بیوگرافی و عکسهای سمیرا حسن پور و همسرش سامان سالور

بیوگرافی و عکسهای سمیرا حسن پور و همسرش سامان سالور

بیوگرافی و عکسهای سمیرا حسن پور و همسرش سامان سالور

بیوگرافی سمیرا حسن پور Samira Hasanpour

سمیرا حسن پور Samira Hasanpour متولد آذر ماه ۱۳۶۳ در تهران ، بازیگر است سمیرا حسن پور با هنرنمایی در نقش گلرخ در سریال پایتخت به شهرت فراوان دست یافت سمرا حسن پور همسر سامان سالرر کارگزدان مشهور سینما و تلویزیون است.

تحصیلات سمیرا حسن پور

فارغ التحصیل رشته نمایش است، در انتخاب رشته اش اول نمایش و دوم گرافیک زده بود، علاقه زیادی به نقاشی هم دارد و حالا بیشتر موسیقی و بازیگری را پیگیری میکند

آغاز فعالیت

سمیرا حسن پور : کودکی به هنر علاقمند بودم و برای انتخاب رشته دبیرستان هم دوست داشتم که رشته هنری را انتخاب کنم اما مادرم زیاد موافق نبودند و همین شد که برای رشته دانشگاهی ام طوری که مادرم نفهمند کنکور هنر هم شرکت کردم

انتخاب اولم نمایش بود و انتخاب دومم گرافیک چون که از کودکی نقاشی می کشیدم. رفته رفته و پس از گذراندن دوره دانشکده در صحنه تئاتر حضور پیدا کردم و با تشویق های بهرام بیضایی به کلاس بازیگری رفتم و می شود گفت ایشان از مشوق های خیلی خوبم در این حیطه بودند.

بیوگرافی و عکسهای سمیرا حسن پور و همسرش سامان سالور
بیوگرافی و عکسهای سمیرا حسن پور و همسرش سامان سالور

ازدواج سمیرا حسن پور با سامان سالور

سمیرا حسن پور با کارگردان مشهور سامان سالور ازدواج کرده است.

بیوگرافی سامان سالور

سامان سالور متولد سال ۱۳۵۵در شهربروجرد، کارگردان و فیلمنامه‌ نویس ایرانی است فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره است. نخستین فیلم بلند او ساکنین سرزمین سکوت برنده جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره بین‌المللی فیلم صوفیه شد.

گفتگو با سمیرا حسن پور

دلواپس است؛ دلواپس جامعه ای که به گفته او بسیاری از زنانش دور ورزش کردن و تحرک داشتن را خط کشیده اند؛ در حالی که ورزش تنها نسخه ای است که می توان برای درمان افسردگی پیچید و به موفقیت آن امیدوار بود. او می گوید زمانی که چشم روی این مهم می بندیم، در را روی غم و غصه باز می کنیم و نتیجه اش هم، جامعه افسرده ای می شود که هر روز هم به تعداد افراد قهر با لبخندش اضافه می شود. اینها گوشه هایی از حرف های سمیرا حسن پور بود؛ بازیگری که با گلرخ سریال «پایتخت» اسمش سر زبان ها افتاد و بعد راهی سینما شد و با فیلم سینمایی «تمشک»، ساخته سامان سالور توانست در اولین قدمش در عرصه سینما کاندیدای سیمرغ بلورین شود. حضور در تلویزیون و سینما عشق او را به ورزش کم نکرده و یک ورزشکار حرفه ای است که در تیم والیبال هنرمندان هم بازی می کند.

 

ازدواج سمیرا حسن پور با سامان سالور
ازدواج سمیرا حسن پور با سامان سالور

سمیرا حسن پور و همسرش سامان سالور

فیلم سینمایی سمیرا حسن پور

تمشک (۱۳۹۲)
سایه‌های موازی (۱۳۹۴)
آن‌ها (۱۳۹۵)

سریال های سمیرا حسن پور

پایتخت
چاردیواری
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد
هفت سین

بیوگرافی سمیرا حسن پور Samira Hasanpour
بیوگرافی سمیرا حسن پور Samira Hasanpour

 

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *