مجری مشهور برنامه گلخانه پدر شد +تصویر

مجری مشهور برنامه گلخانه پدر شد +تصویر

مجری مشهور برنامه گلخانه پدر شد +تصویر

honar618

“شاهین جمشیدی” مجری در گفت‌و‌گویی به مناسبت روز پدر گفت: اولین سالی است که حس شیرین پدرشدن را تجربه می‌کنم. چه مرد، چه زن با بچه‌دارشدن ریشه و هویت پیدا می‌کنند به ویژه مردها که در مملکت ما ستون‌های خانواده هستند.

وی درخصوص رابطه خودش با پدرش عنوان کرد: رابطه ما علاوه بر پدر و فرزندی رابطه‌ای دوستانه بود اما این دوستی باید مرز داشته باشد تا حرمت پدر حفظ شود.

شخصیت پدر با توجه به برداشت غلط ما همیشه با خشونت و اخم همراه نیست بلکه پدرشخصیتی با گذشت و مهربان است که می‌تواند اینگونه پدری‌اش را اثبات کند.من هم سعی می‌کنم مثل پدرم عشق و رفات نسبت به فرزندم داشته باشم.

وی با اشاره به ویژگی بارز پدران ایرانی بیان کرد: ما یک ایرانی هستیم و هر موضوعی برایمان یک ارزش ویژه‌ای دارد. پدرشدن یک رحمت الهی است و خدا به مردها نگاه ویژه‌ای دارد. پدر ایرانی بسیار سخت‌کوش است و قلبش برای فرزندش می‌تپد.

جمشیدی تصریح کرد: پدر، فرزندان و خانواده خود را ویژه دوست دارد. شاید در کشور‌های دیگر پدران نسبت به فرزندان خود تا سن خاصی مسئولیت پذیر باشد ولی نمونه پدرایرانی هرگز اینگونه نیست و همیشه عاشق است.

این مجری با تبریک روز پدر به پدران ایرانی اظهار داشت: به خانواده‌ها می‌گویم که کمی بیشتر هوای پدران و همسران خود را داشته باشند چون در این روزها مرد بودن سخت و مرد ماندن سخت‌تر است، دست همه پدران ایرانی را می‌بوسم.

شاهین جمشیدی,مجری برنامه گلخانه,عکس شاهین جمشیدی,عکس همسر شاهین جمشیدی,پدر شدن شاهین جمشیدی,مطالب جذاب

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *