عکس ‌بحث‌برانگیز یک بازیگر و نوزادش، و توضیحات او در این‌باره

عکس ‌بحث‌برانگیز یک بازیگر و نوزادش، و توضیحات او در این‌باره

عکس ‌بحث‌برانگیز یک بازیگر و نوزادش، و توضیحات او در این‌باره

تصویری از رایان رینولدز با نوزاد کوچکش در شبکه‌های اجتماعی سوالات بسیاری در ذهن مخاطبان، درباره توانایی این بازیگر برای مراقبت از این کودک ایجاد کرده است.

رایان رینولدز بازیگر سینمای هالیوود برای نخستین بار صاحب فرزند شده، بنابراین از او انتظار نمی‌رود که در امر نگه‌داری از کودک خود چندان بدون اشتباه ظاهر شود. اما اشتباه او در حمل کودکش و عکسی که از این اشتباه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد او را وادار به توضیح درباره این عکس کرد. در این عکس او دخترش را به گونه‌ای به خود بسته که تنها پاهای نوزاد دیده می‌شود، و این احساس را به بیننده می‌دهد که نوزاد در وضعیت بدی قرار گرفته است.

رایان رینولدز , بازیگران سینمای جهان , سینمای جهان , رینولدز  , عکس رینولدز  , رینولدز  و نورادش , شبکه‌های اجتماعی

این بازیگر ۳۸ ساله با حضور در برنامه تلویزیونی «Today» گفت : «قبول دارم که نوزاد را به صورت صحیح در نگه‌دارنده قرار نداده بودم، این اولین تجربه پدر بودن من است. این اولین اشتباه من نبود و مطمئن باشید، آخرین اشتباه هم نخواهد بود. این اولین باری بود که از این وسیله استفاده می‌کردم، پس از آن دیگر این اشتباه را تکرار نکردم.» رینولدز در ادامه اضافه کرد: «فرزند هدیه‌ای از جانب خدا، برای هر پدر و مادر است. هر بار که به دخترم نگاه می‌کنم، شگفت‌انگیزترین موجود جهان را می‌بینم. اما در هر حال گاهی اشتباهاتی مانند این پیش می‌آید و من سعی می‌کنم با شوخی و خنده از کنار آن رد شوم»

خبر آنلاین

 

رایان رینولدز , بازیگران سینمای جهان , سینمای جهان , رینولدز  , عکس رینولدز  , رینولدز  و نورادش , شبکه‌های اجتماعی

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *