گرفتن سلفی با رامبد جوان در یکی از دانشگاه های کشور ممنوع شد!!

گرفتن سلفی با رامبد جوان در یکی از دانشگاه های کشور ممنوع شد!!

گرفتن سلفی با رامبد جوان در یکی از دانشگاه های کشور ممنوع شد!!

گرفتن سلفی با رامبد جوان در یکی از دانشگاه های کشور ممنوع شد!!, فان جو, حاشیه های حضور رامبد جوان در دانشگاه, حاشیه های عکس سلفی رامبد جوان در دانشگاه, رامبد جوان, سخنرانی رامبد جوان در دانشگاه, سلفی با رامبد جوان در دانشگاه, ممنوع شدن عکس سلفی با رامبد جوان در دانشگاه, گرفتن عکس سلفی با رامبد جوان, دنیای بازیگران

عکس سلفی رامبد جوان

در یکی از دانشگاه های کشور در یک اقدام عجیب گرفتن عکس سلفی با رامبد جوان توسط دانش آموزان ممنوع العام شد که با واکنش تند رامبد جوان همراه بود.

گرفتن عکس سلفی با رامبد جوان در یکی از دانشگاه های کشور با حاشیه هایی همراه بود.

رامبد جوان که برای برنامه نگاه فلسفی به طنز در جمع دانشجویان یکی از دانشگاه های کشور حضور پیدا کرده بود با ممنوع شدن عکس سلفی با رامبد جوان توسط مسئولان دانشگاه همراه شد.

به پیشنهاد یکی از دانشجویان از رامبد جوان خواسته شد تا با دانشجویان عکس سلفی بگیرد، اما این اقدام با برخورد عوامل دانشگاه مواجه شد.

در ادامه مراسم گوشی‌ها را از دانشجویان گرفتند و از آنها خواستند تا برای گرفتن عکس با رامبد جوان به بیرون از سالن بروند که این اقدام با اعتراض برخی از دانشجویان روبرو شد.

این بازیگر نیز ضمن انتقاد از این برخورد، اظهار کرد:

روحیه جوانانه و غیرجوانانه با هم متفاوت است و متاسفانه روحیه جوانی در بین مدیران وجود ندارد و موجب چنین برخوردهایی می‌شود.

وی پس از این اتفاق برنامه را خاتمه داد و سالن را ترک کرد.

 

گرفتن سلفی با رامبد جوان در یکی از دانشگاه های کشور ممنوع شد!!

نگین جنوب

گرفتن سلفی با رامبد جوان در یکی از دانشگاه های کشور ممنوع شد!!, فان جو, حاشیه های حضور رامبد جوان در دانشگاه, حاشیه های عکس سلفی رامبد جوان در دانشگاه, رامبد جوان, سخنرانی رامبد جوان در دانشگاه, سلفی با رامبد جوان در دانشگاه, ممنوع شدن عکس سلفی با رامبد جوان در دانشگاه, گرفتن عکس سلفی با رامبد جوان, دنیای بازیگران

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *