عکس نعیمه نظام دوست در سالن تطهیر بهشت زهرا + اینستاپست

عکس نعیمه نظام دوست در سالن تطهیر بهشت زهرا + اینستاپست

عکس نعیمه نظام دوست در سالن تطهیر بهشت زهرا + اینستاپست

نعیمه نظام دوست در اینستاگرامش عکسی از لوکیشن فیلم جدیدش در سالن تطهیر بهشت زهرا را منتشر کرد.

عکس جدید نعیمه نظام دوست
عکس جدید نعیمه نظام دوست

 

سالن تطهیر بهشت زهرا در اینستاگرام نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون که در جشنواره فیلم فجر برای بازی در «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» به کارگردانی بهروز افخمی کاندیدای سیمرغ بازیگری نقش مکمل زن بود از لوکیشن فیلم جدیدش در بهشت زهرا عکسی را در اینستاگرامش منتشر کرد.
نیاز خانوم محله گل و بلبل در اینستاگرامش عکسی از سالن تطهیر بهشت زهرا را منتشر کرد.

نعیمه نظام دوست نوشت:

امروز همراه با آقای گودرزی بزرگوار مدیر فیلمبرداری و گروه خوبشون در سالن تطهیر بهشت زهرا ،آرزو داشتم نقشی بازی کنم که شاید بتونم یه مقداری از زحمات بزرگی که عزیزان محترم تطهیر کننده میکشند رو به نمایش بگذارم ولی واقعا مگه میشه این همه سختی و مشقت رو به تصویر کشید در یک تایم کوتاه ،کاش فرصت بیشتری بود که از سختیهای کارو زندگی این عزیزان بگم ،اگه بازم این نقش به من پیشنهاد بشه با جان و دل میپذیرم و مخلص زحمات این عزیزان بزرگوارم هستم

نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست در سالن تطهیر بهشت زهرا

مروری کوتاه بر زندگی نعیمه نظام دوست :

نعیمه نظام دوست متولد ۲۳ آبان ۱۳۵۳ در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.نعیمه نظام دوست دارای دیپلم علوم تجربی است. او از سال ۱۳۷۰ کار بازیگری را در گروه های آزاد تئاتر آغاز کرد، سپس در مجموعه نوروز ۷۲ بازی کرد.

نعیمه نظام دوست به طور حرفه ای با ساعت خوش و در سال ۱۳۷۳ وارد عرصه بازیگری شد.چهار خواهر دارد که خودش فرزند سوم خانواده است به غیر از او کسی در خانواده شان کار هنری نکرده پدرش چند سال پیش فوت کرده در سینما دوستان زیادی از جمله ماه چهره خلیلی ، مریم امیرجلالی ، الناز شاکردوست و لیدا عباسی را دارد.درسال ۱۳۷۴ با برنامه ساعت خوش به طور حرفه در سریال ها و فیلم ها شروع به بازی کرد.

نعیمه نظام دوست در سالن تطهیر بهشت زهرا + اینستاپست

۵۳
منبع : جام جم سیما / م.ف نمناک

عکس نعیمه نظام دوست در سالن تطهیر بهشت زهرا + اینستاپست

فان جو,عکس نعیمه نظام دوست در سالن تطهیر بهشت زهرا + اینستاپست,نعیمه نظام دوست , اینستاگرام نعیمه نظام دوست , نعیمه نظام دوست در محله گل و بلبل , نعیمه نظام دوست در بهشت زهرا , اینستاپست نعیمه نظام دوست , نعیمه نظام دوست در فیلم جدیدش , نعیمه نظام دوست در سالن تطهیر بهشت زهرا , عکس نعیمه نظام دوست , نیاز خانم محله گل و بلبل

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *