میزان مبلغ جریمه سربازان غایب از زیر دیپلم تا دکتری در سال ۹۶

میزان مبلغ جریمه سربازان غایب از زیر دیپلم تا دکتری در سال ۹۶

میزان مبلغ جریمه سربازان غایب از زیر دیپلم تا دکتری در سال ۹۶

میزان مبلغ جریمه سربازان غایب از زیر دیپلم تا دکتری در سال 96,فان جو, اخبار اجتماعی, سرباز فراری,سربازان غائب,جریمه سربازان,خرید سربازی,

 

میزان جریمه برای سربازان غایب چقدر است؟  یکی از اعضای هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۶ در مورد تعیین میزان جریمه سربازان غایباز زیر دیپلم تا دکتری را اعلام کرد.

جریمه سربازان غایب ۹۶

یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۶ از مصوبه امروز این کمیسیون در مورد تعیین میزان جریمه غایبین سربازی خبر داد.

علی کاظمی در گفت وگویی اظهار کرد:در جلسه امروز (یکشنبه) کمیسیون تلفیق بخش های دیگری از درآمدهای بودجه سال ٩۶ مورد بررسی قرار گرفت؛از جمله در بند (د) تبصره ٧ در خصوص درآمدهای ناشی از تولید و عوارض واردات انواع سیگار، لایحه دولت حذف شد و به جای آن ماده ٨٨ قانون برنامه ششم به تصویب رسید.

وی افزود:بر اساس تبصره ٨ مقرر شد که به منظور کنترل و بهینه کردن آب مصرفی، کنتورهای هوشمند نصب شود و از کشاورزان هزینه ای دریافت نشود.

این عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه ۹۶ خاطرنشان کرد:خرید خدمت سربازی برای غایبین بیش از هشت سال به صورت نقد و اقساط نیز نیز تصویب گردید و تغییری هم در لایحه دولت داده نشد. براساس بند (ب) تبصره ١١ میزان جریمه ها(به ریال) به شرح زیر است:

زیر دیپلم یکصد میلیون ریال

دیپلم یکصد و پنجاه میلیون ریال

فوق دیپلم دویست میلیون ریال

لیسانس دویست و پنجاه میلیون ریال

فوق لیسانس سیصد میلیون ریال

دکترای پزشکی سیصد و پنجاه میلیون ریال

دکتری غیر پزشکی چهارصد میلیون ریال

پزشکان متخصص پانصد میلیون ریال.

کاظمی در پایان اظهار کرد:همچنین همچنین با مصوبه کمیسیون تلفیق ۹۶ درخصوص درآمد حاصل از یارانه ها مطابق قانون هدفمند کردن یارانه ها مصوب ١٣٨٨/١٠/١۵ به دولت اجازه داده می شود در سال ٩۶ مبلغ چهارصد و هشتاد هزار میلیارد ریال درآمد از اصلاح قیمت کالاها و خدمات موضوع قانون مذکور داشته باشد.

مبلغ جریمه سربازان غایب سال ۹۶

میزان مبلغ جریمه سربازان غایب از زیر دیپلم تا دکتری در سال ۹۶

تاپ ناز

میزان مبلغ جریمه سربازان غایب از زیر دیپلم تا دکتری در سال ۹۶,فان جو, اخبار اجتماعی, سرباز فراری,سربازان غائب,جریمه سربازان,خرید سربازی,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *