تک عکسهای بازیگران و ستاره های معروف در کشور

تک عکسهای بازیگران و ستاره های معروف در کشور

تک عکسهای بازیگران و ستاره های معروف در کشور

Funjoo-tak aks bazigaran irani

 

 

ستاره های ایرانی اعم از بازیگران و خواننده ها و ورزشکاران در شبکه های اجتماعی فعالیت زیادی دارند و برخی از عکس های آن ها واقعا جالب و دیدنی است. اروپاگردیِ علی شادمان چند هفته ای می شود که تمام شده است، ولی خب عکس های این سفر بعید است به این زودی ها تمام شود

و تا سفرِ بعدی علی جان باید آن ها را لایک کنیم. اندی وارهول اگر میدانست یک روزی قرار است با این لحن و اینگونه خطاب شود، هیچگاه وارد عالم هنر نمیشد و در بازار ماهیِ پنسیلوانیا، خرچنگ میفروخت و روزگار سپری میکرد.
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)افتتاحیه، مراسم و گالری بهانه است، چیزی که مهم است حضور عکاسانِ عزیز و زحمتی است که قرار است بکشند و به تبع آن لایک هایی که قرار است به صفحه عزیزان در اینستاگرام اضافه شود.
Funjoo-tak aks bazigaran irani
سلفی سیما خضرآبادی و فرهاد نجفی در پشت صحنه سریال آسپرین. نظرم درباره آسپرین باید عرض کنم که استیل‌سالیسیلیک اسید که بیشتر با نام تجاری آن آسپیرین شناخته می‌شود، یک داروی ضد التهاب غیر استروئیدی است که معمولاً به عنوان ضد درد و تب بر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دارو بدون نسخه پزشک قابل تهیه‌است.

آسپرین یکی از پر طرفدارترین داروها در دنیاست. هر سال ۵۰۰۰۰ میلیون قرص آسپرین در جهان مصرف می‌شود. در بریتانیا هر فرد سالانه ۷۰ قرص آن را جدا یا همراه با مسکن‌های دیگر، کافئین یا ویتامین «ث» مصرف می‌کند. آسپرین علاوه بر خاصیت تسکین دهندگی، تب‌بر و ضد التهاب هم هست،

ضمن اینکه اثرهایی نظیر ایجاد زخمهای گوارشی و جلوگیری از لخته شدن خون را نیز از خود نشان می‌دهد. اما مصارف امروزه آسپرین عبارتند از:پیشگیری از بیماریهای قلبی ۳۷٫۶٪ ورم مفاصل ۲۳٫۳٪ سر درد ۱۳٫۸٪ بدن درد ۱۲٫۲٪ و دردهای دیگر ۱۴٫۱٪. (ممنون از عزیزانِ زحمتکش در ویکیپدیا)
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)متاسفانه الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون بخاطر مشکلات قلبی در بیمارستان بستری شده و تحت درمان هستند. آرزوی سلامتی داریم برای خانم چرخنده و امیدواریم هرچه زودتر سلامتی خود را بدست بیاورند.
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)گریم متفاوت شهاب جان حسینی که نمی دانیم مربوط به کدام مجموعه یا فیلم است. اگر شما میدانیم به ما هم بگویید.
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)سلفی خواهر و برادری کمند و سپند امیرسلیمانی همراه با آرزوی هفته ای خوب برای هواداران.
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)زیبا بروفه در افتتاحیه گالری عکس های تهمینه میلانی در الهیه. اواخر دهه هفتاد بود که فیلمِ “پر پرواز” خسرو معصومی گیشه را ترکاند و زیبا بروفه را سوپراستار آن سال ها کرد. دورانی که زود تمام شد و بقیه سوراستار ها آمدند و ترکاندند و رفتند و این آمدن و رفتن ها کماکان ادامه دارد.
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)بابا جذاااب! بابا جذابِ ذاتی! بابا مجذوب کننده ذات ها! یخورده کم جذب کن بذار چیزی هم واسه بقیه بمونه!
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)از این لحظه، با افتخار به آن جمعیت ۹۰ و چند درصدی کتاب نخوان کشور می پیوندم. کمی مسجدی تر بنشینید تا من هم جا بشوم، ممنون!
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)نام مُدل: مهرداد صدیقیان

نام طرح لباس: گورخریِ کم تراکم

طراح: خواست نامش فاش نشود (اهل ریا نیست)

مخصوص سال: آینده ای دور که امیدواریم هیچگاه فرا نرسد.
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)سلفی روزبه نعمت اللهی در کنار یک استخر و یا دریاچه و یا سد و یا هر چیز دیگری که توانایی دربرگرفتن این حجم از آب را دارد. روزبه جان مراقب باش خدای نکرده پایت نلغزد و توی آب نیوفتی. کلا دور و برِ آب نگردی بهتر است، چون به داخل آب افتادن همانا و خیس و سنگین شدن ریش ها همانا و رفتن به اعماق آب و غرق شدن همانا!
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)به گزارش پارس ناز سلفی امین حیایی در یکی از سینماهای تهران با عزیزانی که برای تماشای فروشنده به سینما رفته بودند که متوجه شدند بلیطی نمانده و برای گذراندن زمان انتظار و شروع سانس بعدی آن، این فیلم ناردون را هم دیدند تا سخت نگذرد!
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)درخشش خواهران منصوریان در مسابقات آسیایی ووشو که مهتاب کرامتی را به تبریکِ اینستاگرامی واداشته است.
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)حمید لولایی و دوستانِ هم سن و سالش در یک دورهمی.
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)حامد خان بهداد، یگانه گوهر درخشانِ عالمِ خشم و پرخاش و هیجانات کنترل نشونده، در مراسم یادبود استاد کیارستمی.
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)سلفی یکتا ناصر و ساغر شکوری که در سریال پریا نقش بهار را بر عهده داشت. سریالی که تمام شد و طبق گفته یکی از عوامل سازمان صدا و سیما از مخاطبین و بینندگان نمره قبولی گرفته است. بله، با نمره ۱۰٫۲۵ و با کلی ارفاق قبول شد و خوشبختانه در اوج خداحافظی کرد!
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)حافظ ناظری اینگونه مردم را به کنسرت امشبشان در فضای باز برج میلاد دعوت کرد. حافظ جان اول خودت مطمئن شو که کنسرتتان لغو نمیشود و اجرا خواهد شد، بعد مردم را دعوت کن!
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)قحطی بازیگر نوجوان و دبیرستانی باعث شده فلورا سام چنین انتخاب هایی داشته باشد. خانم سام میتوانست از بهاره رهنما هم در این نقش ها استفاده کند. نقش یک دختر دبیرستانی درسخوان که چند وقتی است پسر یکی از همسایه ها از او خواستگاری کرده ولی او جواب رد داده چون قصد ادامه تحصیل دارد.
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)یک نفر برود و با چَک و تکان بهرام را بیدار کند. محو عظمت استاد شده.
آفرین به زیرکی و ذکاوت بهرام رادان که برای اکران خصوصی اراک و قزوین محسن کیایی را میفرستد و برای اکران خصوصیِ لس آنجلس خودش میرود. در ضمن الکی حرف در نیاورید، لیوان ها خالی است!
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)شفاف سازی کنم که منظور آرش ظلی پور گلی است که در زمین بازی فوتبال به ثمر میرسد، نه گل هایی که در زمین محوطه باغ فردوس! آقا رضا ورزشکار است و اصلاً گل نمیزند! یعنی گل میزند، ولی اینجوری گل میزد، نه آنجوری!
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)خاطره بازی سعید شیخ زاده با این عکس قدیمی مربوط به فیلم سینمایی “خوش خیال” ساخته مهران تاییدی در کنار آقا رضا رویگری که امیدواریم حالشان خوب باشد و همچنین بانو افسانه بایگان.
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)پست تلخ بانو احترام برومند و همدردیِ کامنتی افسانه چهره آزاد و هومن حاجی عبداللهی. کلا هومن دست به کامنت اش خوب است و اگر روزی دیدید در زیر پستتان نوشت “عالی بود، ممنون”. اصلا متعجب و ذوق زده نشوید.
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)ولش کن، ولش کن، ولش کن، ولش کن… (با لحن استادیومی تصوّر شود. ولش کن نویدمون رو!)
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)مصداق واقعی ارتباط “آوای درونی به شقیقه” را در این عکس و کپشن میلاد کی مرام ببینید.
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)لیلا اوتادی و کیکی که “با دستان خودش” بمناسبت جشن تولد مادرش پخته است. ضمن عرض تبریک تولد مادر جان، جسارتاً لیلا خانم مگر با قسمت دیگری از بدن هم میتوان کیک پخت؟!
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)سلفی نجمه جودکی و همسرش در کنار المیرا شریفی مقدم و همسرش داود عابدی و فرزندان عزیز. ۴ خبرنگار و مجری اینستاباز در کنار هم.
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)وقتی یواشکی ته دیگ دوستت را از بشقابش کش میروی و او متوجه نمی شود.
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)لادن طباطبایی هم در مراسم اکران بارکد در لس آنجلس حضور داشت.
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)حسن رفیعی با این سلفی کارکرد و تمامی مصرف های مفید مونوپاد را به حاشیه برد! حسین جان مونوپاد زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که تعداد عزیزان سلفی گیر زیاد تر از حدی باشد که طول دست انسان بتواند پاسخگوی آن باشد، و یا در مواقعی که طبیعت پشت سر فرد آن قدر زیبا است که آدم حیفش می آید

همه ی منظره در کادر نباشد. این که یکه و تنها با بک گراند بیابان های جاده سمنان سلفی مونوپادی میگیری، کاملاً اضافه کاری است.
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)امیر جعفری هم به تماشای نمایش آزاده زارعی و دوستان رفته بود که این عکس را با دوستان گرفت. به قول پیمان یوسفی “کیلوهای اضافی”ِ امیر جعفری اخیرا خیلی پررنگ تر از قبل شده است. امیدواریم امیر به سلامتی اش اهمیت دهد.
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)پوریا فیاضی و همسرش مهتا محمدی به همراه دختر عزیزشان جانان خانم در یک رستوران سنتی. دو ملی پوش سابق که این امروز جایی در تیم ملی والیبال ندارند.
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)یعنی تنها تفاوتی که فرهاد قائمی از سال ۲۰۰۷ تا امروز داشته، کلاهی است که در این عکس بر سر دارد!
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)سلفیِ امید و سعید و حامی و رضا و نیما و علی و قلی و عباس آقاااا، با مامانش اینا! در ضمن بخاطر صداقتی که با ما داری ممنونیم امید جان. ما هم این صداقت را الگوی خود قرار میدهیم و میگوییم که بمب هایت اصلا هم خفن نیست و همگی مشقی و بی صداست! (ایموجی زبان درازی)
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)فریبرز عرب نیا آنقدر از چشمانش سلفی و عکس گرفت تا بالاخره تنوانست یک نتیجه اخلاقی از آن ها استخراج کند!
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)امیرحسین آرمان را در عکس پیدا کرده و بلافاصله به سراغ عکس بعدی بروید.
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)نگار جان همه ما میدانیم که عکس ها تازه به دستت رسیده است، پس الکی بحث دلتنگی و این جور چیز ها را مطرح نکن. عکست را بگذار و لایکت را بگیر!
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)عکسی کراپ شده از فلامک جنیدی و خواهرش پرستو خانم در یک جایی که نمیدانیم کجاست و دانستن آن خیلی هم موضوع مهمی نیست. مهم است؟!
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)تیکه سنگینی که علی کریمی به مسئولین ورزشی کشورمان انداخته است.

پ.ن: رضا مهماندوست در مراسم تقدیر از مدال آوران المپیکی آذربایجان، بالاترین نشان دولتی کشور آذربایجان را به همراه دویست هزار دلار (۷۰۰ میلیون تومان) جایزه نقدی از رئیس جمهور این کشور دریافت کرد.
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)مهدی رحمتی با این عکس از مردم خواست برای مادربزرگ عزیزش دعا کنند. چشم سید جان، ما دعایمان را می کنیم ولی خب هرچه خدا بخواهد همان می شود. شما هم خیلی مزاحم مادربزرگ جان نشو و بگذار راحت باشد!
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)سکوت وحشی چشمان بی مروت تو، کشانده پای جهان را به سمت سیب هوس….

آخ شرمنده، اشتباهی شد. داشتم نامه های نوید محمدزاده در لانتوری را میخواندم که اینجوری شد!
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)مهدی ماهانی دیروز مورد عمل جراحی قرار گرفت، ولی متاسفانه عمل موفقیت آمیز نبوده و قرار است بار دیگر زیر تیغ برود. امیدواریم هر چه زودتر حال مهدی خوب شود و برایش آرزوی سلامتی و بهبود داریم. سعید سهیلی هم به ملاقات او رفته بود که عکسش را میبینید.
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)علی دایی هم به قدرنشناسی مسئولین وزارت ورزش واکنش نشان داد.
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)عکس یادگاری حدیث میرامینی و رفیقش در موزه متروپولیتن نیویورک. از آن عکس های که چند ثانیه قبلش عزیزان در به در دنبال یک تکه پارچه بوده اند و همانطور که شاهد هستید این پارچه ی فلک زده هم باید نقش شال را بازی کند و هم جور مانتو و پیراهن را بکشد!

به پایان آمد این مطلب، باقی مانده ی حکایت چهره ها بماند برای فردا. مراقب خود باشید.

یا علی.
عکسهای بازیگران و ستاره های مطرح در کشور (105)

 

تک عکسهای بازیگران و ستاره های معروف در کشور

منبع: پارس ناز فان جو

تک عکسهای بازیگران و ستاره های معروف در کشور,فان جو,گالری عکس های بازیگران, تصاویر بازیگران مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی,فانجو,بازیگران مشهور ایرانی , بازیگران مشهور ایرانی و فرزندانشان , بازیگران مشهور ایرانی با همسرانشان , بازیگران مشهور ایرانی در فیس بوک عکس , بازیگران مشهور ایرانی در کنار همسرانشان , بازیگران معروف ایرانی , بازیگران مشهور ایرانی , بازیگران معروف ایرانی زن , سحر قریشی , لیلا بلوکات , اینستاگرام بازیگران ایرانی , روناک یونسی و همسر اول , مهراب قاسمخانی و همسرش , بهنوش بختیاری , ترانه علیدوستی , همسر بنیامین بهادری , داوود رشیدی و همسرش , لیلا اوتادی , سلفی ترلان پروانه ,
عکسهای جدید بازیگران زن در شبکه های اجتماعی,فانجو,جدیدترین عکس های بازیگران زن در شبکه های اجتماعی,جدیدترین عکس های بازیگران,عکس های جدید بازیگران,عکس های بازیگران جدید,عکس جدید بازیگران,عکس های بازیگران و همسرانشان,عکس های بازیگران ایرانی,عکس بازیگران, بازیگران ایرانی, عکسهای بازیگران ایرانی, عکس از بازیگران, تصاویر بازیگران ایرانی, عکس جدید بازیگران, عکس بازیگران زن, جدیدترین عکس بازیگران, عکس های خانوادگی بازیگران, گالری عکس بازیگران,عکس بازیگران در شبکه‌های اجتماعی, بازیگران در شبکه‌های اجتماعی,تصاویر بازیگران در شبکه‌های اجتماعی,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *