بهترین روش درست افزایش فالوور اینستاگرام

بهترین روش درست افزایش فالوور اینستاگرام

بهترین روش درست افزایش فالوور اینستاگرام

بهترین روش درست افزایش فالوور اینستاگرام,فانجو,فالوور اینستاگرام,افزایش فالوور,اینستاگرام لایک

 

افزایش فالوور اینستاگرام

امروز کمتر کسی وجود دارد که نام اینستاگرام را نشنیده باشد. اگر شما هم یکی از کاربران گوشی‌های هوشمند هستید حتما پرطرفدارترین و بزرگترین شبکه اجتماعی موبایلی را می‌شناسید. حضور بیش از نیم میلیون کاربر در اینستاگرام، خود بهترین دلیل برای به وجود آمدن فضایی مناسب برای فعالیت کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ در این شبکه اجتماعی است. از کسب‌وکارهای کوچک گرفته تا مشهورترین برندها، همگی سعی دارند تا در این شبکه اجتماعی پرطرفدار بیشتر و بیشتر دیده شوند و از رقیبان خود سبقت بگیرند. پس به نوعی همه این کسب‌وکارها مشغول افزایش فالوور صفحه اینستاگرام خود هستند. همین موضوع باعث بوجود آمدن محیطی برای سوءاستفاده بسیاری از افراد شده است.
اگر شما هم صاحب یک فن پیج اینستاگرام هستید، حتما با انواع روش‌ها برای افزایش فالوور مواجه شده اید! شاید بسیاری از این روش‌ها را تست کرده‌اید و ممکن است هنوز هم نمیدانید چه روشی درست است و درنهایت کدامیک از این روش‌ها می‌تواند منجر به افزایش فالوورهای ایرانی، واقعی، فعال و هدفمند برای صفحه اینستاگرام شما شود!
اول از همه بهتر است بدانید که فالوورهای فیک که امروزه انواعی از آن وجود دارد که شکل و شمایل آنها با اکانت‌های واقعی مو نمیزند و افزایش فالوور از طریق اپلیکیشن و نرم‌افزار و ربات‌ها روش‌های رایجی هستند که مورد استفاده سوءاستفاده کنندگان قرار می‌گیرد. جالب است بدانید که تمام اینها به عنوان روش‌های درست برای افزایش فالوور ایرانی و واقعی توسط فروشندگان معرفی میشوند! اینستاگرام از ابتدا در حال مبازره با اکانت‌های فیک بوده است و در صورتی که فالوورهای تقلبی برای صفحه خود خریداری کرده باشید، این اکانت‌ها دیر یا زود توسط اینستاگرام حذف خواهند شد. اگر هم از روش‌هایی استفاده کنید که منجر به افزایش تعداد فالووینگ های صفحه شما شود، باید بدانید که این روش هم مطابق با قوانین اینستاگرام نیست و منجر به بلاک شدن و حتی غیرفعال شدن اکانت شما می‌شود. چراکه اینستاگرام همواره تاکید دارد که کاربران می‌بایست اکانت‌هایی را فالو کنند که می‌شناسند و یا به آنها علاقه دارند و فالو-آنفالو با این قانون مغایرت دارد. علاوه بر این، تمام برندها همیشه سعی دارد تا تعداد فالووینگ های خود را تا حد ممکن نزدیک به صفر نگه دارند. این کار به اکانت شما اعتبار و شخصیت میدهد.
بنابراین برای افزایش فالوورهای صفحه اینستاگرام خود، علاوه بر تکیه بر کیفیت و محتوای صفحه خود، تنها روش درست و اصولی و البته موثر، تبلیغات در اینستاگرام است. شما میتوانید با تبلیغات در صفحات بزرگ و مرتبط با موضوع صفحه خود، فالوورهای ایرانی، فعال، واقعی و هدفمند جذب کنید و از این طریق مشتریان بسیاری را به پیج خود فرا بخوانید.
فالوگرام اولین و بزرگترین ارائه دهنده پکیج‌های افزایش فالوور اینستاگرام از طریق تبلیغات است. از طریق این سایت میتوانید به سادگی فالوورهای خود را با روش مطمئن تبلیغات در صفحات بزرگ افزایش دهید. تنها کافیست سفارش خود را ثبت کنید و منتظر عملکرد کارشناسان تیم فالوگرام باشید. همچنین شما میتوانید با ورود به این سایت از مطالب و مقالات عمومی و تخصصی در مورد اینستاگرام و بازاریابی در اینستاگرام استفاده کنید.

بهترین روش درست افزایش فالوور اینستاگرام

منبع: فان جو فالوگرام

بهترین روش درست افزایش فالوور اینستاگرام,فانجو,فالوور اینستاگرام,افزایش فالوور,اینستاگرام لایک

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

غیرفعال کردن پیغام صفحه خوش آمدگویی در آفیس ۲۰۱۳

غیرفعال کردن پیغام صفحه خوش آمدگویی در آفیس ۲۰۱۳ غیرفعال کردن پیغام صفحه خوش آمدگویی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *