عکسهای داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی

عکسهای داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی

عکسهای داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی

bazigaran-khara

تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی

بازیگران و ستاره های خارجی که در اینستاگرام عکس های خود را برای طرفداران منتشر کرده اند و ما هم بهترین و زیباترین آن ها را برای شما گلچین کرده ایم. اینستاگرام، این روزها تبدیل به دفترچه خاطرات تصویری خیلی ها شده است. بسیاری از چهره های شناخته شده دنیای هنر و ورزش هم،

از این طریق با طرفداران خود در دورترین نقاط جهان در ارتباط هستند. از سوی دیگر سعی دارند با این روش هواداران بیشتری نیز برای خود دست و پا کنند که این نیز خود به یک رقابت حیثیتی میان سلبریتی های قرن ۲۱ تبدیل شده است. حتی گاهی اوقات عکس هایی به اشتراک می گذارند

که جنجال بسیاری به راه انداخته و خبرساز می شوند، توجه رسانه ها و مردم به آنها جلب می شود و شهرت بیشتری نیز برای آنها به ارمغان می آورند. در این سری مطالب ما سعی داریم به طور هفتگی گزیده ای از عکس های چهره های محبوبتان را با شما به اشتراک بگذاریم.

به گزارش پارس ناز یکی از داغ ترین سوژه های این هفته مراسم امی ۲۰۱۶ بود، ولی از آنجایی که چند روز از آن می گذرد و همه جا عکس ها و خبرهای آن پخش شده اند دیگر نیازی به تکرار عکس های مرتبط با این مراسم نیست و به دیگر عکس های ستاره های دنیای رنگارنگ هالیوود می پردازیم

«امیلی بلانت» و «لوک ایوانز» در مراسم افتتاحیه فیلم «دختری در قطار» که بر اساس رمانی به همین نام که پرفروش ترین کتاب داستانی سال ۲۰۱۵ بوده ساخته شده است. باید دید فیلم این اثر به اندازه کتاب آن جذاب است یا خیر.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجیشاید فکر کنید که «کریس پاین» با این لباس ها قرار است در مزرعه کار کند، اما او در فرودگاه لس آنجلس است و دارد می رود که سوار هواپیما بشود.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجیبالاخره دختر کوچولوی «آدام لوین» و «بهاتی پرینسلو» به دنیا آمد. دختری که اگر جذابیت پدر و زیبایی مادرش را به ارث برده باشد، قطعا در آینده ستاره موفقی خواهد شد.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی«ریحانا» با کتی که از پدر یا شاید هم پدربزرگش قرض گرفته به روی صحنه رفته است.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی«شایلین وودلی» با یکی از لباس های طراحی «ویکتوریا بکهام» در جشنواره فیلم سن سباستین اسپانیا شرکت کرد.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجیعکس یادگاری «ایان سامرهلدر» و «نیکی رید» در کنار «ژیزل بوندشن»، «آرنولد شوارتزنگر» و «آمریکا فررا» در مراسم مربوط به برنامه مستند «سالهای زندگی همراه با خطر» که فصل دوم آن پاییز امسال از شبکه «نشنال جئوگرافیک» پخش خواهد شد.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجیاز لباس خیلی گرمی که «دایانه کروگر» به تن کرده معلوم است که در شهر آنها منابع سوخت آنقدر زیادی نکرده که بخاری را تا حدی زیاد کنند که بتوانند زمستان هم تاپ و شلوارک بپوشند.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی«نیک جوناس» و «جیمز فرانکو» در مراسم افتتاحیه فیلم «بز» در نیویورک؛ نیک از جیمز فرانکو برای این که او را آنقدر قبول داشته که برای بازی در فیلم خود انتخاب کند تشکر کرد.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجیتا حالا به این موضوع دقت کرده بودید که «گوئن استفانی» چقدر شبیه شخصیت های زن کمیک استریپ های آمریکایی است؟!
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجیاین هم یک عکس از «بک استریت بویز»، گروه محبوب دهه شصتی ها که روزگاری آهنگ هایش ورد زبان نوجوانان و جوانان بود.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی«دنزل واشینگتن» و «کریس پرت» در کنار «آنتوان فوکوا» کارگردان فیلم «هفت دلاور» که آخر هفته گذشته به روی پرده سینما رفت. اگر اهل تماشای فیلم های وسترن هستید بد نیست این فیلم پرستاره را در لیست فیلم هایی که می خواهید تماشا کنید قرار دهید.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی«جنیفر کانلی» و «ایوان مک گرگور» خوشحال و خندان در افتتاحیه فیلم «American Pastoral» در جشنواره فیلم سن سباستین.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجیدوک و دوشس کمبریج، «شاهزاده ویلیام» و «کیت میدلتون»، همراه با جورج و شارلوت، در اولین لحظات ورود خود به کانادا.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی«نیکول کیدمن» چهره منتخب امسال جایزه مجله «اینستایل» به عنوان آیکون صاحب سبک.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی«داکوتا جانسون» در شوی بهار و تابستان ۲۰۱۷ گوچی در میلان.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجیظاهرا ایفای نقش تور روی شخصیت واقعی «کریس همزورث» خیلی تأثیر گذاشته است.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی«رابرت داونی جونیور» از این که این ساعت منحصر به فرد سوئیسی از برند «URWERK» برای ایفای نقش در فیلم بعدی اش به او اهدا شده است خیلی خوشحال و متشکر است.تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی«ویکتوریا بکهام» در مراسم افتتاحیه برند خود در فروشگاه های زنجیره ای «سلفریجز» که به نظر می رسد مورد استقبال گسترده ای قرار گرفته است.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی«جسیکا چستین» و «سوزانا وایت» کارگردان فیلم «Woman Walks Ahead» سر صحنه فیلم برداری در نیومکزیکو.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجیچهره زیبای «ادل» در این عکس برای کسانی که عکس های بدون آرایش او را دیده اند، خیلی هم جذاب نمی تواند باشد.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی«اما واتسون» با لباسی از «استلا مک کارتنی»، اولین برند پوشاک لوکس با محصولات صد در صد گیاهی که در آنها به هیچ عنوان از پوست، چرم، پر و پشم حیوانات استفاده نمی شود. باید امیدوار باشیم به این نتیجه نرسند که استفاده از محصولات گیاهی نیز نشان دهنده ظلم و جور نسبت به این موجودات بی گناه است.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجیکاملا مشخص است که «بیانسه» زیاد در انتخاب لباس هایی که بدن او را به نمایش نمی گذارند مهارت ندارد.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی«هیو جکمن» و «شان مندس» در برنامه شبانه «جیمی فلون»؛ شان نوجوانی بیش نیست، اما این حرکات از هیو بعید است.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی«جنیفر لوپز» همراه با «کانی گارسیا» ستاره جوان و با استعداد اهل پورتوریکو.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجیشباهتی که بین «زک افرون» و برادرش دیلان می بینید فقط به خاطر مدل شبیه به هم عینک هایشان نیست، این دو شباهت های ظاهری بسیاری هم دارند.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی«سلما هایک» و «سوکی واتر هوس» در فستیوال گلوبال سیتیزن ۲۰۱۶
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجیمردها حتی «کریس رونالدو» هم که باشند از پز دادن با ماشین هایشان لذت می برند.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی«ریتا اورا» در حال آوز خواندن همراه با سگی که مشخص است زیاد از انجام این کار لذت نمی برد.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی«لارن کوهان» از وقتی در سریال «مردگان متحرک» بازی کرده دیگر نتوانسته سبک پوشاک خود را تغییر بدهد و همان مدلی باقی مانده است.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجیمعلوم نیست این آقای آرایشگر همچنان دارد چکار می کند؟ مگر بلایی هم مانده است که سر «ابرو گوندش» نیاورده باشد؟
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجیوقتی «دمت آکالین» و «سینان آکچیل»، ستاره هایی که امضای آنها پای هر کاری که باشد قطعا پرفروش خواهد بود دست به دست هم داده و بخواهند محصول مشترک روانه بازار کنند.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی«شاهان گوک باکار» با این عکس با گریم «رجب ایودیک» به طرفداران این مجموعه سینمایی خبر آغاز فیلم برداری قسمت جدیدی از این مجموعه را داد.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی«صدف آوجی» و «کیوانچ کاسابالی» هنوز تعطیلات تابستانه خود را به پایان نرسانده اند.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی«سرنای ساری کایا» که از این که به عنوان چهره تبلیغاتی برند ماوی فعالیت می کند به خودش افتخار می کند بار دیگر یکی از عکس های تبلیغاتی این برند را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی
«مورات ییلدیریم» و «فاهریه اوجن» این روزها در کنار هم مشغول ایفای نقش در فیلمی به نام «عشق بی پایان» هستند، فیلمی که با حضور فاهریه حتما فروش خوبی نیز خواهد شد.
bazigaran-khara
«زرین تکین در» شروع فصل جدید سریال «کارا سودا» را اعلام کرد.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی
«آجای دیوگان» و «کاجول»، زوج محبوب بالیوودی در حال گذراندن تعطیلات در نیویورک.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی«آیشواریا رای» هرچند به جوانی قبل نیست، اما هنوز هم وقتی ساری می پوشد، هر بیننده ای را به تحسین وا می دارد.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی«کارینا کاپور» در حال بریدن کیک تولدش در یک کافه.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی«سونام کاپور» در لباس محلی جنوب هند.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی«سلمان خان» در میان طرفداران خود در محل فیلم برداری یکی از فیلم های جدیدش.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجییکی دیگر از عکس های «شاهرخ خان» که با جملات نسبتا فیلسوف وار او همراه شده است.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی«هریتیک روشن» و پسرهایش که سه ساعت تمام برای راضی کردن آنها به پوشیدن این لباس های رسمی زحمت کشیده است.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی«پارک شین های» با یکی از این کلاه هایی که چند سالی است روی مد هستند و سال به سال فقط رنگ و نوشته های رویشان تغییر می کند.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی««لی جون گی» در حال لذت بردن از رگه های کم جان نور آفتاب در هوای سرد.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی«بائه سوزی» یا یک تیشرت از برند گس که آنقدر برایش بزرگ است که خودش را در آن گم کرده است.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی«جونگ ایل وو»، شاهزاده ای سوار بر اسب سفید رویاها.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی«لی جونگ سوک» برای بازی کردن در حد یک صحنه اکشن تمرکز کرده و ژست گرفته است.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی«کیم هی چول» در مقابل زیبایی طبیعت در تایلند به زانو در نیامده است، اگر کمی دقت کنید یک فیل اسباب بازی را در دستانش خواهید دید.
تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی

 

 

عکسهای داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی

پارس ناز

عکسهای داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی,فانجو,تصاویر داغ و خبری از بازیگران و ستاره های خارجی,گالری عکس های بازیگران,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *