تکه اوزگور و صدف طاهریان با هم ازدواج کردند + عکسها

تکه اوزگور و صدف طاهریان با هم ازدواج کردند + عکسها

تکه اوزگور و صدف طاهریان با هم ازدواج کردند + عکسها

sadaf-taherian-ozgur-teke-funjoo-ir

 

تکه اوزگور و صدف طاهریان

صدف طاهریان مدتی است عکس هایی را با تکه اوزگور ozgur teke بازیگر ترکیه ای منتشر می کند که همین باعث حاشیه سازی های جدیدی برای او شده است. همچنین تکه اوزگور نیز عکس های از خود با صدف طاهریان در اینستاگرمش منتشر کرده که همین موضوع تا حدی این خبر را تایید می کند هر چند رسانه های ترکیه خبر ازدواج این بازیگر سرشناس رو با بازیگر ایرانی تایید کردند.

صدف طاهریان و تکه اوزگور

طاهریان که با سروصدای زیادی از ایران رفت و گفته شد می خواهد در سریال های شبکه جم بازی کند هر چند تاکنون سریالی از او در این شبکه ماهواره ای دیده نشده اما با اینستاگرامش حسابی خبرساز است.

همسر صدف طاهریان

صدف طاهریان با بازیگر ترک بنام تکه اوزگور ازدواج کرد و رسانه های ترکیه خبر ازدواج این بازیگر سرشناس رو با بازیگر ایرانی تایید کردند او با انتشار عکس های همسر خود تلویحا این خبر رو تایید کرده است.

عکس تکه اوزگور و صدف طاهریان

بیوگرافی تکه اوزگور

تکه اوزگور ozgur teke بازیگر ترک کشور ترکیه با ۳۷ سال سن می باشد که متولد ترابوزون ترکیه است. او در ترکیه به دنیا آمده ولی در لس‌آنجلس زندگی گذرانده. به آکادمی فیلم نیویورک رفته و دوره بازیگری دیده است. مدرک لیسانس خود را در رشته فیزیک گذرانده و سپس به سراغ رشته مدیریت ورزشی رفته است.

بیوگرافی تکه اوزگور

 

 

تکه اوزگور و صدف طاهریان با هم ازدواج کردند + عکسها

فارو

تکه اوزگور و صدف طاهریان با هم ازدواج کردند + عکسها, فان جو, تکه اوزگور و صدف طاهریان, ازدواج صدف طاهریان, تکه اوزگو, تکه اوزگور و صدف طاهریان, صدف طاهریان, صدف طاهریان و همسرش, عکس تکه اوزگور و صدف طاهریان, عکس همسر صدف طاهریان, نامزد صدف طاهریان, همسر صدف طاهریان, عکس افراد مشهور

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *