احسان علیخانی با میهمانش فرشاد در برنامه ماه عکسل ۹۵+عکس

احسان علیخانی با میهمانش فرشاد در برنامه ماه عکسل ۹۵+عکس

 

 

احسان علیخانی با میهمانش فرشاد در برنامه ماه عکسل ۹۵+عکس

عکسهای پشت صحنه برنامه ماه عکسل در سال 95,عکس احسان علیخانی با میهمانان برنامه ماه عکسل,زوج قزوینی در شب اول برنامه ماه عکسل,فرشاد و همسرش میهمانان برنامه ماه عکسل,عکس فرشاد و همسر و دخترش میهمان برنامه ماه عکسل,خلاصه زندگینامه فرشاد میهمان برنامه ماه عکسل,عکس سلفی احسان علیخانی با میهمان برنامه ماه عکسل,عکس احسان علیخانی با فرشاد و همسرش,,احسان علیخانی با میهمانش فرشاد در برنامه ماه عکسل 95+عکس

مهمانان برنامه، زوج جوانی بودند که با حضور در برنامه از همان ابتدا با سوال همیشگی احسان علیخانی مواجه شدند و از روزی که برای اولین بار همدیگر را دیدند، گفتند.

فرشاد از نحوه آشنایی خود با همسرش در صف نانوایی گفت و مهربانی که او در حقش کرده بود. ماجرا مربوط می شد به رمضان سال ۸۳ که هر دو (فرشاد و همسرش) در صف نانوایی بودند و با تمام شدن نان و دست خالی بودن فرشاد، دختر خانم قصه امروز ماه عکسل چندتکه نان به فرشاد می دهد و می رود. دیدار دوم این دو در محل کار دختر خانم آن هم کاملا اتفاقی رقم می خورد و این شد که این اتفاق تبدیل شد به ازدواج و آن چیزی که فرشاد قصه علیخانی از آن با عنوان تقدیر یاد کرد.

نهایتا رسیدن و وصل حاصل شد اما به خون جگر، خانواده دختر خانم راضی نبودند و از قضا رقیبی این وسط بود که البته مهرش نه به دل دختر خانم قصه که بر دل مادر او و خانواده اش بود. اما در نهایت این عشق و مهر بود که غالب شد و قرار و مدار عقد گذاشته شد.

ولی قصه به همین جا ختم نشد …

در گیر و دار انجام مقدمات قبل از عقد و … بود که همه متوجه شدند همسر فرشاد سرطان ریه دارد و همین موضوع باعث شد که تردید برای این ازدواج در دل همه شکل بگیرد. همه به غیر از فرشاد.

این دو در حالی با هم عقد کردند که تازه مراحل اولیه درمان و شیمی درمانی همسر فرشاد آغاز شده بود و پس از انجام عمل پیوند مغز استخوان نهایتا در سال ۸۶ ازدواج کردند. با وجود اینکه می دانستند با تمام علاقه ای که به داشتن فرزند دارند اما ممکنه هیچ وقت به این خواسته و آرزویشان نرسند. اما شاید به حرمت همین مهر و عشق صادقانه بود که زوج عاشق قصه امروز ماه عکسل و احسان علیخانی خیلی زود صاحب فرزند شدند و خوشبختی شان کامل شد.

احسان علیخانی با فرشاد و همسر و دخترش در برنامه ماه عکسل-Www.Funjoo_Ir_فان جو

فانجو

عکسهای پشت صحنه برنامه ماه عکسل در سال ۹۵,عکس احسان علیخانی با میهمانان برنامه ماه عکسل,زوج قزوینی در شب اول برنامه ماه عکسل,فرشاد و همسرش میهمانان برنامه ماه عکسل,عکس فرشاد و همسر و دخترش میهمان برنامه ماه عکسل,خلاصه زندگینامه فرشاد میهمان برنامه ماه عکسل,عکس سلفی احسان علیخانی با میهمان برنامه ماه عکسل,عکس احسان علیخانی با فرشاد و همسرش,,احسان علیخانی با میهمانش فرشاد در برنامه ماه عکسل ۹۵+عکس

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *