عکس های شراره رخام ژل لبهایش را تخلیه کرد

عکس های شراره رخام ژل لبهایش را تخلیه کرد

عکس های شراره رخام ژل لبهایش را تخلیه کرد

عکس های شراره رخام ژل لبهایش را تخلیه کرد

 

تصاویر کاملا جدید از چهره شراره رخام که چند سالی است حضور او در سینماو تلوزیون کم رنگ تر شده است اینکه ژل لبهایش را تخلیه و عکس جدید خود را منتشر کرد.

می‌گوید اشتباه کردم و پشیمانم، اما از پشیمانی‌اش خوشحال است. حالا از اینکه راضی است و می‌خواهد از تجربیاتش بگوید تا کسی مثل او پشیمان نشود. شراره رخام بازیگر سینما و تلویزیون بعداز تزریق ژل لب حالا به قول خودش ازشر آن ژل راحت شده و خیلی هم از ظاهرش راضی است. ظاهری که جامعه ما بیشتر می‌پسندد و البته او را خوشحال تر از قبل می‌کند.

شراره رخام حالا با ظاهر جدید می‌خواهد به دنیای بازیگری برگردد.

عکس های شراره رخام ژل لبهایش را تخلیه کرد عکس های شراره رخام ژل لبهایش را تخلیه کرد

چطور شدتصمیم گرفتید ژل لبتان را تخلیه کنید؟

متاسفانه من سال ۸۳ ژل لب تزریق کردم.آن زمان ژلهای پاژ بود. این ژلهای پاژ زمان طولانی در لب باقی می‌ماند و تا تخلیه نکنید خودش از بین نمی‌رود و تا آخر عمر هست ولی این ژلهای جدید زمان دارد و بعد از سه تا شش ماه از بین می‌رود. آن زمان از شانس بد من فقط ازاین ژلها استفاده می‌شد.

به همین دلیل عملی بود که ریسک بالایی داشت و باید دکتر مطمئنی پیدا می‌کردم تا این ژل را تخلیه کند که خدا را شکر توانستم این عمل را انجام بدهم و از شر این ژل راحت شوم.

عکس های شراره رخام ژل لبهایش را تخلیه کرد

بعداز تزریق ژل مشکلی نداشتید؟

نه خوشبختانه ژل پاژ برای من مشکلی درست نکرد اما شنیده ام که چند نفر مشکل داشته‌اند و لبشان کبود شده و تا آخر عمر کبود می‌ماند.خوشبختانه این ژلها دیگر در بازار پیدا نمی‌شود و تایید شده نیست.

این ژلها بعد از ۶-۷ سال ممکن است باعث کبودی صورت و لب شود. خدا را شکر من این شانس را داشتم و برای من مشکلی پیش نیاورد. فقط همان یک حجم غیر متعارف بود و ظاهری داشت که جامعه پسند نبود.به هر حال من به لطف دوستان به این فکر افتادم که حتما از شر این ژل راحت شوم.

عکس های شراره رخام ژل لبهایش را تخلیه کرد

یعنی نظر دیگران در این تصمیم شمانقش داشت؟

خب من یک تصمیم شخصی گرفته بودم ولی دیگران نپسندیدند و خیلی‌ها از من انتقاد کردند.من یک شخصیت اجتماعی هستم باید به نظر دوستان و جامعه‌ام اهمیت بدهم و از نظر شخصی‌ام بگذرم.

بالاخره تسلیم شدم و گفتم چشم و می‌روم تخلیه می‌کنم اما حالا خیلی خوشحالم.خوشحالم که مردم از این حرکت من استقبال کردند و خیلی مرا تشویق کردند واین حرکت به چشمشان آمد.من از کسانی که مرا حمایت کردند و به جلو هل دادند که جرات کنم و به سراغ این عمل پر از ریسک بروم تشکر می‌کنم.

عکس های شراره رخام ژل لبهایش را تخلیه کردعکس های شراره رخام ژل لبهایش را تخلیه کردعکس های شراره رخام ژل لبهایش را تخلیه کردعکس های شراره رخام ژل لبهایش را تخلیه کردعکس های شراره رخام ژل لبهایش را تخلیه کرد

عکس های شراره رخام ژل لبهایش را تخلیه کرد

منبع: ناز وب

عکس های شراره رخام ژل لبهایش را تخلیه کرد,فان جو, عکس شراره رخام, تصاویر شراره رخام, بیوگرافی شراره رخام, سن شراره رخام, همسر شراره رخام,اینستگرام شراره رخام,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *