ماجرای جنجالی ضرب و شتم دختر زیبای یتیم +تصاویر

ماجرای جنجالی ضرب و شتم دختر زیبای یتیم +تصاویر

ماجرای جنجالی ضرب و شتم دختر زیبای یتیم +تصاویر

ماجرای جنجالی ضرب و شتم دختر زیبای یتیم

 

مسئول حمایت از حقوق کودکان تحت فرمان ولادیمیر پوتین رئیس جمهور وسیه ، برای تحقیق در مورد ضرب و شتم یک دختر یتیم ۱۶ ساله زیبا ،دستورات لازمه را صادر کرد .به گزارش ناز وب این حادثه وحشیانه در روسیه اتفاق افتاد و طبق دستور این مقام مسئول پخش دوباره این فیلم باید متوقف شود و جرم کسی که این فیلم را پخش کند زندان خواهد بود.

ضرب و شتم دختر ۱۶ ساله یتیم دل افراد بسیاری را بدرد آورد و جنجال بزرگی در رسانه ها ایجاد نمود. این دختر نوجوان به گزارش نازوب توسط گروهی دیگر از دختران به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت.این دختران با تصور اینکه سردوستشان شپش دارد او را مورد آزار و اذیت قرار داده و از او فیلم برداری کردند.

دختر بیچاره زیر کتک های این دختران وحشی صفت از ترس و درد فریاد می‌زد وی توسط سه دختر دیگر به شدت آسیب دید. بعد آن‌ها دوبار سر دختر بیچاره را در توالت فرنگی فشار دادند.

ماجرای جنجالی ضرب و شتم دختر زیبای یتیم  (عکس)

 به گزارش نازوب، آن‌ها حتی قبل از کتک زدن، موهای دخترک را بریده بودند. آن‌ها دلیل زدن وی را اینچنین بیان کردند که چون او در یتیم‌خانه زندگی می‌کنند حتما موهایش شپش دارد. دو تن از این دختران ۱۸ ساله ودیگری ۱۷ ساله است.

ماجرای جنجالی ضرب و شتم دختر زیبای یتیم  (عکس)

در این فیلم شاهد صحنه دردناک ضجه زدن دخترک و التماسش هستیم . فیلم مذکور نشان داده می‌شود که این سه دختر بی‌توجه به گریه و زاری دوستشان همچنان به ضرب و شتم او ادامه می‌دهند در حالی که او سعی داشت به گوشه‌ای پناه ببرد. بعد دختران پتویی روی وی انداختند و با پا به شکم او به شدت می‌کوبیدند. آن‌ها او را از پا گرفته و سروته به زور در جعبه‌ای جا کردند.

ماجرای جنجالی ضرب و شتم دختر زیبای یتیم  (عکس)

منبع:ناز وب فان جو

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *