عکس بامزه ترین ساقدوش جهان

عکس بامزه ترین ساقدوش جهان

عکس بامزه ترین ساقدوش جهان

saghdooshbahal-Funjoo_IR_ (1)

عکس بامزه ترین ساقدوش      . . . Saghdoosh

.

.

عکس های عجیب ترین ساقدوش در دنیا  در سایت

.

.

یک هتل بخاطر جذب مشتری بیشتر از یک شتر به عنوان ساقدوش و همراه عروس و داماد استفاده می کند تا روز بهتری برای زوج های جوان مهیا کند!

.

یک هتل در ژاپن برای جذب مشتری بیشتر دست به کار جالب و عجیبی زده است.

.

این هتل به افرادی که مراسم عروسی خود را در آنجا برگزار کنند یک آلپاکا Alpaca ( الپاکا نوعی شتر بی کوهان می باشد ) به عنوان شاهد یا ساقدوش به مدت یک روز هدیه می دهد تا با آن عکس بگیرند!!

saghdooshbahal-Funjoo_IR_ (2)

این هتل به همراه این آلپاکا یک مربی حرفه ای نیز در اختیار عروس و داماد قرار می دهد تا مراقب رفتار های این شتر باشد و شما بتوانید به راحتی عکس های یادگاری با این حیوان عجیب و البته بامزه بگیرید.

.

شاید به نظر چنین کاری خیلی احمقانه به نظر برسد اما تحقیقات نشان داده اند که این حیوانات دارای اثری مثبت برروی انسان می باشند. به تازگی در بسیاری از بیمارستان ها و خانه سالمندان از این حیوان استفاده کرده تا به بیماران و سالمندان روحیه بدهند!

.

به چهره جالب و بامزه این حیوان نگاه کنید مطمئنا شما هم تایید می کنید که چنین اقدامی می تواند روحیه افراد را بالاتر ببرد!

عکس بامزه ترین ساقدوش,عجیب ترین ساقدوش در دنیا,عکس های ساقدوش باحال و جالب این عروس داماد,عکس های شتری که ساقدوش عروس و داماد میشود,عکس جالب از ساقدوش عکس بامزه ترین ساقدوش,عجیب ترین ساقدوش در دنیا,عکس های ساقدوش باحال و جالب این عروس داماد,عکس های شتری که ساقدوش عروس و داماد میشود,عکس جالب از ساقدوش عکس بامزه ترین ساقدوش,عجیب ترین ساقدوش در دنیا,عکس های ساقدوش باحال و جالب این عروس داماد,عکس های شتری که ساقدوش عروس و داماد میشود,عکس جالب از ساقدوش

 

عکس بامزه ترین ساقدوش,, مطالب روز،عکس بامزه ترین ساقدوش,عجیب ترین ساقدوش در دنیا,عکس های ساقدوش باحال و جالب این عروس داماد,عکس های شتری که ساقدوش عروس و داماد میشود,عکس جالب از ساقدوش

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل کشف حجاب الهام عرب مانکن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *