گروه صنعتی ملی، پرسپولیس را اجاره می‌کند و سهامش را می خرد؟ (کفش ملی)

گروه صنعتی ملی، پرسپولیس را اجاره می‌کند و سهامش را می خرد؟  (کفش ملی)

گروه صنعتی ملی، پرسپولیس را اجاره می‌کند و سهامش را می خرد؟  (کفش ملی)

 

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس از موافقت وزیر ورزش با اجاره این باشگاه به گروه صنعتی ملی، زیر مجموعه شرکت بازنشستگی کشوری خبر داد.

پس از اینکه طی هفته‌های اخیر باشگاه پرسپولیس با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کرد و حتی کار به اعتراض بازیکنان و اعضای کادر فنی رسید، صبح امروز مبلغی از سوی وزارت ورزش به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شد تا موقتا مشکلات مالی این باشگاه حل شود اما قطعا این کمک چاره نهایی حل مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس نیست.

شنیده می‌شود که طی روزهای گذشته شرکت گروه صنعتی ملی پیشنهادی را برای اجاره باشگاه ارائه کرده است و به گفته‌ی عباس انصاری‌فرد، وزیر ورزش و جوانان هم با پیشنهاد گروه صنعتی ملی برای در اختیار گرفتن باشگاه موافقت کرده و بر همین اساس در صورت توافق نهایی، باشگاه پرسپولس به گروه صنعتی ملی اجاره داده خواهد شد.

این گروه قرار است پرسپولیس را به مدت ۳ سال در اختیار بگیرد و پس از آن اگر شرایط مهیا بود، نسبت به خرید سهام باشگاه اقدام کند.

این شرکت ظرف چند روز آینده پیشنهادات خود برای در اختیار گرفتن باشگاه پرسپولیس را به وزارت ورزش و جوانان ارائه کرده است.

عباس انصاری فرد این خبر را تایید کرد.

عباس انصاری فرد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اینکه قرار است “گروه صنعتی ملی” مدیریت باشگاه پرسپولیس را دراختیار بگیرد اظهار کرد: گروه صنعتی ملی چند روز قبل پیشنهاد خود را برای در اختیار گرفتن باشگاه پرسپولیس به وزارت ورزش و جوانان ارائه کرد و اعلام کردند که ما می‌توانیم پرسپولیس را تحت پوشش خود قرار بدهیم من مطلع شدم که وزیر ورزش با این پیشنهاد موافقت کرده و ان‌شاءالله اگر این واگذاری انجام شود، پس از چند سال در صورت تمایل شرکت و وزارت ورزش، این واگذاری می‌تواند به صورت قطعی انجام شود تا سهام باشگاه به طور رسمی به گروه صنعتی ملی واگذار شود.وی در پاسخ به این سوال که آیا این شرکت توانایی اداره باشگاه پرسپولیس را دارد یا خیر گفت: بله آن‌ها توانایی مالی و همین طور مدیریتی را دارند. افراد و نیروهای ورزشی را مد نظر دارند که می‌خواهند از طریق این افراد باشگاه را اداره کنند. مطمئن باشید اگر این شرکت مدیریت باشگاه را در اختیار بگیرد افراد کاملا ورزشی و فوتبالی که شرایط را به خوبی می‌شناسند مدیریت باشگاه را در اختیار می‌گیرند.

انصاری فرد در پاسخ به این سوال که چه زمانی این واگذاری به طور قطعی انجام خواهد شد گفت: الان که وزیر با این پیشنهاد موافقت کرده فکر می‌کنم ظرف روزهای آینده این کار انجام شود. مسئولان شرکت در حال انجام کارهای اداری و انجام مذاکرات نهایی هستند.

وی درباره وضعیت این روزهای باشگاه پرسپولیس هم گفت: من از اول هم همیشه گفته‌ام که ساختار فوتبال و باشگاه‌داری ما باید تغییر کند و با ساختارهای درست باشگاه‌ها را اداره کنیم. نباید باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تحت نظارت جای دیگری باشند و همیشه منتظر دریافت کمک مالی از نهادهای دیگر باشند. با این پتانسیلی که این دو باشگاه دارند، می‌توانیم به راحتی این باشگاه‌ها را اداره کنیم اما این کار را نکرده‌ایم و اعلام کرده‌اند که هر هوادار ۵ هزار تومان به حساب باشگاه واریز کنند در صورتی که این راه درآمدزایی نیست. به راحتی می‌توان از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس سالی هزار میلیارد تومان درآمدزایی کرد. در دوره مدیریتی خودم این برنامه‌ها را پیگیری کردم اما نتوانستم به اتمام برسانم.

انصاری فرد اضافه کرد: هیچ باشگاهی در دنیا مثل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نیستند. هر باشگاهی در دنیا نهایتا مربوط به یک شهر می‌شوند اما باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به کل ایران مربوط می‌شوند و در کل ایران هوادار دارند. بنابراین به راحتی می‌توانیم با یک برنامه‌ریزی درست از پتانسیل این باشگاه‌ها برای درآمدزایی استفاده کنیم. باید ارتباط هواداران و باشگاه همیشه وجود داشته باشد و تیم از نظر ساختاری درست شود.

فعالیت اصلی شرکت سرمایه گذاری در سایر شرکتها و انجام فعالیت های مشارکتی، بازرگانی و فنی است. عمده شرکتهای تابعه در زمینه کفش و مسایل مرتبط با آن فعالیت می کنند.

 

آدرس شرکت: کیلومتر ۱۸ جاده قدیم تهران -کرج – مجتمع صنعتی اسماعیل آباد – گروه صنعتی کفش ملی

کفش ملی, گروه صنعتی ملی,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *