بیوگرافی الهام فرهمند بازیکن فوتبال + عکس خانوادگی

بیوگرافی الهام فرهمند بازیکن فوتبال + عکس خانوادگی

بیوگرافی الهام فرهمند بازیکن فوتبال + عکس خانوادگی

الهام فرهمند متولد ۱۳۷۲ در فلاورجان

بیوگرافی الهام فرهمند بازیکن فوتبال + عکس خانوادگی

 

زدن گل‌های زیبا در فوتبال کار هر کسی نیست. شاید بازیکنی بتواند به‌صورت اتفاقی یک گل زیبا و دیدنی بزند، اما همیشه و در هر بازی قادر نیست آن گل زیبا را تکرار کند.
اما بازیکنانی هستند که زدن گل‌های دیدنی و هیجان انگیز تخصص آنهاست، تخصصی که در لیگ برتر فوتبال بانوان به الهام فرهمند ۲۲ساله می‌رسد. دختری که هافبک وسط تیم آینده‌سازان میهن اصفهان است و در این فصل ۱۱ گل به ثمر رساند که ۱۰ تای آن از فاصله‌های دور بوده است.

الهام اما وقتی بیشتر نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت که یکی از گل‌های زیبایش در نظرسنجی برنامه نود به عنوان کاندیدای دریافت عنوان برترین گل دو ماه اخیر شناخته شد، اتفاقی که او را بسیار شگفت‌زده کرد.

فرهمند با ورود گل ۲۵ متری‌اش به برنامه عادل فردوسی‌پور حالا نامی معتبر در فوتبال بانوان ایران برای خود دست و پا کرده و می‌خواهد در ادامه باز هم گل‌های زیبایی بزند. او مدل دخترانه دیوید بکام به‌شمار می‌رود، چون ضربات ایستگاهی‌اش برای تبدیل شدن به گل تضمین شده است.

با الهام فرهمند به عنوان زننده زیباترین گل فصل همکلام شدیم.

از آن گل خبرسازتان بگویید که هم زیباترین گل فصل شد و هم به نظرسنجی برنامه نود رفت.

آن گل در دیدار تیم‌های آینده‌سازان میهن اصفهان و شهرداری سیرجان زده شد و از روی ضربه ایستگاهی بود، از سمت چپ دروازه و از فاصله ۲۵ متری و تبدیل به گل زیبایی شد. این مسابقه در کرمان برگزار شد.

چه زمانی متوجه شدید این گل وارد نظرسنجی برترین گل دو ماه اخیر برنامه نود شده است؟

ظهر همان روزی که قرار بود شبش برنامه نود پخش شود متوجه شدم. البته ظهر روز دوشنبه از طرف برنامه نود با مدیرعامل و مربی باشگاه تماس گرفته و گفته بودند که فیلم گل من قرار است در برنامه نود پخش شود. وقتی به من این خبر را دادند فکر کردم که قرار است گزارشی درباره اتمام لیگ برتر فوتبال بانوان از برنامه نود پخش شود و گل من هم شامل این گزارش است، اما زمانی که برنامه نود آغاز شد و دیدم که گل من در کنار گل دیگر بازیکنان مرد وارد نظرسنجی زیباترین گل دو ماه اخیر شده است تازه متوجه موضوع شدم و فهمیدم تماس مسئولان برنامه نود با باشگاه برای همین موضوع بوده است.

همان لحظه چقدر امید داشتید که گل شما در نظرسنجی بیشترین رای را بیاورد؟

اصلا امید نداشتم. برای من چیزی که اهمیت داشت این بود که گل من بین شش گل برتر دو ماه اخیر جای گرفت و همین برایم کلی ارزش داشت. وقتی که مرحله نخست نظرسنجی در برنامه نود به‌نمایش درآمد و دیدم که مردم به گل من هم رای داده‌اند خیلی خوشحال شدم. اصلا فکر نمی‌کردم رای بیاورد. به خودم خیلی امیدوار شدم. البته این را هم باید بگویم که اگر گل بازیکنان سرخابی در این نظرسنجی نبود گل من رای بیشتری هم به‌دست می‌آورد.

قبلا هم مشابه همین گل را زده بودید؟

من بارها با ضربه ایستگاهی گل زده‌ام. در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ۱۱ گل زدم که ۱۰ تایش از روی ضربه ایستگاهی بوده است. از این گل‌ها زیاد زده‌ام، اما متاسفانه به‌دلیل نبود امکانات و این‌که فوتبال بانوان پخش زنده و غیرزنده ندارد کمتر کسی هم گل‌های ما را می‌بیند.

به عنوان یک هافبک وسط زیاد گلزنی می‌کنید؟

بله. من این فصل نفر پنجم گلزنان لیگ شدم.

چند سال است که فوتبال بازی می‌کنید؟

پنج سال است که در فوتبال مشغولم. پیش از آن فقط فوتسال بازی می‌کردم. بین سال‌های ۸۳ تا ۹۰ فوتسالیست بودم و پس از آن به فوتبال آمدم.

علت این‌که فوتسال را کنار گذاشتید و به فوتبال آمدید چه بود؟

تیم اصفهان به دسته یک فوتبال بانوان آمده بود و از من درخواست کردند که در این تیم بازی کنم. من هم قبول کردم و به این ترتیب در فوتبال ماندگار شدم. من فوتبال را خیلی بیشتر به فوتسال ترجیح می‌دهم و آن را بیشتر دوست دارم.

لیگ برتر فوتبال بانوان را در این فصل چطور دیدید؟

از لحاظ کیفی خیلی بهتر شده بود و حتی نتایج تیم‌های پایین جدول را هم نمی‌شد پیش‌بینی کرد. تیم‌های قعرنشین هم جلوی صدرنشین‌ها قد علم می‌کردند و امتیاز می‌گرفتند. از لحاظ کمی تیم‌ها کم بودند، اما کیفیت بالایی را از رقابت‌ها شاهد بودیم.

حرف پایانی؟

ممنونم از ضمیمه جام بانوان که به ورزش بانوان اهمیت می‌دهد. ای کاش بقیه رسانه‌ها هم بیشتر به فکر ورزش بانوان باشند.

%image_alt%-Www.Funjoo_Ir_فان جو

بیوگرافی الهام فرهمند بازیکن فوتبال + عکس خانوادگی

منبع:آلامتو

بیوگرافی الهام فرهمند بازیکن فوتبال + عکس خانوادگی,فان جو, الهام فرهمند از فوتسال تا فوتبال,بیوگرافی الهام فرهمند با عکس شخصی,الهام فرهمند بازیکن فوتبال,بیوگرافی الهام فرهمند,الهام فرهمند کیست,زندگینامه الهام فرهمند بازیکن فوتبال,عکس خانوادگی الهام فرهمند,بازیکن فوتبال دختر,,عکسها بیوگرافی الهام فرهمند بازیکن فوتبال,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *