عکس های جدید ماریا شاراپووا تنیسور روس

عکس های جدید ماریا شاراپووا تنیسور روس

عکس های جدید ماریا شاراپووا تنیسور روس 

New Photos of maria Sharapova 2017

Maria-Sharapova-www-Funjoo-IR (1)

ماریا شاراپووا (به روسی: Мария Юрьевна Шарапова) (زاده ۱۹ آوریل ۱۹۸۷) تنیس‌باز مشهور روس است که در سال ۲۰۱۲ و ۲۰۰۵ رتبه اول بین تنیس‌بازان زن دنیا را کسب کرد.

پدر و مادر وی اهل گومل بلاروس هستند اما خود ماریا در شهر نیاگان در روسیه به دنیا آمده‌است. پدر ماریا او را در سن ۷ سالگی به آمریکا برد، اما مادرش به خاطر مشکل گرفتن روادید نتوانست آن‌ها را همراهی کند. ماریا از آن زمان در آمریکا زندگی می‌کند اما ملیت روسی خود را حفظ کرده‌است. شاراپووا بیشترین دستمزد را در بین زنان ورزشکار دریافت کرده‌است.

او همچنین در سال ۲۰۰۸ با کنار زدن رقبایی مثل ژوستین انه و آنا ایوانوویچ قهرمان اولین گرند اسلم سال یعنی مسابقات آزاد استرالیا شد. او جز ده تنیس‌باز جهان است که توانسته هر ۴ گرند اسلم ویمبلدون ۲۰۰۴ , آزاد امریکا ۲۰۰۶ , آزاد استرالیا ۲۰۰۸ و آزاد فرانسه۲۰۱۲ فتح کند همچنین او برای اولین بار درالمپیک ۲۰۱۲ شرکت کرد و برنده مدال نقره شد. او ۸ فینال گرند اسلم دارد که در ۴ فینال بازنده شده است و جز ۳۰ تنیس‌باز برتر جهان در طول تاریخ است.

ماریا شاراپووا کاری را انجام داد که تا قبل ازاو هیچ یک از بانوان ورزشکار شوروی سابق و یاروسیه موفق به انجام آن نشده بودند. او در صدرجدول رتبه‌بندی انجمن تنیس زنان جهان‌قرار گرفت. در ۵۲ هفته رقابت‌های مختلف او دربین شرکتکنندگان بهترین نتیجه را کسب کرد.گفتنی است که ماریا پانزدهمین نفری است که‌موفق به تصاحب این عنوان در طول تاریخ ۳۰ساله حیات این انجمن شد.

Maria-Sharapova-www-Funjoo-IR (2) Maria-Sharapova-www-Funjoo-IR (3) Maria-Sharapova-www-Funjoo-IR (6) Maria-Sharapova-www-Funjoo-IR (6)

 

منبع:فان جو،

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *