ناکامی “ماه عکسل” در کشف راز خواهران غریب

ناکامی “ماه عکسل” در کشف راز خواهران غریب

ناکامی “ماه عکسل” در کشف راز خواهران غریب

شب گذشته در دومین شب از ماه مبارک رمضان دومین برنامه “ماه عکسل” مقابل دیدگان مخاطبان رفت.

احسان علیخانی پس از احوالپرسی با مخاطبان و همراهان همیشگی اش، از تمام کسانی که برنامه “ماه عکسل” را با دقت تماشا کرده و اظهار نظر می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.

پس از پخش تیتراژ ابتدایی طبق روال سال‌های گذشته پشت صحنه از برنامه شب قبل پخش شد.

با باز شدن دکور “ماه عکسل” هشت مهمان بر روی صندلی‌های انتهای دکور ماه عکسل در انتظار آغاز برنامه بودند، افرادی که خود مجری برنامه درباره علت حضور آنها اذعان داشت که  ما در این برنامه تماشاگر صرف نداریم و این مهمانانی که جدای از مهمانان اصلی در برنامه حضور پیدا می‌کنند تمام افرادی هستند که به نوعی قصه مهمان اصلی را تکمیل می‌کنند و یا در قصه آنها حضور دارند.

قصه شب دوم ماه عکسل با دو خواهر دوقلو شکل گرفت و قصه آنها از زمانی آغاز می‌شود که این دوخواهر دوقلو به دنیا می‌آیند مادرشان که یک فرزند پسر هم داشته بنا به شرایطی، یکی از این خواهران دوقلو را به خانواده‌ای که بچه دار نمی‌شدند، می‌سپارد اما پس از هجده سال این دوخواهر همدیگر را پیدا می‌کنند. مادر اصلی و پدر و مادری که یکی از این دوقلوها را بزرگ کرده بود در این برنامه حضور داشتند.

مهمان بعدی هم دختری بود که خانواده‌ای او را از بهزیستی به فرزندی قبول کرده بودند؛اما او پس از متوجه شدن این موضوع، به دنبال خانواده اصلی‌اش گشته و آنها را درحالی یافت که پدر و مادرش را از دست داده بود اما خواهر و برادرانش را پیدا کرد و آنها هم در برنامه حضور داشتند.

اما نکته قابل توجه این بود که  این دختر سال گذشته از عوامل “ماه عکسل” خواسته بود تا در پیدا کردن خانواده‌اش به او کمک کنند ولی گویا آنها در این امر ناتوان بودند و خود دختر پس از پیگیری های زیاد توانست خانواده‌اش را پیدا کند. احسان علیخانی هم با اشاره به این مطلب متذکر شد از آنجا که چند نفر از طریق برنامه ما همدیگر را پیدا کردند خیلی‌ها در این رابطه به ما مراجعه می‌کنند ولی باید عنوان کنم ما بضاعت آن را نداریم که به همه این افراد کمک کنیم.

در آخر با پخش صدای احسان خواجه امیری دفتر دوم ماه عکسل ٩۴ بسته شد.

منبع:فان جو، باشگاه خبرنگاران

 

برنامه ماه عکسل, سایت ماه عکسل, ماه عکسل, مهمانان ماه عکسل, برنامه ماه عکسل,سایت ماه عکسل,ماه عکسل,مهمانان ماه عکسل,آخرین اخبار

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *