همسر واقعی مهران | عکس خانوادگی مهران مدیری

همسر واقعی مهران | عکس خانوادگی مهران مدیری

همسر واقعی مهران | عکس خانوادگی مهران مدیری

انتشار عکس همسر واقعی مهران مدیری به همراه فرزندانش

مهران مدیری کارگردان و بازیگر مشهور سینما و تلویزیون که در حال حاضر با برنامه تلویزیونی دور همی بسیار خوش درخشیده است دو فرزند دارد . مهران مدیری صاحب پسری به نام فرهاد و دختری به نام شهرزاد است.

به گزارش دیلی مهران مدیری در میدان بروجردی، سرآسیاب دولاب در تهران ۱۸ فروردین ۱۳۴۸ بدنیا آمد . او آخرین فرزند خانواده است و سه برادر بزرگ تر دارد. مهران مدیری کارگردان، بازیگر، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه و تهیه کننده است.

انتشار عکس همسر واقعی مهران مدیری به همراه فرزندانش

فرهاد مدیری پسر مهران مدیری متولد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۷۰ است. او در هنرستان موسیقی درس خوانده و برای ادامه تحصیل به خارج از ایران رفته است نه در فرم لباس پوشیدن فرهاد اثری از بچه‌های هنری است و نه در مرتب کردن چهره‌اش؛ البته همه اینها را خودش انتخاب کرده و پدرش نقشی در انتخاب این فرم لباس پوشیدنش ندارد؛‌ حتی می‌تواند بخندد و تعریف کند که ریش فراوانی داشته و برای آمدن سر گفت و گو آنها را اصلاح کرده چون نمی‌خواسته عکسش با آن ریش‌های بلند چاپ شود!

همسر مهران مدیری و مادر فرهاد و شهرزاد رشته‌ اش هنری بوده و ادبیات . او خانه‌دار است و برای خودش می‌نویسد و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته‌هایش را نداشته. اسم فرهاد را هم مادرش انتخاب کرده و بعد از آن مهران مدیری زیاد از این اسم در شخصیت‌های تلویزیونی‌اش استفاده کرده است.

 

همسر واقعی مهران | عکس خانوادگی مهران مدیری

منبع: دیلی

همسر واقعی مهران | عکس خانوادگی مهران مدیری,فان جو, همسر واقعی مهران کیست,بیوگرافی همسر مهران مدیری,اسم همسر مهران مدیری,همسر مهران مدیری و دخترش شهرزاد,همسر مهران مدیری و پسرش, ,همسر واقعی مهران مدیری,همسر واقعی مهران مدیری کیست,همسر واقعی مهران مدیری,زن واقعی مهران مدیری,عکس همسر واقعی مهران مدیری,نام همسر واقعی مهران مدیری,همسر واقعی مهران غفوریان,زن واقعی مهران غفوریان,همسر واقعی مهرانه مهین ترابی,شوهر واقعی مهرانه مهین ترابی,همسر واقعی مهران رجبی,زن واقعی مهران رجبی,زن واقعی مهران مدیری,عکس زن واقعی مهران مدیری,عکس همسر واقعی مهران غفوریان,عکس زن واقعی مهران غفوریان,عکس همسر واقعی مهران رنجبر

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *