بیوگرافی حمیرا و خبر درگذشت حمیرا خواننده زن لس آنجلسی؟

بیوگرافی حمیرا و خبر درگذشت حمیرا خواننده زن لس آنجلسی؟

بیوگرافی حمیرا و خبر درگذشت حمیرا خواننده زن لس آنجلسی؟

homeyra

به تازگی خبرهایی مبنی بر درگذشت حمیرا خواننده زن لس آنجلسی شنیده می شود که در ادامه به جزییات این خبر می پردازیم.

ساعاتی پیش اخباری مبنی بر مرگ حمیرا خواننده زن ۷۱ ساله ایرانی که در حال حاضر ساکن خارج کشور می باشد در گروه های مختلف فضای مجازی منتشر گردید که بلافاصله با انتشار پستی تسط خود وی در فیس بوک شخصی اش این خبر را تکذیب نمود.

1475700658 خبر درگذشت حمیرا خواننده زن لس آنجلسی؟
وی نوشت : به شایعات توجه نکنید من خوب تر و سلامت تر از همیشه هستم و تا زمانی که به ایران نیامدم و همه شما را در آغوش نکشم از دنیا نخواهم رفت
1475694341 خبر درگذشت حمیرا خواننده زن لس آنجلسی؟
1475747980 خبر درگذشت حمیرا خواننده زن لس آنجلسی؟
ازدواج حمیرا با پرویز یاحقی
حمیرا مدت ۸ سال همسر آهنگساز بنام ایرانی، پرویز یاحقی بود که در این دورهٔ زناشویی، آثار ماندگاری با شعرهایی از بیژن ترقی و آهنگ‌هایی از یاحقی، مانند «مرا نفریبی»، «هدیهٔ عشق»، «بهار نورسیده»، «مرا تنها نگذاری»، «پنجره‌ای به باغ گل»، و… اجرا کرده‌است. وی بعد از چند سال، به‌دلیل مشکلات ویژه‌ای که برایش در زندگی پیش آمد، از پرویز یاحقی جدا شد.
همسر سوم وی، که تاجر کراوات بود، پس از انقلاب عملاً بیکار شد. حمیرا تا اواسط سال ۶۰ خورشیدی در تهران ماند و بعد به یکی از شهرهای شمالی نقل مکان کرد .
1475760592 خبر درگذشت حمیرا خواننده زن لس آنجلسی؟
بعد بدون اینکه مورد حمایت همسرش قرار گیرد، در اواخر سال ۱۳۶۰ به تنهایی و به صورت ناشناس با گریم در قالب یک پیرزن به همراه دختر دو ساله‌اش، هنگامه، از مرز افغانستان از ایران خارج شد و به پاکستان رفت؛ از آنجا به اسپانیا و پس از آن به کاستاریکا در آمریکای مرکزی رفت.

وی در کاستاریکا دچار افسردگی شدید شد. به صورتی که مدت یک سال تحت درمان روانپزشک بود. شوهر وی در این میان بدون توجه به همسر و فرزندش مستقیماً به آمریکا مهاجرت کرد.

حمیرا با کمک همسر پسر عمویش، هما میرافشار، به ایالت کالیفرنیا مهاجرت کرد و با حمایت احمد مسعود کار هنری خود را از سر گرفت. در سال ۷۸ خورشیدی به تومور مغزی دچار شد که به‌صورت معجزه‌آسایی از اتاق عمل نجات یافت. وی هم‌اکنون در شهر لس آنجلس زندگی می‌کند.

 

بیوگرافی حمیرا و خبر درگذشت حمیرا خواننده زن لس آنجلسی؟

گهر

بیوگرافی حمیرا و خبر درگذشت حمیرا خواننده زن لس آنجلسی؟ ,فان جو,درگذشت حمیرا,مرگ حمیرا,خبر درگذشت حمیرا,خبر مرگ حمیرا,بیوگرافی حمیرا,زندگینامه حمیرا,حمیرا مرگ,درگذشت حمیرا صحت دارد,جزییات مرگ حمیرا

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *