عکسهای نیوشا ضیغمی و همسرش در کنار بزرگان سینما

عکسهای نیوشا ضیغمی و همسرش در کنار بزرگان سینما

عکسهای نیوشا ضیغمی و همسرش در کنار بزرگان سینما

niusha-zeighami-funjoo-ir-13

 

عکسهای زیبای نیوشا ضیغمی و همسرش در اکران فیلم “ناردون”,فانجو,funjoo,نیوشا ضیغمی,مراسم اکران خصوصی فیلم ناردون,نیوشا ضیغمی و همسرش,عکس نیوشا ضیغمی و همسرش در کنار امین حیایی,نیوشا ضیغمی و همسرش در اکران فیلم ناردون,عکسهای نیوشا ضیغمی,عکسهای بازیگران زن جدید ترین عکسهای بازیگران با همسرانشان در جشن حافظ,فانجو,حمیرا ریاضی و همسرش,روشنک عجمیان و همسرش,سپیده خداوردی و همسرش,عکس,عکس جدید بازیگران,مهران غفوریان و همسرش,نفیسه روشن و همسرش,نیوشا ضیغمی و همسرش,کوروش تهامی و همسرش,بازیگران و همسرانشان, عکسهای زیبای هنرمندان در کنسرت فرزاد فرزین, فان جو, بازیگران در کنسرت فرزاد فرزین,امیرحسین آرمان در کنسرت فرزاد فرزین,احسان علیخانی در کنسرت فرزاد فرزین,سیاوش خیرابی در کنسرت فرزاد فرزین,مهدی یراحی در کنسرت فرزاد فرزین,شهره سلطانی در کنسرت فرزاد فرزین,نیوشا ضیغمی و همسرش در کنسرت فرزاد فرزین,تک عکس های بازیگران,Honarmandan_Concert_Farzin_www_فان جو_IR (1) عکسهای بازیگران با همسرانشان در شانزدهمین جشن حافظ, فان جو, عکسهای شیلا خداداد با همسرش در جشن حافظ سال 95,عکسهای مهران غفوریان با همسرش در جشن حافظ سال 95,عکسهای کورش تهامی با همسرش در جشن حافظ سال,عکسهای حدیث فولادوند در جشن حافظ سال 95,عکسهای حدیث فولادوند و رامبد شکرآبی در جشن حافظ,عکسهای نفیسه روشن با همسرش در جشن حافظ سال 95,عکسهای نیوشا ضیغمی با همسرش در جشن حافظ سال 95,عکس شخصی جمشید هاشم پور با همسرش,عکسهای روشنک عجمیان با همسرش در جشن حافظ سال 95,عکسهای مرجان شیرمحمدی و بهروز افخمی در جشن حافظ,بازیگران با همسرانشان بر روی فرش قرمز جشن حافظ,عکسهای آرام جعفری با همسرش در جشن حافظ,عکسهای یادگاری بازیگران و هنرمندان بر روی فرش قرمز جشن حافظ,,تک عکس های بازیگران نیوشا ضیغمی و همسرش در اکران خصوصی فیلم گاوخونی

عکس نیوشا ضیغمی با همسرش در زمستان 94
عکس نیوشا ضیغمی با همسرش در زمستان ۹۵

 

 

نیوشا ضیغمی به همراه همسرش به کنسرت سالار عقیلی رفته بود.

این بازیگر عکس هایی در پشت صحنه این کنسرت با سایر هنرمندان گرفته است که در ادامه مشاهده می کنید.

*****

کنسرت سالار صدای ایران…

در کنار بزرگان سینما جناب آقای وحدت, ناصر خان ملک مطیعی عزیز و سرکار خانم بنایی گرامی و مهربان

1472637686 عکس های جدید نیوشا ضیغمی و همسرش در کنار بزرگان سینما

1472583168 عکس های جدید نیوشا ضیغمی و همسرش در کنار بزرگان سینما

***

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی (متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر زن ایرانی است، او اصالتاً اهل کرمانشاه است، وی دانش‌آموخته رشته روانشناسی کودک در دانشگاه شهید بهشتی است. روشا ضیغمی (بازیگر) خواهر کوچکتر اوست.

زندگی

نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. او و خانواده اش در خیابان میرداماد زندگی می‌کردند. او اصالتاً اهل استان کرمانشاه است، نیوشا ضیغمی بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهیدبهشتی تهران گرفت.

او با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری‌جوزانی معرفی شد. بلافاصله بعداز فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد که در شهر تاریخی ماسوله فیلم برداری شده بود نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد. او سپس در اولین تجربه سینمایی خود در فیلم تردست به کارگردانی محمدعلی سجادی ایفای نقش کرد و همین فیلم سبب همکاری دوباره ضیغمی و محمد علی سجادی در فیلم شوریده گشت و برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین از بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد و با بازیگرانی چون هدیه تهرانی رقابت کرد. البته اکران فیلم شوریده با چند سال تأخیر باعث شد که از این فیلم استقبال زیادی نشود. وی سپس در فیلم‌های مواجهه، گناه من، بازی کرد که این دو فیلم هم با چند سال تأخیر و به صورت محدود اکران شدند.

سال ۸۵ سال نسبتاً خوبی برای ضیغمی که تا آن زمان هیچ‌کدام از فیلم‌هایش اکران نشده بودند، بود. با اکران فیلمهای پارک وی و اخراجی‌ها بالاخره طلسم اکران نشدن فیلم‌های وی شکست. نیوشا ضیغمی در همین سال حس پنهان را بازی کرد که در بیست ششمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. ضیغمی بعد از اکران اخراجی‌ها و در سال‌های ۸۶ و ۸۷ با فیلم‌های قرنطینه، تلافی و توفیق اجباری جای خود را در سینما تثبیت کرد.

بعد از اکران این فیلم‌ها ضیغمی حدود یک سالی در هیچ فیلمی بازی نکرد در عوض دفتر سینمایی را گشود تا در این دفتر از فیلم‌های خوب سینمایی حمایت شود. ضیغمی سپس در فیلم‌هایی مثل؛ اخراجی‌ها ۲، زمهریر، دموکراسی تو روز روشن، پرستوهای عاشق، پرتقال خونی، دختر شاه پریون، سرخابی، چارسو، آدم باش و … ایفای نقش کرد. در خرداد ۱۳۹۴ نیوشا ضیغمی با انتشار متن و عکسی خبر از فوت مادر بزرگش داد.

نیوشا ضیغمی در سال ۸۹ با آرش پولادخان ازدواج کرد.

فیلم‌شناسی

فیلم شناسی نیوشا ضیغمی
نام فیلم کارگردان سال ساخت توضیحات
حیرانی علی عظیم زاده ۱۳۹۳
آدم باش مجید جوانمرد ۱۳۹۳
ایران برگر مسعود جعفری جوزانی ۱۳۹۳
دریا و ماهی پرنده مهرداد غفارزاده ۱۳۹۳
آینه شمعدون بهرام بهرامیان ۱۳۹۱
فیتیله و ماه پیشونی آرش معیریان ۱۳۹۰ فیلم کودک
گشت ارشاد سعید سهیلی ۱۳۹۰
چارسو فرهاد نجفی ۱۳۸۹
دختر شاه پریون کامران قدکچیان ۱۳۸۹
یکی برای همه محمد آهنگرانی ۱۳۸۹
پرتقال خونی سیروس الوند ۱۳۸۹ اولین تجربه سرمایه‌گذاری نیوشا ضیغمی
پرستوهای عاشق فریال بهزاد ۱۳۸۹
زمهریر علی روئین‌تن ۱۳۸۹
دموکراسی تو روز روشن علی عطشانی ۱۳۸۹
اخراجی‌ها ۲ مسعود ده‌نمکی ۱۳۸۷
تلافی سعید اسدی ۱۳۸۶
توفیق اجباری محمدحسین لطیفی ۱۳۸۶
قرنطینه منوچهر هادی ۱۳۸۶
اخراجی‌ها مسعود ده‌نمکی ۱۳۸۵
پارک وی فریدون جیرانی ۱۳۸۵
حس پنهان مصطفی رزاق‌کریمی ۱۳۸۵
گناه من مهرشاد کارخانی ۱۳۸۵
تردست محمدعلی سجادی ۱۳۸۳
شوریده محمدعلی سجادی ۱۳۸۳
مواجهه سعید ابراهیمی‌فر ۱۳۸۶

مجموعه تلویزیونی

  1. راستش را بگو (محمدرضا آهنج، ۱۳۹۰)
  2. در چشم باد (مسعود جعفری‌جوزانی، ۱۳۸۲) ساخته شده در استان گیلان وشهرک تاریخی ماسوله است.

جشنواره‌ها

  • کاندیدا نقش اول زن برای فیلم شوریده در بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر

عکسهای نیوشا ضیغمی و همسرش در کنار بزرگان سینما

منبع: گهر

عکسهای نیوشا ضیغمی و همسرش در کنار بزرگان سینما,،فان جو,نیوشا ضیغمی و همسرش,عکس های جدید نیوشا ضیغمی و همسرش,عکس های جدید نیوشا ضیغمی,جدیدترین عکس های نیوشا ضیغمی,نیوشا ضیغمی ۹۵

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *