مشکلات مانکن مشهور برزیلی برای یک برند معروف سوئدی

مشکلات مانکن مشهور برزیلی برای یک برند معروف سوئدی

مشکلات مانکن مشهور برزیلی برای یک برند معروف سوئدی

مشکلات مانکن مشهور برزیلی

یک برند معروف تجاری اروپایی که لباس زیر زنانه تولید میکند بخاطر استفاده از یک مانکن برنزه در تصاویر تبلیغاتی اش عذرخواهی کرد.به گزارش پارس ناز برند تجاری ” اچ اند ام”اخیرا اقدام به نصب بیلبوردهای تبلیغاتی از یک مدل فوق العاده برنزه کرده بود که این مسئله اعتراض کارشناسان و پزشکان را در پی داشت.
در اخطاریه ای که این کارشناسان صادر کرده بودند در مورد مضرات بیش از حد برنزه کردن پوست و احتمال ابتلا به سرطان پوست در کسانی که اقدام به برنزه کردن پوست از طریق دستگاه و یا استفاده از کرم برنزه کرده اند صحبت شده بود.
مسئولین روابط عمومی این برند در بیانیه ای اعلام کرده اند از اینکه بدون توجه به تاثیرات این تابلوتبلیغاتی و عدم هشدار در مورد ابتلا به سرطان اقدام به انتشار این تصاویر کرده اند از مسئولین و مخاطبان عذرخواهی کردند.
این برند که یک خط تولید سوئدی است اعلام کرده است حاضر است در این رابطه هرکمکی میتواند  به سازمانهای مربوطه ارائه دهد. در این تابلو مدل برزیلی ” ایزابل فوتانا” با یک لباس زیر سرخابی دیده میشود در حالیکه پوست بدنش به رنگ قهوه ای سوخته است.

مشکلات مانکن مشهور برزیلیآنها در ادامه متذکر شده اند علت تیرگی بیش از حد پوست این مدل استفاده از فوتوشاپ برای بیشتر دیده شدن لباس وی است و این نشان دهنده برنزه شدن وی تا این حد زیر نور آقتاب و یا انوار مصنوعی نیست.

 

مشکلات مانکن مشهور برزیلی برای یک برند معروف سوئدی

منبع:پارس ناز

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل کشف حجاب الهام عرب مانکن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *