان +عکس

تیپ ملانیا ترامپ در عربستان +عکس

دونالد ترامپ و همسرش ملانیا امروز صبح وارد عربستان شدند تا با مقامات آل سعود گفتگو کنند. بدون شک یکی از موضوعات مورد بحث انها ، ایران خواهد بود.

‘دونالد ترامپ’رئیس جمهور آمریکا به همراه هیات همراه خود لحظاتی قبل وارد فرودگاه بین المللی ‘ملک خالد’ ریاض شد. دونالد ترامپ طبق اعلام قبلی صبح امروز (شنبه) سفر منطقه ای خود را به خاورمیانه آغاز کرد.

تیپ ترامپ و همسرش در عربستان

تیپ ملانیا در عربستان

تیپ ملانیا ترامپ در عربستان +عکس
تیپ ملانیا ترامپ در عربستان +عکس
درحالی که رئیس جمهور آمریکا امروز در نخستین سفر خارجی‌ خود به عربستان می‌رود دولت ریاض تصمیم گرفته برای خشنودی ترامپ غذاهایی را سرو کند که باب طبع وی است و یکی از آنها استیک با سس کچاپ است.
مجله مراحم؛  به نوشته روزنامه ایندیپندنت، بسیاری از مقام‌های آمریکایی بیم آن را دارند که سفرهای خارجی برای دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به دلیل تغییر در موقعیت‌های زمانی، هتل‌های ناآشنا و غذاهایی که او تا به حال نخورده باعث شود ترامپ سفرهای خارجی را بر عهده مایک پنس، معاونش بگذارد.

تیپ ملانیا ترامپ در عربستان

ترامپ قرار است در این سفر به عربستان، اراضی اشغالی و واتیکان برود و در دو نشست یکی در بروکسل و دیگری در سیسیل، ایتالیا شرکت کند.
این نخستین سفر خارجی ترامپ از زمان روی کار آمدن به عنوان رئیس جمهوری آمریکاست؛ کسی که تا به امروز تنها در کاخ سفید بوده و دوستانش در اطرافش بودند و کارمندان می‌دانستند که او چه غذاهایی را دوست دارد بخورد و دمای اتاقش باید چقدر باشد تا احساس راحتی کند.
ترامپ پس از جیمی کارتر، رئیس جمهوری پیشین آمریکا نخستین رئیس جمهوری است که در ۱۰۰ روز نخست ریاست جمهوری‌اش سفر خارجی نداشته است.
در این سفر همچنین تقریبا تمامی مقام‌های ارشد کاخ سفید و همچنین ملانیا ترامپ، همسرش همراهش خواهند بود.
سفر به خارج از اولویت‌های ترامپ نبوده و بسیاری از کارهای تجاری‌اش را پیش از آنکه رئیس جمهور شود در مارالاگو، فلوریدا یا سایر املاکش در آمریکا انجام داده است و تنها توقف‌های کوتاهی در کشورهای دیگر برای دیدار با شرکای تجاری‌اش داشته است.

تیپ ترامپ و همسرش در عربستان

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *