منیژه حکمت پزشکان ایرانی گفتند شلغم بخورم خوب میشوم!

منیژه حکمت پزشکان ایرانی گفتند شلغم بخورم خوب میشوم!

منیژه حکمت پزشکان ایرانی گفتند شلغم بخورم خوب میشوم!

منیژه حکمت پزشکان ایرانی گفتند شلغم بخورم خوب میشوم!,فانجو,منیژه حکمت,بیماری منیژه حکمت,بیماری قلبی منیژه حکمت,بیوگرفی منیژه حکمت,منیژه حکمت و اشتباهات پزشکی,منیژه حکمت در بیمارستان,بستری شدن منیژه حکمت,منیژه حکمت95

 

منیژه حکمت یکی از هنرمندان قدیمی و با سابقه ایرانی است که این روزها به واسطه بیماری اش خبرساز شده است. ماجرای بیماری منیژه حکمت باز هم حاکی از اشتباهات پزشکی است چرا که پزشکان ایرانی بیماری حاد قلبی او را با سرماخوردگی اشتباه گرفته بودند. در این بخش به جزییات ماجرا از زبان منیژه حکمت می پردازیم.

منیژه حکمت که از چهارشنبه گذشته در بیمارستان بستری است، ۳ مرداد ماه تحت عمل جراحی قلب باز قرار می‌گیرد.
این تهیه‌کننده و کارگردان سینما در گفت‌وگو با ما گفت:‌ به دلیل مشکلات تنفسی که داشتم طی ۲۰ روز در آلمان در بیمارستانی در کلن و بیمارستان قلب برلین تحت مداوا بودم که در نهایت تصمیم گرفتم عمل جراحی به دست پزشکان ایرانی انجام شود.

کارگردان «زندان زنان» با اظهار امیدواری از اینکه این اتفاق برای هیچ ایرانی رخ ندهد، ادامه داد: طی هفت ماه گذشته درگیر معالجه هستم که متأسفانه در ابتدا بیماری‌ام اشتباه تشخیص داده شد. مشکلات و سختی‌های زیادی در خارج از کشور برایم پیش آمد و بی‌مسئولیتی‌های بیمه مسافرتی و سفارت ایران در آلمان مشکلاتم را بیشتر کرد. مسئولان سازمان سینمایی هم در حالی که مطلع بودند حتی یک بار حالم را نپرسیدند.

حکمت که با تقدیر از تلاش‌های دکتر فیروزآبادی، دکتر جاویدی و دکتر اسلامی گفت:‌ ۳ مرداد ماه قرار است عمل قلب باز انجام شود که امیدوارم مشکل خاصی پیش نیاید.

از سوی دیگر، کانال پوریا عالمی نوشت:

منیژه حکمت: من عمل قلب باز دارم و با انرژى بسیار آماده ام که در بیمارستان پارس عمل کنم. راستش من هم دچار تشخیص غلط پزشکى شدم، منتها به شکلى خنده دار! از زمستان سرفه هاى بسیار مى کردم و پزشکهاى بسیارى بعد از معاینه هاى بسیار گفتند من مشکل ریه و سرماخوردگى دارم و آمپول بزنم و شلغم بخورم خوب میشوم و گردو هم نخورم چون حساسیت زاست! هشت ماه گذشت و سرماخوردگى و مشکل ریه حل نشد تا چندهفته پیش که سفرى به آلمان کردم و همان هفته اول سرفه ها تشدید شد و من در بیمارستانى در کلن و بعد در برلین بسترى شدم. دکترهاى آلمان تشخیص بیمارى حاد قلبى دادند! من گفتم دکترهاى خودمان گفتند سرما خوردم و خودش خوب میشود!

خلاصه تجویز شلغم داخلى به داد من نرسید و من را به کما در آلمان کشاند. پزشکهاى آلمان دستور به عمل باز و فورى قلب دادند. اما من به ایران برگشتم تا همینجا عمل کنم. فرزندان و دوستانم از من میپرسند چرا با این همه ماجرا که پیش آمده در آلمان بسترى نماندم و عمل نکردم؟ پاسخ من خیلى ساده است:

به خاطر اینکه دخترهایم ایران بودند و خانواده ام هم اینجا هستند و در ضمن به دکتر جاویدی اطمینان کامل داشتم.

 

منیژه حکمت پزشکان ایرانی گفتند شلغم بخورم خوب میشوم!

منبع:فان جو گهر

منیژه حکمت پزشکان ایرانی گفتند شلغم بخورم خوب میشوم!,فانجو,منیژه حکمت,بیماری منیژه حکمت,بیماری قلبی منیژه حکمت,بیوگرفی منیژه حکمت,منیژه حکمت و اشتباهات پزشکی,منیژه حکمت در بیمارستان,بستری شدن منیژه حکمت,منیژه حکمت۹۵

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *