گلایه شدید کامبیز دیرباز بخاطر سوء استفاده از حرفهایش

گلایه شدید کامبیز دیرباز بخاطر سوء استفاده از حرفهایش

گلایه شدید کامبیز دیرباز بخاطر سوء استفاده از حرفهایش

کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز که شنبه شب مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری بود از اقدام غیر حرفه ای برخی از سایت ها در مورد انتشار سخنانش در این برنامه سخن گلایه کرد.

کامبیز دیرباز در این خصوص گفت:من به شدت از اقدام غیرحرفه ای این سایت ها و خبرگزاری ها شوکه شدم و تعجب می کنم چراکه میلیون ها نفر برنامه را دیدند و همه متوجه صحبت های من در مورد بازی ام در فیلم سینمایی «اخراجی ها» شدند.

کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون شنبه شب در برنامه دورهمی در پاسخ به سوال مهران مدیری مبنی بر اینکه از بازی در چه فیلمی پشیمان هستی٬ به صراحت نام فیلم سرگیجه را آورد. این در حالی است که برخی سایت ها و خبرگزاری ها با تحریف اظهارات صریح این بازیگر، نام فیلم اخراجی ها را هم در کنار فیلم مذکور آورده و اعلام کردند دیرباز از بازی در این فیلم پشیمان است!

کامبیز دیرباز و مهران مدیری

کامبیز دیرباز و مهران مدیری در برنامه دورهمی

کامبیز دیرباز در گفت وگویی کوتاه با گلایه از این اقدام غیراخلاقی، گفت:من به شدت از اقدام غیرحرفه ای این سایت ها و خبرگزاری ها شوکه شدم و تعجب می کنم از اینکه این برنامه از تلویزیون پخش شد و میلیون ها نفر برنامه را دیدند و همه متوجه صحبت های من شدند.

وی در ادامه افزود :اشاره من درباره پشیمانی از بازی در یک فیلم به صراحت درباره کم فروش ترین فیلم سینما و نقطه مقابل فیلم اخراجی ها بیان شد که اسم آن را هم در برنامه آوردم . من هیچ اشاره ای به پشیمانی از بازی در فیلم اخراجی ها نکردم؛ چراکه نه تنها از بازی در این فیلم پشیمان نیستم بلکه به بازی در اخراجی ها افتخار می کنم و معتقدم این فیلم به نوعی مسیر زندگی حرفه ای من را تغییر داد.

دیرباز در پایان خطاب به سایت های حاشیه ساز گفت:این اقدام شما اوج بی انصافی است و مطمئن باشید با این کار به اهدافتان نمی رسید.

کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز در برنامه دورهمی مهران مدیری

گلایه شدید کامبیز دیرباز بخاطر سوء استفاده از حرفهایش

منبع : فارس , میزان – و نمناک

 

گلایه شدید کامبیز دیرباز بخاطر سوء استفاده از حرفهایش

فان جو

گلایه شدید کامبیز دیرباز بخاطر سوء استفاده از حرفهایش,فانجو,کامبیز دیرباز , کامبیز دیرباز در دورهمی , عکسهای کامبیز دیرباز , کامبیز دیرباز و مهران مدیری

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *