بیوگرافی نیکی کریمی + عکسها نیکی کریمی و همسرش

بیوگرافی نیکی کریمی + عکسها نیکی کریمی و همسرش

بیوگرافی نیکی کریمی + عکسها نیکی کریمی و همسرش

بیوگرافی نیکی کریمی + عکسها نیکی کریمی و همسرش, فان جو, بیوگرافی کامل نیکی کریمی + عکسها و زندگینامه نیکی کریمی, عکسهای شخصی نیکی کریمی با بیوگرافی,بیوگرافی عکسها و زندگینامه نیکی کریمی,عکسها و بیوگرافی کامل نیکی کریمی بازیگر,عکسهای دیده نشده از نیکی کریمی,ازدواج نیکی کریمی,عکس نیکی کریمی با همسرش,عکس نیکی کریمی با مادرش,عکسهای خانوادگی و بیوگرافی نیکی کریمی,عکسهای متفرقه نیکی کریمی همراه بیوگرافی,فیلم شناسی نیکی کریمی,جوایز و افتخارات نیکی کریمی,بیوگرافی و عکس جنجالی نیکی کریمی,عکسهای نیکی کریمی + بیوگرافی نیکی کریمی,,بیوگرافی کامل نیکی کریمی + عکسها و زندگینامه نیکی کریمی,فان جو | ناب ترین عکس های هنرمندان & http://www.Funjoo.ir/

نیکی کریمی متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۰ در تهران بازیگر، کارگردان، مترجم و عکاس ایرانی است.

کریمی با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی یکی از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی بوده است. وی همچنین تاکنون در چندین جشنواره جهانی فیلم به عنوان داور حضور داشته است.

بیوگرافی نیکی کریمی + عکسها نیکی کریمی و همسرش, فان جو, بیوگرافی کامل نیکی کریمی + عکسها و زندگینامه نیکی کریمی, عکسهای شخصی نیکی کریمی با بیوگرافی,بیوگرافی عکسها و زندگینامه نیکی کریمی,عکسها و بیوگرافی کامل نیکی کریمی بازیگر,عکسهای دیده نشده از نیکی کریمی,ازدواج نیکی کریمی,عکس نیکی کریمی با همسرش,عکس نیکی کریمی با مادرش,عکسهای خانوادگی و بیوگرافی نیکی کریمی,عکسهای متفرقه نیکی کریمی همراه بیوگرافی,فیلم شناسی نیکی کریمی,جوایز و افتخارات نیکی کریمی,بیوگرافی و عکس جنجالی نیکی کریمی,عکسهای نیکی کریمی + بیوگرافی نیکی کریمی,,بیوگرافی کامل نیکی کریمی + عکسها و زندگینامه نیکی کریمی,فان جو | ناب ترین عکس های هنرمندان & http://www.Funjoo.ir/


زندگی و فعالیت‌ها

وی از دوران دبستان بازی در گروه‌های کوچک تئاتری را آغاز کرد. نخستین نقش سینمایی‌اش را در سال ۱۳۶۸ در فیلم «وسوسه» به کارگردانی جمشید حیدری به دست آورد. اما نخستین حضور جدی‌اش را می‌توان در فیلم «عروس» به کارگردانی بهروز افخمی در سال ۱۳۶۹ دانست.

نیکی کریمی و ابوالفضل پور عرب را اولین ستارگان سینمای ایران پس از انقلاب می‌دانند. پس از آن، وی در دو فیلم مهم از داریوش مهرجویی به نام‌های «سارا» و «پری» بازی کرد. در سال ۱۳۷۱ بازی در فیلم «سارا» (اقتباسی از «خانه عروسک» اثر هنریک ایبسن) توانست برایش جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره‌های سن سباستین و نانت را به ارمغان بیاورد. در همان سال برای تحصیل در رشته طراحی لباس به آمریکا رفت و تا زمان بازی در فیلم «پری» اثر داریوش مهرجویی به ایران بازنگشت. بازی‌اش در این فیلم که اقتباسی از کتاب «فرنی و زویی» اثر سلینجر بود مورد توجه قرار گرفت و او برای بار سوم در جشنواره فیلم فجر نامزد سیمرغ بلورین شد.

پس از بازی در چند فیلم از کارگردانانی چون ابراهیم حاتمی‌کیا، بهروز افخمی و داریوش فرهنگ در سال ۱۳۷۷ در فیلم «دو زن» به کارگردانی تهمینه میلانی بازی کرد. نیکی کریمی با بازی در این فیلم، به بازیگر ثابت چند فیلم بعدی تهمینه میلانی تبدیل شد و این همکاری تا فیلم «واکنش پنجم» ادامه یافت. وی برای پنجمین بار برای فیلم «دو زن» نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد و جایزه بهترین بازیگر زن را به خاطر بازی در همین فیلم از جشنواره تائورمینا ایتالیا گرفت.

 

"نیکی کریمی" | عکسهای نیکی کریمی مهر ماه 95,فان جو,نیکی کریمی,عکس جدید نیکی کریمی,جدیدترین عکس نیکی کریمی,عکس شخصی نیکی کریمی,عکسهای نیکی کریمی,همسر نیکی کریمی,شوهر نیکی کریمی,ازدواج نیکی کریمی,همسر نیکی کریمی کیه,عکس خصوصی نیکی کریمی,عکس نیکی کریمی و هستی مهدوی فر,نیکی کریمی و مارال فرجاد,عکس نیکی کریمی ابان 95,,عکس نیکی کریمی و هستی مهدوی فر,عکسهای بازیگران زن

پس از اینکه دستیاری عباس کیارستمی را در فیلم «A.B.C. Africa» به عهده گرفت، در سال ۱۳۸۰ فیلم کوتاه مستندی با عنوان «داشتن یا نداشتن» ساخت که به موضوع زوج‌های نابارور مراجعه‌کننده به کلینیک رویان می‌پرداخت. این مستند برنده جایزه باران شد. در سال ۱۳۸۱ در دو فیلم «دیوانه‌ای از قفس پرید» به کارگردانی احمدرضا معتمدی و «واکنش پنجم» به کارگردانی تهمینه میلانی بازی کرد که به خاطر بازی در این دو فیلم جایزه سیمرغ بلورین جشنواره فجر را گرفت. وی برای اولین بار در فیلم «باج خور» اثر «فرزاد مؤتمن» در یک نقش خاکستری بازی کرد.

در سال ۱۳۸۳ اولین فیلم بلندش به نام یک شب را کارگردانی کرد. این فیلم به خاطر شرایط ممیزی در ایران اکران نشد ولی در جشنواره‌های معتبر خارجی درخشید از جمله در جشنواره فیلم کن مورد توجه قرار گرفت. نیکی کریمی فیلم بعدی خود به نام چند روز بعد را در سال ۱۳۸۵ و در شرایطی ساخت که هنوز تکلیف اکران یک شب در هاله‌ای از ابهام قرار داشت او در فیلم دوم خود بازی هم کرد و فیلمی قابل قبول و تحسین شده کارگردانی کرد ولی باز این فیلم هم به خاطر مسائل ممیزی در ایران هنوز اکران نشده است. سومین فیلم نیکی کریمی با نام سوت پایان در سال ۱۳۸۹ خورشیدی ساخته شد. این فیلم در جشنواره‌های جهانی موفق ظاهر شد و در جشنواره‌های پوسان کره جنوبی، دوربان آفریقای جنوبی، وزول فرانسه، سیدنی، دبی، کلکته، چنای هند، مانهایم آلمان، پراگ جمهوری چک به نمایش درآمد. این فیلم توانست جایزه اصلی جشنواره مان‌هایم آلمان و سه جایزه از جشنواره وزول فرانسه کسب کند.

وی در تله تئاتر خرده جنایت‌های زن و شوهری برای اولین بار در یک کار تلویزیونی حاضر شد.

در دومین مراسم تجلیل از سینماگران سلامت‌محور که فروردین ماه سال ۱۳۹۱ در خانه سلامت شهرداری منطقه ۷ تهران برگزار شد ضمن نمایش فیلم مستند داشتن یا نداشتن، از نیکی کریمی برای ساخت فیلمی با رویکردی هنری و اجتماعی دربارهٔ یکی از حوزه‌های مهم سلامت شهروندان، تقدیر و قدردانی شد. همچنین در این مراسم از کتاب «گزارش عملکرد سینما سلامت» توسط نیکی کریمی رونمایی شد.

در دومین جشنواره فیلم‌های فارسی‌زبان سیدنی که در شهریور ۱۳۹۲ برگزار شد از نیکی کریمی تقدیر شد. در این مراسم فیلم‌های چند روز بعد، سوت پایان و یک شب از ساخته‌های نیکی کریمی به نمایش درآمد.

در بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم کلکته، که در آبان ۱۳۹۳ در کلکته هندوستان برگزار شد و کریمی داوری بخش بین‌الملل این جشنواره را بر عهده داشت، در مراسم بزرگداشتی که برای وی برگزار شد تعدادی از فیلم‌های منتخب نیکی کریمی اکران شد.[۷]در آذر ۱۳۹۴ در مراسمی که به همت وی و چند تن از دیگر هنرمندان در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد، توسط نیکی کریمی از فعالیتهای هنری شهلا ریاحی تقدیر شد.

نیکی کریمی همچنین در زمینه عکاسی نیز فعالیت دارد. وی تاکنون چندین نمایشگاه عکس از کارهای خود، برگزار کرده است. وی تاکنون سبک‌های مختلف عکاسی همچون پرتره و… را تجربه کرده ولی عکاسی از طبیعت در آثار او چشمگیرتر است.[۹]نیکی کریمی که اعضای خانواده‌اش در انگلستان زندگی می‌کنند بین تهران و لندن دررفت‌وآمد است.

عکس نازنین کریمی خواهر نیکی کریمی,فان جو,خواهر نیکی کریمی,نازنین کریمی,عکس نیکی کریمی,عکس نازنین کریمی,اینستاگرام نیکی کریمی,نازنین کریمی عکس,بیوگرافی نازنین کریمی,همسر نیکی کریمی

فیلم های سینمایی نیکی کریمی

ربوده شده (۱۳۹۴)
چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت (۱۳۹۳)
مرگ ماهی (۱۳۹۳)
تمشک (۱۳۹۲)
زندگی جای دیگری است (۱۳۹۲)
لاله (۱۳۹۲)
بشارت به یک شهروند هزاره سوم (۱۳۹۱)
تلفن همراه رئیس‌جمهور (۱۳۹۰)
من همسرش هستم (۱۳۹۰)
سوت پایان (۱۳۸۹)
در امتداد شهر (۱۳۸۹)
خیابان‌های آرام (۱۳۸۹)
جرم (۱۳۸۹)
دموکراسی تو روز روشن (۱۳۸۸)
سلام بر عشق (۱۳۸۸)
شکلات داغ (۱۳۸۸)
همبازی (۱۳۸۸)
آقای هفت رنگ (۱۳۸۷)
بیداری (۱۳۸۷)
خیابان بیست و چهارم (۱۳۸۷)
دو خواهر (۱۳۸۷)
شبانه روز (۱۳۸۷)
محاکمه در خیابان (۱۳۸۷)
جعبه موسیقی (۱۳۸۶)
زن دوم (۱۳۸۶)
زن‌ها فرشته‌اند (۱۳۸۶)
چند روز بعد (گریز) (۱۳۸۵)
سه زن (۱۳۸۵)
بر باد رفته (۱۳۸۴)
پرونده هاوانا (۱۳۸۴)
چه کسی امیر را کشت؟ (۱۳۸۴)
ستاره‌ها ۲: ستاره است
شام عروسی (۱۳۸۴)
نوک برج (۱۳۸۴)
باج خور (۱۳۸۲)
دیوانه‌ای از قفس پرید (۱۳۸۱)
واکنش پنجم (۱۳۸۱)
نیمه پنهان (۱۳۸۰) (بازیگر و سرمایه‌گذار)
هزاران زن مثل من (۱۳۷۹)
ای‌بی‌سی آفریقا (۱۳۷۹) (با تشکر از)
بازیگر (۱۳۷۸)
دختران انتظار (۱۳۷۸)
میکس (۱۳۷۸)
نسل سوخته (۱۳۷۸)
دو زن (۱۳۷۷)
سیب سرخ حوا (۱۳۷۷)
باد و شقایق (۱۳۷۶)
جهان پهلوان تختی (۱۳۷۶)
روانی (۱۳۷۶)
ابر و آفتاب (۱۳۷۵) (با تشکر از)
برج مینو (۱۳۷۴)
سایه به سایه (۱۳۷۴)
بوی پیراهن یوسف (۱۳۷۴)
پری (۱۳۷۳)
سارا (۱۳۷۱)
ردپای گرگ (۱۳۷۰)
عروس (۱۳۶۹)
وسوسه (۱۳۶۸)

نیکی کریمی در تلویزیون

کیمیا (سریال، به کارگردانی جواد افشار، ۱۳۹۴)
سرزمین کهن (سریال، به کارگردانی کمال تبریزی، ۱۳۹۲)
خرده جنایت‌های زن و شوهری (تله تئاتر، به کارگردانی فرهاد آییش – ۱۳۸۷)
زندگی (مجموعه تلویزیونی، به کارگردانی محمدرضا اعلامی، ۱۳۷۴)

نیکی کریمی و مادرش
نیکی کریمی و مادرش

فیلم هایی که نیکی کریمی کارگردانی کرده

شیفت شب (۱۳۹۳)
روزی روزگاری فوتبال (مستند، ۱۳۹۱، شبکه نمایش خانگی)
سوت پایان (فیلم، ۱۳۸۹)
چند روز بعد (فیلم، ۱۳۸۵)
یک شب (فیلم، ۱۳۸۳)
داشتن یا نداشتن (مستند، ۱۳۸۰)

نیکی کریمی و مارال فرجاد در اکران فیلم ربوده شده

 


جوایز و افتخارات

خارجی

برنده جایزه بهترین فیلم از جشنواره بین‌المللی فیلم مانهایم-هایدلبرگ برای کارگردانی فیلم سوت پایان (آلمان، ۲۰۱۲)
برنده جایزه امیل گوئیمت از جشنواره بین‌المللی فیلم وزول برای کارگردانی فیلم سوت پایان (فرانسه، ۲۰۱۲)
برنده جایزه اینالکو داوران از جشنواره بین‌المللی فیلم وزول برای کارگردانی فیلم سوت پایان (فرانسه، ۲۰۱۲)
برنده جایزه دبیرستان از جشنواره بین‌المللی فیلم وزول برای کارگردانی فیلم سوت پایان (فرانسه، ۲۰۱۲)
نامزد دریافت جایزه چرخ طلایی از جشنواره بین‌المللی فیلم وزول برای کارگردانی فیلم سوت پایان (فرانسه، ۲۰۱۲)
نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم دوبی برای کارگردانی فیلم سوت پایان (۲۰۱۱)
نامزد دریافت جایزه بزرگ در جشنواره بین‌المللی فیلم فریبورگ برای کارگردانی فیلم چند روز بعد (سوئیس، ۲۰۰۷)
برنده جایزه عصای سفید از جشنواره فیلم تورین برای کارگردانی فیلم یک شب (ایتالیا، ۲۰۰۵)
نامزد دریافت جایزه الکساندر طلایی در جشنواره بین‌المللی فیلم تسالونیکی برای کارگردانی فیلم یک شب (یونان، ۲۰۰۵)[۱۲] برنده جایزه بهترین بازیگر از جشنواره فیلم قاهره (۲۰۰۱) برای بازی در فیلم نیمه پنهان (تهمینه میلانی)
برنده جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم تائورمینا (ایتالیا، ۱۹۹۹) برای بازی در فیلم دو زن
برنده جایزه صدف نقره‌ای برای نقش اول زن بطور مشترک از چهل و یکمین جشنواره فیلم سن سباستین (اسپانیا، ۱۹۹۳) برای بازی در فیلم سارا
برنده جایزه مونگولفیه نقره‌ای برای نقش اول زن بطور مشترک از یازدهمین جشنواره سه قاره نانت (فرانسه، ۱۹۹۲) برای بازی در فیلم سارا

داخلی

جشنواره فیلم فجر

برنده دیپلم افتخار «جایزه ویژه هیئت داوران» در بخش سودای سیمرغ برای مجموعه بازی‌های وی و کارگردانی فیلم شیفت شب، سی و سومین جشنواره فیلم فجر – (۱۳۹۳)
نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم من همسرش هستم، سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر – (۱۳۹۰)
برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن برای فیلم دیوانه‌ای از قفس پرید و واکنش پنجم، بیست و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر – (۱۳۸۱)
نامزد دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم دو زن، هفدهمین دوره جشنواره فیلم فجر – (۱۳۷۷)
نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم روانی، شانزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر – (۱۳۷۶)
نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم پری، سیزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر – (۱۳۷۳)
نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم سارا، یازدهمین دوره جشنواره فیلم فجر – (۱۳۷۱)
نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم عروس، نهمین دوره جشنواره فیلم فجر – (۱۳۶۹)

گفتگو ,بیوگرافی نیکی کریمی : من فقط هفته ای یک بار گوشت می خورم! ,فانجو,نیکی کریمی,نیکی کریمی جدید,نیکی کریمی جدید 95,عکسهای جدید نیکی کریمی,همسر نیکی کریمی,ازدواج نیکی کریمی,عکس های جدید نیکی کریمی

 


ازدواج

نیکی کریمی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است

نیکی کریمی

بیوگرافی نیکی کریمی + عکسها نیکی کریمی و همسرش

عکسهای جدید نیکی کریمی تابستان 95,نیکی کریمی,نیکی کریمی در پشت صحنه سریال سرزمین کهن,عکسهای خاص و جدید نیکی کریمی,عکسهای سلفی نیکی کریمی,عکسهای با حجاب نیکی کریمی,متفاوت ترین عکسهای نیکی کریمی,زندگینامه عکس و بیوگرافی نیکی کریمی,گالری عکس و بیوگرافی نیکی کریمی,عکسهای آتلیه ای نیکی کریمی,دیدنی ترین عکسهای نیکی کریمی,عکسهای ناب و جدید از نیکی کریمی,عکسها و فیلم های نیکی کریمی,تاریخ تولد و محل تولد نیکی کریمی,عکسهای نیکی کریمی در تابستان 95,مجموعه عکسها و بیوگرافی نیکی کریمی,niki karimi,همسر نیکی کریمی کیه,ازدواج نیکی کریمی,عکس یادگاری نیکی کریمی,عکسهای بازیگران زن,عکسهای نیکی کریمی

بیوگرافی کامل نیکی کریمی + عکسها نیکی کریمی و همسرش

عکس های نیکی کریمی در مراسم ترحیم عباس کیارستمی,thk[,وفانجو,نیکی کریمی,مراسم ترحیم عباس کیارستمی,نیکی کریمی در مراسم ترحیم عباس کیارستمی,تصاویر نیکی کریمی در مراسم یادبود عباس کیارستمی,عکس جدید نیکی کریمی,صحبت های نیکی کریمی,عکسهای بازیگران زن,عکسهای نیکی کریمی

بیوگرافی نیکی کریمی + عکس نیکی کریمی و همسرش

عکسهاي سارا بهرامي در افتتاحيه سي‌ و‌ چهارمين جشنواره فيلم فجر,عکسهاي مهناز افشار در افتتاحيه سي‌ و‌ چهارمين جشنواره فيلم فجر,عکسهاي باران کوثري در افتتاحيه سي‌ و‌ چهارمين جشنواره فيلم فجر,عکسهاي ويشکا آسايش در افتتاحيه سي‌ و‌ چهارمين جشنواره فيلم فجر,انديشه فولادوند و مهدي پاکدل در افتتاحيه سي‌ و‌ چهارمين جشنواره فيلم فجر,عکسهاي رويا تيموريان و همسرش در افتتاحيه 34 جشنواره فيلم فجر,عکس رضا کياينان با همسر و فرزندش,عکسهاي رضا کيانيان با همسرش در افتتاحيه جشنواره 34 فيلم فجر,نيکي کريمي در افتتاحيه 34 جشنواره فيلم فجر,رضا کيانيان و همسرش,ساره بيات در افتتاحيه جشنواره 34 فيلم فجر,ليلا بلوکات   افتتاجيه جشنواره 34 فيلم فجر,عکس هاي بازيگران در جشنواره بين المللي فيلم فجر در سال 94,,عکسهاي مراسم افتتاحيه سي‌ و‌ چهارمين جشنواره فيلم فجر «2», | ناب ترين عکس هاي هنرمندان & http://www.Funjoo.ir/
نیکی کریمی در افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر

 

بیوگرافی نیکی کریمی + عکسها نیکی کریمی و همسرش

بیوگرافی نیکی کریمی + عکسها نیکی کریمی و همسرش, فان جو, بیوگرافی کامل نیکی کریمی + عکسها و زندگینامه نیکی کریمی, عکسهای شخصی نیکی کریمی با بیوگرافی,بیوگرافی عکسها و زندگینامه نیکی کریمی,عکسها و بیوگرافی کامل نیکی کریمی بازیگر,عکسهای دیده نشده از نیکی کریمی,ازدواج نیکی کریمی,عکس نیکی کریمی با همسرش,عکس نیکی کریمی با مادرش,عکسهای خانوادگی و بیوگرافی نیکی کریمی,عکسهای متفرقه نیکی کریمی همراه بیوگرافی,فیلم شناسی نیکی کریمی,جوایز و افتخارات نیکی کریمی,بیوگرافی و عکس جنجالی نیکی کریمی,عکسهای نیکی کریمی + بیوگرافی نیکی کریمی,,بیوگرافی کامل نیکی کریمی + عکسها و زندگینامه نیکی کریمی,فان جو | ناب ترین عکس های هنرمندان & http://www.Funjoo.ir/

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *