کلاهبرداری میلیونی از زائران کربلا در اصفهان

کلاهبرداری میلیونی از زائران کربلا در اصفهان

www.Funjoo.ir (14)

پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با تاسیس آژانس مسافرتی بدون مجوز رسمی از سوی سازمان حج و زیارت استان اصفهان و جعل روادید، اقدام به کلاهبرداری از زائران عتبات عالیات کرده، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

ماموران انتظامی در تحقیقات خود دریافتند که این فرد بابت هزینه‌های سفر، اتوبوس، روادید و اسکان در کشور عراق، بیش از یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال از ۳۵۰ نفر کلاهبرداری کرده است.

در این ارتباط اقدامات ویژه پلیسی انجام و با هماهنگی مقام قضایی، دفتر زیارتی این فرد پلمب و متهم در عملیاتی ضربتی توسط ماموران دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

با توجه به نزدیکی ایام اربعین سید و سالار شهیدان و اشتیاق پرشور مردم برای سفر به کشور عراق، فرماندهی انتظامی استان اصفهان به تمام شهروندان و علاقه‌مندان سفر به عتبات عالیات، در خصوص سوءاستفاده و کلاهبرداری افراد شیاد هشدار داد و از شهروندان خواست برای ثبت‌نام به دفاتر زیارتی معتبر و دارای مجوز رسمی و با سابقه فعالیت مراجعه کنند.

کلاهبرداری میلیونی, دفتر زیارتی کلاهبردار, کلاهبرداری از مردم اصفهان,زائران کربلا, کلاهبرداری از زائران عتبات,دفتر زیارتی بدون مجوز

منبع :

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *