اعتراف جنیفر آنیستون در مورد سریال دوستان !

اعتراف جنیفر آنیستون در مورد سریال دوستان !

اعتراف جنیفر آنیستون در مورد سریال دوستان !

 

jenniferaniston-freinds-www-funjoo-ir

مگه میشه عاشق سینما و تلویزیون باشی و سریال دوستان رو ندیده باشی؟!

همه ی ماها برای یک بار هم شده این سریال رو دیده ایم و اگر کسی هم باشه که ندیده شاید میان بالا و پایین کردن شبکه ها برای دقایقی این سریال رو دیده باشه ، آره سریال محبوب دوستان که در زمان پخش طرفداران بیشماری را داشت و در بازپخش های این سریال هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد ، جالبه بدونید جنیفر آنیستون ستاره این سریال هنوز هم هر وقت این سریال پخش بشه ،‌ با علاقه میشینه و سریال رو دنبال میکنه ، در ادامه به صحبت های او توجه کنید .

جنیفر آنیستون هم مثه ما یکی از عاشقان و طرفداران پر و پا قرص این سریاله ، جالبه که جنیفر میگه هر بار که سریال پخش میشه میشینم میبینم ولی نمیدونم که این کدوم قسمته و داستان رو نمیتونم حدس بزنم و یادم نمی آد که در ادامه چه اتفاقی قراره بیفته ، بخاطر همین همیشه برام جذابه .

جنیفر در برنامه The One Show شبکه بی بی سی میگه :” هر وقت یه قسمت رو می بینم اصلا نمی تونم حدس بزنم این کدوم قسمته ، بعد از گذشت نصف اون قسمت به خودم میگم ، «مگه میشه؟؟ واقعا که !!! گند زدی به نوستالژی خودت » ( میخنده) ” .

جنیفر در ادامه اعتراف میکنه که از تم موزیک سریال متنفر بوده و بازیگران دیگه ی سریال نیز همین حس رو نسبت به اون داشته اند .

جنیفر میگه :” اصلا کسی طرفدار تم موزیک سریال نبود ، حسمون نسبت بهش خیلی کم بود … مگه میشه توی یه حوضچه رقصید؟!! نمیدونم چشمه بود یا چیزی شبیه اون ! البته ما اونو همونطور که گفته شده بود انجام دادیم ولی ازش خوشم نمیومد !” .

 

 

اعتراف جنیفر آنیستون در مورد سریال دوستان !

فان صدا

اعتراف جنیفر آنیستون در مورد سریال دوستان !, فان جو,جنیفر آنیستون,سریال دوستان,تنفر جنیفر آنیستون,جنیفر آنیستون در سریال دوستان,تم موزیک سریال دوستان,سریال فرند,اعتراف جنیفر آنیستون,صحبت های جنیفر آنیستون,مطالب جذاب

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *