عکس شرکت کننده مسابقه استیج در ایران

عکس شرکت کننده مسابقه استیج در ایران

عکس شرکت کننده مسابقه استیج در ایران

مهدی بوستانی شرکت کننده مسابقه استیج در شبکه ماهواره ای منوتو برای ادامه فعالیت خود به ایران بازگشته است.

مهدی بوستانی به ایران آمد

زمستان سال گذشته مسابقه صدایابی «استیج» از یک شبکه ماهواره‌ای پخش شد. رقابتی جنجالی که در طول مدت پخش، حواشی زیادی را در میان مخاطبان و رسانه‌های داخلی به وجود آورد و بازتاب‌های زیادی داشت.
پس از اتمام مسابقه، شرکت‌کننده‌های آن مسابقه هرکدام به نقطه‌ای از دنیا رفتند ولی زمزمه‌ها و گمانه‌زنی‌ها درباره آنها کماکان ادامه داشت. «مهدی بوستانی» یکی از شرکت‌کننده‌های این مسابقه بود که تا مرحله نیمه‌نهایی پیش آمد و خیلی‌ها او را یکی از شانس‌های حضور در فینال می‌دانستند. اما از این مسابقه کنار رفت و بلافاصله به ایران بازگشت.

حضور او در کشور باعث تقویت شایعات زیاد درباره این خواننده شد و واکنش‌های گوناگون مخاطبان را به دنبال داشت. مهدی بوستانی در گفتگویی از حضور در آن مسابقه و البته برنامه هایش برای فعالیت در ایران گفته است.

* حضور شما در داخل ایران موقت است یا قصد ماندن دارید؟

من مدتی است که در ایران حضور دارم و در حال آماده‌سازی شرایط و برنامه‌ریزی برای ماندن در کشور خودم هستم. شاید طی چند روز آینده سفر کوتاهی به خارج از کشور داشته باشم اما قطعاً به ایران برمی‌گردم و فعالیت‌های هنری خودم را همین جا ادامه می‌دهم.

* به دنبال اخذ مجوز هستید؟

بله. می‌خواهم در ایران بمانم و به دنبال اخذ مجوز هستم. از این به بعد تمامی آثارم را با همکاری هنرمندان داخلی تولید و منتشر خواهم کرد.

مهدی بوستانی در حافظیه شیراز

عکس شرکت کننده مسابقه استیج در ایران ,فانجو,مهدی بوستانی,شرکت کننده استیج,استیج شبکه منو تو,لینک های داغ

 

*البته شما یک خواننده صد در صد غیرمجاز هم محسوب نمی‌شوید. چون پیش از عید نوروز آلبوم گروه «عجم» منتشر شد که به عنوان خواننده مهمان با آنها همکاری کرده بودید. ماجرای حضور در کنار این گروه چه بود؟

من با اعضای گروه عجم دوست بودم و در دو قطعه به عنوان خواننده مهمان با آنها همکاری کردم. این همکاری بازخوردهای خوبی داشت و خوشحال هستم که آلبومشان مجوز رسمی انتشار را دریافت کرد.

* دلیل اینکه تا کنون تک قطعه یا ویدئویی منتشر نکرده‌اید چیست؟ با تهیه‌کننده‌ای قرارداد امضا کرده‌اید و به صلاحدید آن چنین تصمیمی اتخاذ کردید؟

نه. در حال حاضر من با هیچ تهیه‌کننده و مدیر برنامه‌ای قرارداد ندارم. صحبت‌هایی با بعضی‌ها انجام داده‌ایم که فقط در حد مذاکره بودند و هیچ تصمیمی نگرفته‌ایم. در زمینه تولید آثار هم صحبت‌های اولیه را با چند هنرمند انجام داده‌ایم و در شُرف تولید چنید اثر با این هنرمندان هستم.

* چقدر نسبت به مخاطب داخلی و سلایق آنها شناخت دارید؟

فکر می‌کنم سلیقه مخاطبان داخلی در حال بازگشت به گذشته است. سبک‌های روز دنیا در ایران هم شنونده دارد اما اگر دقت کنید این روزها کارهایی که در آنها رگه‌هایی از موسیقی سنتی وجود داشته باشد مخاطبان بیشتری را جذب می‌کند. به عنوان مثال می‌توانم به کارهای تلفیقی یا پاپ-سنتی اشاره کنم.

* پس فکر کنم خودتان هم بیشتر در زمینه پاپ-سنتی فعالیت کنید؟

کارهای پاپ-سنتی و فیوژن را دنبال خواهم کرد. همچنین توانایی اجرای موسیقی محلی را دارم و تا کنون یکی دو قطعه‌ای که با این حال و هوا بازخوانی و اجرا کرده‌ام با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است. به همین دلیل این سبک را هم در کارهای آینده خودم خواهم داشت.

* کار کردن در فضای موسیقی مجاز به هرحال نسبت کار در خارج از کشور محدودیت‌هایی دارد. این موضوع روی کار و تصمیمی که برای ماندن دارید تأثیر نمی‌گذارد؟

من از همان ابتدا که در آن مسابقه شرکت کردم، کارهایی را خواندم که هیچ‌کدام خلاف موازین و فرهنگ ایرانی نبود. شاید فعالیت مجاز در داخل کشور محدودیت‌هایی داشته باشد اما مخاطبان اصلی ما در ایران هستند. من از کشورهای دیگر هم شنونده دارم ولی هدفم کار در داخل ایران است تا بتوانم به امید خدا آلبومی را منتشر و کنسرت برگزار کنم.

* اما شما یکی از شرکت‌کننده‌های آن مسابقه بودید و تا مرحله نیمه‌نهایی هم پیش آمدید. مسابقه‌ای جنجالی که در یک مقطعی بحث دست‌های پشت پرده در آن مطرح شد. داستان این این دست‌های پشت پرده چه بود؟ چون من هم تلاش کردم با آن شرکت‌کننده در این زمینه صحبت کنم ولی مایل به مصاحبه نبودند و توضیح دقیقی ندادند.

هر کسی که من را می‌بیند این سوال را می‌پرسد! همان شب پس از برنامه از «سلماز پیمایی» پرسیدم که داستان چه بود و چرا چنین رفتاری داشت اما او گفت که نمی‌خواهم به هیچ وجه با کسی در این زمینه صحبت کنم. به شکل دقیقی هم نگفت که منظورش از دست‌های پشت پرده چه بود و چه اتفاقی افتاد.

* همین دست‌های پشت پرده باعث حذف شما شد؟

{می‌خندد} تا هفته آخر دست‌های پشت پرده ندیدم ولی نمی‌دانم در مرحله نیمه‌نهایی مسابقه چه اتفاقی رخ داد که من حذف شدم! شاید بحث و دعوای «شهرام آذر» و «رضا روحانی» در حذف من بی‌تاثیر نبود. اما به هرحال همه چیز تمام شده و امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی رخ دهد. این یک مسابقه بود و این اتفاقات شاید به جذابیت بیشتر برنامه کمک می‌کرد.

* پس از اتمام مسابقه از سوی آن شبکه پیشنهادی نداشتید که به عنوان مجری یا کارمند آنها فعالیت خود را ادامه دهید یا برای کارهای موسیقی به شما پیشنهاد خاصی ندادند؟

پیشنهادی مطرح نکردند و من پس از اتمام مسابقه به ایران برگشتم.

 

عکس شرکت کننده مسابقه استیج در ایران

منبع:فان جو فان صدا

عکس شرکت کننده مسابقه استیج در ایران ,فانجو,مهدی بوستانی,شرکت کننده استیج,استیج شبکه منو تو,لینک های داغ

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل کشف حجاب الهام عرب مانکن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *