اظهارات احسان علیخانی درباره سوژه‌های «ماه عکسل»

اظهارات احسان علیخانی درباره سوژه‌های «ماه عکسل»

اظهارات احسان علیخانی درباره سوژه‌های «ماه عکسل»

برنامه «ماه عکسل» شامگاه گذشته میزبان خانمی بود که به واسطه‌ی عمل جراحی زیبایی، دچار عارضه‌ی جسمی، روحی و روانی شده بود. او در حالی که برای لحظاتی اشک ندامت ریخت، از تبعات رفتن به سمت این نوع جراحی‌ها سخن گفت.

مهران رجبی و زهره حمیدی – از بازیگران سینما و تلویزیون – هم به واسطه‌ی موضوع «ماه عکسل» که بحث جراحی زیبایی بود، در ویژه‌برنامه افطار شبکه سه حاضر شدند و مهران رجبی به این پرسش پاسخ داد که چرا بینی‌اش را عمل نمی‌کند.

احسان علیخانی در برنامه «ماه عکسل» به برخی از سوژه‌های «ماه عکسل» از جمله سوژه‌ی دومین شب از این برنامه که میزبان مهمانانی از عراق، کردستان، مشهد، یزد و مازندران بود، اشاره کرد و گفت: برخی از این سوژه‌ها قابلیت تبدیل شدن به کتاب رمان جذاب و فیلم سینمایی خوب را دارند. فیلم سینمایی خوبی که این روزها کمتر در آن قصه خوب و جذاب می‌بینیم. فیلم‌ سینمایی که دیگر در آن رویا نمی‌بینیم، قهرمان در آن نمی‌بینیم و گاهی هم لبخند در آن پیدا نمی‌کنیم.

مهران رجبی نیز درباره‌ی اینکه چرا بینی خود را عمل نمی‌کند، اظهار کرد: خیلی‌ها می‌گویند بیا و دماغت را عمل کن، مشکلت حل می‌شود، اما باید بگویم به هر حال یک موقع یک چیزهایی عقیدتی است. اینکه معتقدیم همه اعضای بدن ما با یک اتفاق بر هم می‌ریزند. در بعضی موارد هم خیلی از دکترها پیشنهاد می‌کنند که بینی‌ام را عمل کنم اما من همیشه حس می‌کنم که یک چیزهایی باید لزوم داشته باشد.

او گفت: بینی من، برای من یک برند شده است و من را با این بینی می‌شناسند، پس نیازی به این کار ندارم؛ البته یک موقع فردی در تنفسش مشکل ایجاد شده است و نیاز به جراحی دارد، اما زمانی که من مشکلی در خود احساس نمی‌کنم و با چنین مشکلاتی روبه‌رو نیستم معتقدم که نباید این جراحی را انجام دهم.

او سپس با لحنی طنز گفت: البته پیش از این تصمیم گرفته بودم دماغم را عمل کنم اما متوجه شدم که به دلیل اینکه بینی‌ام حجیم است، هزینه آن خیلی بالا می‌رود و در نتیجه صرف نظر کردم.

احسان علیخانی نیز در بخشی از این برنامه اظهار کرد: متأسفانه در ایران بیماری پدیدار شده است به اسم خودزشت بینی که خیلی‌ها را گرفتار کرده است.

زهره حمیدی نیز که در برنامه «ماه عکسل» حضور داشت درباره فرزندش حامد که گرفتار تزریق مواد نیروزا و دچار عارضه سکته قلبی شده بود، سخن گفت.

او در این زمینه به مخاطبان گفت: متأسفانه آن روزها من مشغله‌های خودم را داشتم و حتی یکی از خوشحالی‌هایم این بود که فرزندم ورزش می‌کند و به باشگاه می‌رود، اما شرایط به گونه دیگری بود. با وجود اینکه حامد می‌دانست این مواد مضر است به حرف هیچ کسی گوش نمی‌کرد. البته ما هم این اتفاق را خیلی جدی نگرفتیم. اما متأسفانه این مواد نیروزا، آمپول‌ها و تزریق‌های آن چند سالی است در ورزشگاه‌های ما مد شده است و متأسفانه اطلاعات کافی به کسی نمی‌دهند؛ البته من هم می‌دانستم ضرر دارد اما فکر نمی‌کردم با این فاجعه روبه‌رو شوم که حامد در ۲۷ سالگی دچار سکته قلبی شود و علت آن هم به خاطر مواد و آمپول‌های نیروزا برای حجم آوردن عضله باشد.

دو نفر از مهمانان برنامه «ماه عکسل» از ورزشکارانی بودند که در حوزه پرورش اندام و بدنسازی فعالیت می‌کردند. آن‌ها نیز در این خصوص توضیحاتی را ارائه کردند.

در بخش دیگری از برنامه «ماه عکسل» احسان علیخانی خطاب به مخاطبان گفت: به دلیل همه کمی‌ها و کاستی‌ها عذرخواهی می‌کنیم اما اتفاقا من عاشق آن دسته از مخاطبانی هستم که برنامه‌مان شروع می‌شود اخم می‌کنند اما چند لحظه بعد می‌گویند حالا صدای تلویزیون را بلند کن ببینیم چی می‌گوید. من عاشق این دست آد‌م‌ها هستم. همین که ما را تحمل می‌کنید خودش کلی صفاست.

وی در ادامه از عوامل برنامه «ماه عکسل» که شبانه‌روز تلاش می‌کنند، قدردانی و تشکر کرد و گفت: امیدوارم زندگی برخی از این دوستان در اثر «ماه عکسل» خراب نشود.

او سپس گفت: ما در قسمت‌های بعدی «ماه عکسل» شاهد مهمان زیادی خواهیم بود و این ترکیب هفت نفره تبدیل به ترکیب ۲۳ نفره خواهد شد.

بر اساس این گزارش، برنامه «ماه عکسل» در اولین قسمت از رمضان امسال با حضور مردی که برای اثبات عشق به همسر از بالکن خانه به پایین پریده بود، آغاز شد و همین امر، واکنش‌هایی را از سوی مخاطبان و کارشناسان در رسانه‌ها و صفحه‌های اجتماعی به همراه داشته است.

«ماه عکسل۹۴» به روال سال‌های گذشته هر روز ساعت ۱۹روی آنتن می‌رود.

 

برنامه احسان علیخانی, برنامه ماه عکسل, بیوگرافی احسان علیخانی, مجری ماه عکسل, همسر احسان علیخانی,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *