آخرین آمار از وضع ازدواج و طلاق در تهران

آخرین آمار از وضع ازدواج و طلاق در تهران 

آخرین آمار از وضع ازدواج و طلاق در تهران

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران گفت: در ۹ ماهه سال ۹۳ نرخ طلاق ۲۰ درصد افزایش و نرخ ازدواج ۸ درصد کاهش یافته است.

سیاوش شهریور در کارگروه کاهش طلاق استان تهران که با حضور استاندار تهران و جمعی از کارشناسان و اساتید دانشگاه‌ها برگزار شد درباره طرح برنامه جامع ازدواج و خانواده پایدار اظهار داشت: امروز جامعه ما در حال گذر است و به خاطر فشارهای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نرخ آسیب‌های اجتماعی مخاطره‌آمیز افزایش و قابل توجه است و یکی از آسیب‌های اجتماعی که کیان موجودیت جامعه را هدف قرار داده است افزایش طلاق و کاهش ازدواج است.

وی گفت: در ۹ ماهه سال ۹۳ نسبت به مدت مشابه سال ۹۲ نرخ طلاق ۲۰ درصد افزایش یافته و نرخ ازدواج نیز ۸ درصد کاهش یافته است و این آمار بر اساس اطلاعات ثبت‌ احوال و ثبت اسناد ارائه شده است.

شهریور خاطرنشان کرد: طرح برنامه جامع ازدواج و خانواده پایدار ماه عکسل هزاران ساعت کار پژوهشی پژوهشگران دانشگاه‌ها است و فاز نخست آن در مرحله پیش از ازدواج است که به صورت پایلوت در شمیرانات برگزار می‌شود.

وی گفت: برای تمامی ادارات وظایفی تعریف شده است که در این طرح به آن وظایف پرداخته شده است.

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران گفت: در این طرح به مسائل پیش از ازدواج، حین ازدواج و بعد از طلاق اشاره شده است و به این حوزه پرداخته‌ایم.

 

آمار ازدواج,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *