تماشای والیبال به سبکی دیگر/ نتایج مسابقات آغازین هفته ششم + عکس

تماشای والیبال به سبکی دیگر/ نتایج مسابقات آغازین هفته ششم + عکس

تماشای والیبال به سبکی دیگر/ نتایج مسابقات آغازین هفته ششم + عکس

 

والیبال در سالن روباز رم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ تیم ملی والیبال ایتالیا در آغاز هفته ششم  رقابت های لیگ جهانی والیبال موفق شد میهمان خود تیم ملی برزیل را در سالن روباز «فورو ایتالیکو» شهر رم با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد. لاجوردی پوشان در ست‌های اول، سوم و پنجم با نتایج ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۱۸ و ۱۶ بر ۱۴ پس از ۱۵۶ دقیقه مبارزه، برزیل را شکست دادند و در ست‌های دوم و چهارم ۲۱ بر ۲۵ و ۱۷ بر ۲۵ مغلوب شدند.

 

در این بازی لوکا وتوری ۱۶ امتیاز برای ایتالیا و والاس دسوزا ۲۰ امتیاز برای برزیل کسب کردند.۱۱ هزار و ۱۲۸ تماشاگر برای تماشای این بازی به سالن روباز «فورو ایتالیکو» شهر رم آمده بودند.

والیبال در سالن روباز

در دیگر دیدار مهم دیشب نیز، اروین انگاپت، ستاره فرانسوی ها با کسب ۱۸ امتیاز باز هم مرد اول تیمش لقب گرفت و پیروزی ۳-۰ برابر جمهوری چک را رقم زد (۱۸-۲۵، ۲۰-۲۵ و ۲۴-۲۶) تا همچنان رکورد صد در صد پیروزی در گروه D رقابتها برای آنان پابرجا بماند.
فرانسوی های شکست ناپذیر، بازی را با دفاع های خوب آغاز کردند و ۴-۱ از حریف پیش افتادند. اما میزبان، با تحریک هواداران توانست به بازی برگردد و اختلاف را به یک امتیاز کاهش دهد؛ گرچه این اتفاق دوام نداشت و اروین انگاپت با درخشش خود برتری شش امتیازی فرانسه را سبب شد تا تلاش های رقیب بی ثمر بماند. آنها خیلی زود ست اول را با نتیجه ۱۸-۲۵ از آن خود کردند.
ست دوم نیز با برتری مطلق فرانسوی ها کلید خورد. جایی که برتری ۶-۲، سکوت را به ورزشگاه تحمیل کرد. این برتری همچنان ادامه داشت و تلاش میزبان برای مهار انگاپت بی فایده بود؛ او تمام توپ هایش را با موفقیت وارد زمین حریف می کرد. سرانجام ست های دوم و سوم نیز به ترتیب با نتایج ۲۰-۲۵ و ۲۶-۲۴ به سود صدر نشین گروه D به اتمام رسید.

نتایج کامل مسابقات دیشب لیگ جهانی به شرح زیر است:

مونته‌نگرو ۳ – تونس صفر

روسیه یک – لهستان ۳

جمهور چک صفر – فرانسه۳

ایران ۳ – آمریکا صفر

اسلواکی ۲ – چین ۳

هلند ۳ – پرتغال صفر

ترکیه ۳ – پورتوریکو صفر

ایتالیا ۳ – برزیل ۲

اسپانیا ۳ – ونزوئلا صفر

یونان ۳ – مکزیک صفر

مصر ۳ – قزاقستان یک

ژاپن ۳ – کره‌جنوبی صفر

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *