عکسی از برد پیت چهارده ساله وقتی عضو تیم بسکتبال بود

عکسی از برد پیت چهارده ساله وقتی عضو تیم بسکتبال بود

عکسی از برد پیت چهارده ساله وقتی عضو تیم بسکتبال بود

 

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,تصاویر برد پیت

تصویری مربوط به ۳۸ سال پیش که در آن برد پیت بازیگر «مورد عجیب بنجامین باتن»، در اسپرینگفیلد میزوری کنار هم‌بازی‌های خود در تیم بسکتبال دیده می‌شود.

بازیگر سرشناس سینمای هالیوود و برنده جایزه گلدن گلوب، پیش از ستاره شدن در دنیای سینما ستاره تیم بسکتبال مدرسه بود. تصویر زیر مربوط به سال ۱۹۷۷ بوده و او را در کنار هم‌بازی‌هایش در اسپرینگفیلد میزوری نشان می‌دهد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,تصاویر برد پیت

ویلیام بردلی پیت سال ۱۹۶۳ در اکلاهاما به دنیا آمد. خانواده او مدت کوتاهی پس از بدنیا آمدن او به اسپرینگفیلد در میزوری نقل مکان کرد. پیت در دانشگاه میزوری به تحصیل در رشته روزنامه‌نگاری پرداخت، اما به دلیل علاقه زیادی که به فعالیت در دنیای سینما داشت، دو هفته پیش از فارغ‌التحصیل شدن دانشگاه را ترک کرد و برای دنبال کردن رویاهای خود به لس‌آنجلس رفت.

او فعالیت خود را در دنیای فیلم‌سازی سال ۱۹۸۷ با ایفای نقش‌های کوتاهی در فیلم‌های «هیچ راهی به بیرون نیست» و «کمتر از صفر» آغاز کرد. او سال ۱۹۸۸ نخستین بار در فیلم «نیمه تاریک خورشید» محصول مشترک آمریکا و یوگوسلاوی بازی در نقش اول یک فیلم را تجربه کرد. اکران این فیلم به دلیل جنگ‌های استقلال کرواسی تا سال ۱۹۹۷ به تعویق افتاد.

از فیلم‌های مشهوری که این بازیگر در آنها حضور داشته، می‌توان به «هفت» ساخته دیوید فینچر، «۱۲ میمون» ساخته تری گیلیام و «یازده یار اوشن» به کارگردانی استیون سودربرگ اشاره کرد.

اخبار فرهنگی – خبرآنلاین

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *