تظاهرات زنان فاحشه در فرانسه +عکس

تظاهرات زنان فاحشه در فرانسه +عکس

تظاهرات زنان فاحشه در فرانسه +عکس

تظاهرات زنان فاحشه در فرانسه +عکس

تظاهرات زنان فاحشه در فرانسه به علت تصویر قانون ممنوعیت پرداخت پول برای خدمات جنسی در شهر پاریس صورت گرفت

در این قانون مردم نباید برای برقراری رابطه جنسی به کسی پول پرداخت کنند و این کار جرم تلقی میشود. با تصویب این قانون زنان روسپی فرانسه به خیابانها ریختند و به این قانون اعتراض کردند و معتقدند که ما درامد دیگری نداریم!

تظاهرات زنان فاحشه در فرانسه

د فرانسه قانونی تصویب شده است به نام: “ممنوعیت پرداخت پول برای خدمات جنسی” که کسی حق ندارد برای برقراری رابطه جنسی پول پرداخت کند

این قانون خشم زنان روسپی فرانسه را برانگیخت و همزمان با تصویب این قانون در خیابان های پاریس دست به اعتراض زدند.

به گزارش مجله مراحم به نقل از خبرگزاری فرانسه،این زنان که شغل خود را خدمات جنسی میدانند معتقدند که انها هم کارگر محسوب میشوند که از طریق تن فروشی کسب درامد میکنند!!!

فرانسه به دلیل تورم زیاد اقتصادی بسیاری از زنان این کشور را به تن فروشی وا داشته است اغلب زنان تظاهرکننده دختران جوان هستند اما تعدادی از مردان نیز آنها را همراهی می‌کردند.

تظاهرات زنان روسپی در فرانسه

تظاهرات زنان فاحشه خراب,دختران فاحشه,زنان روسپی

تظاهرات زنان فاحشه در فرانسه

بر اساس قانون ممنوعیت پرداخت پول برای خدمات جنسی، مردانی که ارتباط جنسی با زنان روسپی برقرار می‌کنند باید مبلغ ۳۷۵۰ یورو جریمه پرداخت کنند.

منتقدان می‌گویند که این قانون به جای جرم‌انگاری اقدام زنان روسپی، اقدام مردانی که برای استفاده از خدمات جنسی آنها مراجعه می‌کنند را جرم‌انگاری کرده است.

همچنین ببینید: آسایشگاهی برای زنان فاحشه بازنشسته

تظاهرکنندگان پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آنها نوشته شده بود: “جرایم مالی را متوقف کنید، به تجاوزکاران، ایدز، سرکوب [جنسی] و دورویی بپردازید و به مشتریان ما کاری نداشته باشید”.

برخی از تظاهرکنندگان با پوشیدن نقاب‌های سفید و سیاه پلاکاردهایی را بلند کرده بودند که بر روی آنها نوشته شده بود: “فعالیت جنسی هم یک شغل است”.

تظاهرات زنان بدکاره در فرانسه

تظاهرات زنان فاحشه خراب,دختران فاحشه,زنان روسپی

بر اساس قانون جدید در فرانسه ارتباط جنسی مقابل دریافت پول، ارائه خدمات جنسی و اداره مراکز ارائه‌کننده زنان روسپی جرم است و مجازات در پی دارد. این قانون سال گذشته تصویب شد و تا پیش از آن جرم نبود. در فرانسه همچنین آزار زنان با انگیزه جنسی جرم است.

پیش از این قوانینی در بریتانیا و سوئد تصویب شده بود که بر اساس آنها ترغیب زنان برای برقراری روابط جنسی و همچنین خریداری خدمات جنسی زنان روسپی جرم شناخته می‌شد. فرانسه اخیرا با تصویب قانون مشابهی به این دو کشور پیوست.

زنان روسپی فرانسه تظاهرات کردند

تظاهرات زنان فاحشه خراب,دختران فاحشه,زنان روسپی

بر اساس این قانون که مورد اعتراض زنان روسپی و مشتریان آنها قرار گرفته است، خود زنانی که بدن خود را مورد معامله قرار می‌دهند مجرم نیستند و مجازاتی برای آنها در نظر گرفته نشده است اما مردانی که برای دریافت خدمات جنسی به آنها مراجعه کنند مرتکب جرم شده‌اند و با پرداخت جریمه مجازات می‌شوند.

دانمارک نخستین کشور اروپایی بود که پرداخت پول برای خدمات جنسی را ممنوع اعلام کرده بود.

در پاریس محله‌ای وجود دارد که در آن زنان روسپی خود را عرضه می‌کنند. از زمان تصویب قانون اخیر، مراجعه مردان به این محله کمتر شده است.

تظاهرات به تصویب قانون ممنوعیت پرداخت پول برای خدمات جنسی

تظاهرات زنان فاحشه (بدکاره) در فرانسه +تصاویر

منبع: مراحم

دختران خراب, زنان روسپی, زنان روسپی در فزانسه,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل کشف حجاب الهام عرب مانکن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *