بازیگری که دوست دارد جیمزباند باشد

بازیگری که دوست دارد جیمزباند باشد

بازیگری که دوست دارد جیمزباند باشد 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

جیسون استاتهام در مصاحبه‌ای با روزنامه گاردین اعلام کرده که علاقه زیادی به بازی در نقش جیمز باند دارد و توانایی این کار را در خود می‌بیند.

بازیگر فیلم «جاسوس» در پاسخ به این پرسش که آیا دوست دارد پس از دنیل کریگ نقش مامور ۰۰۷ را به عهده بگیرد گفت : «مطمئن باشید من می‌توانم  این نقش را به خوبی بازی کنم.»

استاتهام با اشاره به اینکه دنیل کریگ جیمز باند فوق‌العاده‌ای‌ است گفت : من اگر این نقش را بازی کنم ، کاملاً دیدگاه متفاوتی را پیش خواهم گرفت . من جیمز باند قابل قبولی  خواهم شد، اما کاملاً متفاوت این کار را انجام خواهم داد.

او علیرغم اینکه در فیلم «سریع و خشمگین ۷» در نقش منفی بسیار موفق ظاهر شده است، گفت که چندان تمایلی برای بازی نقش منفی در فیلم‌های جیمز باند ندارد. او در این باره گفت : «فکر نمی‌کنم بخواهم نقش منفی را قبول کنم ، این نقش مورد علاقه من نیست. ترجیح می‌دهم نقش جیمز باند را بازی کنم.»

در آخرین فیلم از سری فیلم‌های جیمز باند که هم اکنون در حال فیلمبرداری است، دنیل کریگ در نقش مامور ۰۰۷ ظاهر شده است و احتمال می‌رود که برای فیلم بعدی نیز این کار را به عهده بگیرد. اما از هم‌اکنون گمانه‌زنی‌ها در رسانه‌های بریتانیا درباره اینکه چه کسی قرار است به جای دنیل کریگ در نقش جیمز باند ظاهر شود، آغاز شده است. شایعات زیادی در مورد اینکه نفر بعدی این لیست ادریس البا خواهد بود، وجود دارد، هر چند خود او گفته که : «هیچ شانسی برای اینکه جیمزباند بعدی من باشم، وجود ندارد.»

 

 

 

جیسون استاتهام, روزنامه گاردین, نقش جیمز باند, نقش منفی در فیلم‌های جیمز باند, اخبارجدید, اخبارجدیدفرهنگی

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *