بازگشت مجری ممنوع التصویر به تلویزیون

بازگشت مجری ممنوع التصویر به تلویزیون

بازگشت مجری ممنوع التصویر به تلویزیون
بازگشت مجری ممنوع التصویر به تلویزیون

 

آن‌طور که برخی از نشریات نوشته‌اند همان‌طور که پیش از این هم پیش‌بینی کرده بودیم فرزاد حسنی قرار است با برنامه‌ای جدید به تلویزیون برگردد. این برنامه «آقازاده ها» نام دارد و بناست از دهه فجر با اجرای او روی آنتن شبکه سوم سیما برود.

حسنی که آخرین بار در برنامه «ویتامین ۳» به تهیه‌کنندگی علی زاهدی با خانواده اش در شبکه سه حاضر شد با همین تهیه کننده «آقازاده‌ها» را جلوی دوربین می‌برد! به گزارش بانی فیلم، پخش این برنامه تلویزیونی از دهه فجر در ۱۰ قسمت هر شب از شبکه سوم سیما آغاز خواهد شد. در واقع برنامه در این ۱۰ قسمت قرار است به صورت آزمایشی روی آنتن رود و در صورت استقبال از آن تا شب عید پخشش ادامه پیدا کند.

در  نبود احسان علیخانی شبکه سه تاک شو استانداری ندارد و در باکس برنامه ترکیبی یا گفتگومحور با ضعف شدیدی روبروست. پس از «ماه عکسل» برنامه ای با استقبال مواجه نشده و «بعضیا» با اجرای علی ضیاء هم همان‌طور که در اغلب رسانه ها می بینید با انتقادات فراوانی به جهت اجرا و شکل گفتگو مواجه است. شاید با بازگشت فرزاد حسنی دوباره فضا به سمت و سوی رقابتی سالم بین مجریان برتر سیما کشیده شود و در این بین مخاطبان بتوانند برنامه های متنوع و خوبی ببینند.

گفتنی است پیش از این هم در فواصل متفاوت منابع آگاه عنوان کرده بودند که فرزاد حسنی قرار است به تلویزیون با برنامه ای روتین برگردد اما هریک به دلایل مختلف روی آنتن نرفت و تلویزیون مانع بازگشت پرسروصدای این مجری به سیما شد ، باید ببینیم این‌بار هم مثل دفعات گذشته است یا بالاخره دوباره حسنی را در ردای مجری می بینیم؟

بازگشت فرزاد حسنی,بازگشت فرزاد حسنی به تلویزیون,بازگشت فرزاد حسنی در دهه فجر,بازگشت مجری ممنوع التصویر,تلویزیون,فرزاد حسنی,فرهنگ و هنر,مجری ممنوع التصویر

منبع:فان جو،

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *