ماجرای شنا کردن معصومه ابتکار پس از واژگونی قایق + عکس

ماجرای شنا کردن معصومه ابتکار پس از واژگونی قایق + عکس

ماجرای شنا کردن معصومه ابتکار پس از واژگونی قایق + عکس

سوار قایق شده و دوری در این تالاب بزنند . اما بخاطر کمبود جا در قایق های دیگر ، آقایان در قایق خانم معصومه ابتکار بیشتر از ظرفیت حد مجاز سوار شده

شنا کردن معصومه ابتکار ، رئیس سازمان محیط زیست در تالاب :

سال گذشته یکی از پر گرد و غبار ترین سالها برای هموطنان خوزستانی به ویژه اهواز بود . فاجعه ای که در اواخر سال ۹۳ و اوایل سال ۹۴ برای خوزستانی ها رخ داد ، در هیچ کجای جهان تا به حال اتفاق نیفتاده بود .

خاک خوردن مردم خوزستان ، کابینه ی دولت و مسئولین را به فکر واداشت و باعث شد تا حداقل تا جایی که امکان پذیر است از شدت گرفتن گرد و غبار در خوزستان جلوگیری کنند . به همین منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست خانم معصومه ابتکار به همراه چند نفر دیگر به عنوان هیات دولت راهی خوزستان شدند تا از نزدیک بتوانند مصوبه ی بهمن ماه سال ۹۳ بر سر گرد و غبار خوزستان را بررسی کنند .

طبق مصوبه ی بهمن ماه ۹۳ در زمینه ی پیشگیری از افزایش میزان گرد و غبار در جو هوای خوزستان ، تصمیم گرفته شد تا از خشک شدن تالاب « هور العظیم » جلوگیری شود .

خانم معصومه ابتکار به همراه اعضای کابین برای بررسی اوضاع از این تالاب تصمیم می گیرند تا سوار قایق شده و دوری در این تالاب بزنند . اما بخاطر کمبود جا در قایق های دیگر ، آقایان در قایق خانم معصومه ابتکار بیشتر از ظرفیت حد مجاز سوار شده و باعث می شوند تا قایق این خانم وازگون شود و همه در آب بیفتند .

اما خوشبختانه چون همه ی آنها از جمله خانم معصومه ابتکار شنا بلد بودند ، از این حادثه جان سالم بدر بردند و خانم معصومه ابتکار با چادر خود شنا کرده و خود را به نزدیکی ساحل رسانده .

او دراین باره می گوید : « هور العظیم » با ما خیلی مهربان بود و با این که حادثه ی رخ داده بسیار خطر ناک بود اما ما توانستیم با قوه ی الهی از این حادثه جان سالم به در ببریم و بخاطر گرمی هوا لباس هایمان خیلی سریع خشک شد و به ادامه ی تحقیقات خود پرداختیم .

 سوار قایق شده و دوری در این تالاب بزنند . اما بخاطر کمبود جا در قایق های دیگر , آقایان در قایق خانم معصومه ابتکار بیشتر از ظرفیت حد مجاز سوار شده,ماجرای  معصومه ابتکار با چادر سوار قایق شده و دوری در این تالاب بزنند . اما بخاطر کمبود جا در قایق های دیگر , آقایان در قایق خانم معصومه ابتکار بیشتر از ظرفیت حد مجاز سوار شده,ماجرای  معصومه ابتکار با چادر

ماجرای شنا کردن معصومه ابتکار پس از واژگونی قایق + عکس

 

سوار قایق شده و دوری در این تالاب بزنند . اما بخاطر کمبود جا در قایق های دیگر , آقایان در قایق خانم معصومه ابتکار بیشتر از ظرفیت حد مجاز سوار شده

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *