ورود اصغر فرهادی به آمریکا ممنوع شد

ورود اصغر فرهادی به آمریکا ممنوع شد

ورود اصغر فرهادی به آمریکا ممنوع شد

ورود اصغر فرهادی به آمریکا ممنوع شد,فانجو, مراسم اسکار,ممنوعیت حضور اصغر فرهادی آمریکا,ممنوعیت حضور اصغر فرهادی در مراسم اسکار,ورود اصغر فرهادی به آمریکا ممنوع شد,چه خبر؟

 تریتا پارسی نویسنده و تحلیلگر سیاسی و رییس فعلی شورای ملی ایرانیان امریکا (نایاک) ساعاتی پیش با انتشار خبری در صفحه توییتر خود، ممنوعیت ورود اصغر فرهادی برای حضور در مراسم اسکار امسال را تایید کرد.

ظاهرا با آغاز اجرای حکم ورود اتباع ایرانی به امریکا از امروز، کارگردان سرشناس ایران که هفته گذشته با «فروشنده» فیلم اخیر خود به فهرست پنج نامزد نهایی بخش خارجی زبان اسکار راه یافت، از حضور در مراسم اسکار محروم خواهد ماند.
پارسی در صفحه توییتر خود نوشته:

«تایید شد: اصغر فرهادی نماینده ایران اجازه نخواهد داشت برای حضور در مراسم اسکار وارد خاک امریکا شود. او در رشته بهترین فیلم خارجی زبان نامزد شده …».

ترانه علیدوستی یکی از بازیگران اصلی «فروشنده» دو روز پیش با انتشار توییتی به زبان انگلیسی اعلام کرده بود به دلیل این که چنین حکمی را مصداق بارز نژادپرستی می‌داند، در مراسم اسکار ۲۰۱۷ شرکت نخواهد کرد.

در شرایطی که همه منتظر واکنش فرهادی به این ماجرا بودند، حالا خبری که رییس شورای ملی ایرانیان امریکا تایید کرده، حاکی از پیش‌دستی دولت ترامپ در ممنوعیت ورود فیلمساز سرشناس ایران به خاک امریکا است.

حکم ترامپ شامل دارندگان مجوز اقامت دائم در آمریکا نیز می‌شود

به نقل از العالم ؛ دولت آمریکا اعلام کرد قوانین مهاجرتی ترامپ علیه اتباع چند کشور از جمله ایران، دارندگان «کارت سبز» (گرین گارت) را هم شامل می شود.
سخنگوی وزارت امنیت داخلی آمریکا گفته است کسانی که کارت سبز یا گرین کارت دارند هم شامل ممنوعیت جدید ابلاغ شده می‌شوند و ورود آنان به آمریکا فعلا ممنوع است.
گیلیان کریستنسن به خبرگزاری رویترز گفته است که شهروندان هفت کشور عمدتا مسلمان، از جمله ایرانیانی که گرین کارت یا کارت دائم اقامت آمریکا را دارند، شامل این محدودیت می‌شوند.

 

ورود اصغر فرهادی به آمریکا ممنوع شد

ورود اصغر فرهادی به آمریکا ممنوع شد,فانجو, مراسم اسکار,ممنوعیت حضور اصغر فرهادی آمریکا,ممنوعیت حضور اصغر فرهادی در مراسم اسکار,ورود اصغر فرهادی به آمریکا ممنوع شد,چه خبر؟

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *