تصاویر و جزئیاتی تازه از تنها سریال ۱۱۰ قسمتی ایرانی

تصاویر و جزئیاتی تازه از تنها سریال ۱۱۰ قسمتی ایرانی

تصاویر و جزئیاتی تازه از تنها سریال ۱۱۰ قسمتی ایرانی

 

 

اخبار,اخبار فرهنگی,  سریال کیمیا

مهدی سلطانی که نقش یک مامور عالی رتبه امنیتی زمان قبل از انقلاب را در سریال «کیمیا» برعهده دارد، عنوان کرد ممکن است دوباره با نقش برادر این شخصیت در این سریال ۱۱۰ قسمتی حضور داشته باشد.

مهدی سلطانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره حضورش در سریال «کیمیا» توضیح داد: من در این سریال نقش شهرام کامفر مامور عالی رتبه امنیتی زمان قبل از انقلاب را بازی می‌کردم که کارم در این مجموعه مدتی‌ است به پایان رسیده است.

اخبار,اخبار فرهنگی,  سریال کیمیا

وی افزود: البته جواد افشار کارگردان سریال به من پیشنهاد داده که نقش برادر شخصیت خودم را هم در این سریال بازی کنم. این شخصیت مسن‌تر از شهرام است و اتفاقات پیرامون او در زمان حال رخ می‌دهد با این حال پذیرفتن این پیشنهاد نیز به شرایط کاری‌ام بستگی دارد.

بازیگر «هفت سنگ» و «مدینه» تصریح کرد: شرایط این همکاری تا به حال که هماهنگ چون از یک طرف همزمان با ضبط سریال «شهرزاد» برای پخش از شبکه نمایش خانگی شده است و از سوی دیگر این روزها مشغول تمرین نمایش «سعادت لرزان مردمان تیره روز» هستم که به کارگردانی محسن علیخانی از ۲۸ تیر در تئاتر باران روی صحنه می‌رود.

اخبار,اخبار فرهنگی,  سریال کیمیا

سلطانی در پایان یادآور شد: به ویژه از آن رو که قرار است این بخش از سریال در خارج از کشور ضبط شود، بنابراین حضور من در این نقش تا به حال شدنی نیست.

«کیمیا» نخستین سریال ۱۱۰ قسمتی تلویزیون ایران است که به زندگی زنی با نام کیمیا با بازی مهراوه شریفی‌نیا می‌پردازد. این سریال در مرحله اول زندگی کیمیا را پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نشان می‌دهد، در مرحله دوم به زمان جنگ می‌پردازد و مرحله سوم، زندگی این زن در دوران معاصر را به نمایش می‌گذارد.
اخبار  فرهنگی  –  مهر

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *