خانه » سلامت » مواد غذایی بدون کالری

کوچک کننده و فرم دهنده بيني Nose Up ساعت بند چرم اليزابت تخفيف ويژه فقط 15 هزار تومان عينک آفتابي Louis vuitton فقط 30 هزار تومان دستبند مغناطيسي پاوربالانس فقط 10 هزار تومان کیف محافظ ضدآب موبایل ساعت گوچي gucci دستبندي نگين دار فقط 15 هزار تومان ساعت طرح رولکس نقره اي فقط 20 هزار تومان  ساعت كاسيو تيتان طرح EDIFICE 554 فقط 55 هزار تومان  گردنبند مرغ آمين فقط 20 هزار تومان عينک خلباني شيشه آبي فقط 28 هزار تومان

مواد غذایی بدون کالری

مواد غذایی بدون کالری

بهترین راه لاغری,بهترین روش لاغری,روش های لاغری,روش های کاهش وزن,نکات لاغری, مواد غذایی بدون کالری, مواد غذایی کم کالری,

غذاهایی که کم کالری هستند می توانند به اشخاصی که  قصد لاغری دارند کمک کنند، زیرا بدن می تواند از انرژی های انباشته  شده خود هم در کنار آنها بکار ببرد. همه غذاهایی که میخوریم  صد در صد کالری دارند فقط مقدار کالری آنها با یکدیگر متفاوت است. یکی کم کالری و دیگری پرکالری است. اکنون با ما همراه شوید تا غذاهای کم کالری را برایتان معرفی کنیم.

انواع قارچ‌ها
قارچ‌ها مانند پر کاه سبک هستند و کالری چندانی به بدن نمی‌رسانند. در نتیجه می‌توانید بدون نگرانی از این مواد غذایی مفید استفاده کنید. باید بدانید که هر ۱۰۰ گرم قارچ به زحمت ۲۵ کالری وارد بدن می‌کند در حالی که همین ماده‌ی غذایی حاوی پروتئین است و یکی از مواد غذایی فوق‌العاده برای ایجاد احساس سیری و مقابله با اشتهای زیاد محسوب می‌شود. علاوه بر این قارچ‌ها حاوی میزان زیادی آب و فیبرهای غذایی هستند. در نتیجه اگر دنبال راهی برای صاف شدن شکمتان می‌گردید می‌توانید به این مواد غذایی اعتماد کنید. بهتر است قارچ‌ها از حرارت و پخته شدن طولانی مدت در روغن یا کره دور باشند. چون به این ترتیب چربی زیادی به خود می‌گیرند و چهارچوب رژیم لاغری سالم را به هم می‌زنند. اگر می‌خواهید کمترین میزان کالری را دریافت کنید بهتر است قارچ‌هایتان را بخارپز کنید.

خیار
سرشار از آب و حاوی مواد معدنی مختلف به خصوص پتاسیم. خیار جزو میوه های ضدعطش و کم کالری فوق‌العاده است. هر ۱۰۰ گرم از این میوه حدود ۱۰ کیلوکالری دارد که خیلی ناچیز است. خیار حاوی تمامی ویتامین‌های خانواده‌ B، ویتامین C و کمی ویتامین پیش ساز A و همچنین ویتامین E می‌باشد.

ادویه‌ها
فلفل، زردچوبه، کاری، آویشن، زیره و غیره. دنیای ادویه های دنیای رنگارنگ و البته پرخاصیتی است. کالری موجود در این ادویه‌ها در حد صفر است اما در عین حال باعث خوش طعم شدن غذا می‌شوند. از طرف دیگر ادویه‌ها کاری می‌کنند که نیاز به نمک برای خوش طعمی غذا و همچنین مواد چرب جذب شده نیز کاهش پیدا کند. توصیه می‌شود که به غذاهای چرب حتماً ادویه بزنید چون باعث کاهش ۳۰ درصدی‌تری گلیسیرید جذب شده می‌شوند. هر چیز میزان چربی دریافتی شما کمتر شود به این معنی است که میزان کالری‌های دریافتی نیز کمتر است.

فلفل تازه
هر ۱۰۰ گرم فلفل تازه حاوی ۲۸ کالری است. هر چه میزان فلفلی که به غذایتان اضافه کنید بیشتر باشد طعم غذایتان بهتر و میزان چربی دریافتی شما هم کمتر می‌شود. توجه داشته باشید که فلفل سرشار از ماده ای به نام «کاپسایسین» است که سلاح مجهزی در برابر کلسترول محسوب می‌شود.

کدو
کدو نیز جزو آن دسته سبزیجات فوق‌العاده کم کالری است. هر ۱۰۰ گرم از این ماده‌ غذایی فقط ۱۵ کیلوکالری دارد. در عوض کدو حاوی میزان قابل توجهی مواد معدنی و فیبر و همچنین ویتامین‌های مختلف است. بهتر است بدانید که کدو تمام خصوصیات یک ماده‌ی غذایی رژیمی را داراست. این سبزی پرخاصیت سرشار از آب (۹۵ درصد)، مواد معدنی و مواد مغذی مختلف است. پتاسیم موجود در آن برای هضم غذا و فسفر آن برای سلول‌ها، استخوان‌ها و دندان‌هایمان سودمند است. کدو همچنین حاوی کلسیم و منیزیم نیز می‌باشد که برای سلامت استخوان‌ها فوق‌العاده است.
نکته ی بسیار مهمی که در این میان باید همیشه به خاطر داشته باشیم این است که بدن برای اینکه بتواند سالم باقی مانده و به فعالیت های روزانه خود ادامه دهد، نیازمند میزان خاصی کالری است. مصرف بیش از اندازه ی میوه ها، سبزیجات و یا گیاهانی که دارای کالری کم هستند می توانند به شما کمک کنند تا وزن خود را کاهش دهید، اما باید تنها بخشی از رژیم غذایی روزانه شما را تشکیل دهند. بهره گیری از یک رژیم غذایی متعادل را هیچ گاه فراموش نکنید.

بهترین راه لاغری,بهترین روش لاغری,روش های لاغری,روش های کاهش وزن,نکات لاغری, مواد غذایی بدون کالری, مواد غذایی کم کالری,

منبع :

ساعت گوچی gucci دستبندی نگین دارعینک Spyساعت بند چرم الیزابت تخفیف ویژهساعت مچی اسپورت طرح رولکس

پیشنهاد ما

نکاتی برای داشتن روزه ای راحت بدون تشنه و گرسنه شدن

نکاتی برای داشتن روزه ای راحت بدون تشنه و گرسنه شدن

نکاتی برای داشتن روزه ای راحت بدون تشنه و گرسنه شدن نکاتی برای داشتن روزه …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *