عکسهایی از تیپ های عجیب دختران و پسران در تابستان

عکسهایی از تیپ های عجیب دختران و پسران در تابستان

عکسهایی از تیپ های عجیب دختران و پسران در تابستان

عکسهایی از تیپ های عجیب دختران و پسران در تابستان,فانجو,تیپ های عجیب,تیپ های عجیب دختران,مدل مانتو کویین,مانتوهای keep calm,مانتو queen,تیپ پسران,نوشته های پشت مانتو دختران

 

 

مدل های لباسهای جوانان امروزه به یک معضل تبدیل شده معظلی که در بعضی مواقع تشخیص زن و مرد سخت است! لباسهایی با مدلهای عجیب ، هر چند که پوشیدن هر نوع لباس جز اختیارات یک فرد است اما بایستی با عرف جامعه هم همخوانی داشته باشد

بدون تردید یکی از معضلات جدی عصرکنونی ما در جامعه ایران به مساله پوشش معطوف می شود،تلخ است طرح این واقعیت که این روزها یافتن پوششی در شان یک انسان متشخص ایرانی-اسلامی بسیار دشوار است.

صحت این ادعا را نیز می توان در یک بررسی و مشاهده میدانی در پوشاک فروشی های پایتخت به روشنی به اثبات رساند.

عکسهایی از تیپ های عجیب دختران و پسران در تابستان,فانجو,تیپ های عجیب,تیپ های عجیب دختران,مدل مانتو کویین,مانتوهای keep calm,مانتو queen,تیپ پسران,نوشته های پشت مانتو دختران
تیپ های عجیب با نوشته های عجیب

در یک روز گرم تابستانی پیش از رسیدن به تحریریه خبرگزاری،با یک پیاده روی کوتاه در سطح معابر خیابان ولیعصر((عج))و میدان هفت تیر به وضوح در می یابیم که چه راه سختی در پیش دارند آنهایی که در جستجوی پوششی مناسب برای خود هستند.

فرقی نمی کند،دختر باشی یا پسر،واقعیت این است که برای یافتن مانتویی مناسب در فروشگاه ها باید ساعات از وقت خویش را هزینه کنی تا شاید ،فقط شاید بتوانی آنچه که در شان یک مسلمان ایرانی است را بیابی، که آن هم باید بخت و اقبال با تو یار باشد در غیر اینصورت هر آنچه می بینی مانتوهای بدن نما،کوتاه،بدون دکمه است که با عنوان خنک و تابستانی به  فروش می رسند.

پسر بودن هم ملاک موفقیت تو برای یافتن پوششی مناسب نیست،این ادعا را می توانی برای خرید یک دست شلوار جین با تمام وجود حسن کنی،سخت است یافتن شلواری که بر روی ران یا زانوی آن پاره نباشد،سخت است یافتن شلواری با فاق بلند که بتوانی به راحتی آن را تن زنی و به پوشش خود افتخار کنی.

keep calm تیپ های عجیب دختران و پسران در تابستان ؛ عکس

ساده ترین راه در این عرصه،خرید چادر برای خانم ها و شلوار پارچه ای برای آقایان است،به عبارت دیگر اگر درصدد تهیه شلوار جین با  معیارهای فرهنگی و ارزشی و انسانی باشی،یا اگر در اندیشه رعایت حجاب اسلامی در قالب پوشش مانتو باشی نیز مسیری بس دشوار در پیش داری،گویی ناچاری برای برخورداری از پوششی مناسب تنها با چادر یا شلوار پارچه ای اکتفا کنی،حال اگر علاقه ای به پوشیدن شلوار پارچه ای یا چادر نداری و در صدد پوشش با مانتو هستی با مشکل انتخاب مواجه می شوی.

تاسف آور است وقتی برای تهیه یک چادر مشکی باید ۵ تا ۶ برابر مانتویی کوتاه و بدن نما هزینه کنی،مشخص نیست چه کسی این معادله چند مجهولی را طرح کرده و چه کسی جوابگو و پاسخگوی آن خواهد بود،آیا ضرورت ندارد یارانه یا سوبسیدی برای کاهش نرخ چادر اختصاص داده شود تا حداقل تهیه آن برای شخصی که می خواهد حجاب اسلامی خویش را رعایت کند اینچنین هزینه ساز نشود.

عبارت هر دم از این باغ بری می رسد،تازه تر از تازه تری می رسد،مصداق بارز پوشش های امروزی جامعه ما است.

اخیرا فروش مانتوهایی با چاپ عبارات خاص در پشت آن،به معضلی نوظهور تبدیل شده که مسئولان را نگران کرده است و ظاهرا مقرر است برخورد های قانونی برای جمع آوری آن عملیاتی شود،اما بدون شک این آخرین بار نخواهد بود و بعد از مدتی مدلی دیگر رو می شود و بازار را قبضه می کند.

برخی معتقدند مراکز تولید پوشاک زیرزمینی،برای مخاطبان و مشتریان ذائقه سازی می کنند و آنها را به سمت و سویی خاص سوق می دهند،حال این سئوال به نظر می رسد که طراحان مد و لباس ایرانی-اسلامی ما چه می کنند؟ چرا آنها قادر نیستند با ارائه مدهای مُوَجَه،ارزشی،زیبا و جذاب و برازنده یک ایرانی،جوانان را به سمت و سویی صحیح سوق دهند.

1469086260 تیپ های عجیب دختران و پسران در تابستان ؛ عکس

*مانتوهایی با جنس تور و نایلون!

کبری خزعلی،رئیس شورای زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی،چندی پیش به مانتوهایی اشاره کرد که ظاهرا جنس آن از تور و نایلون است!،پوششی که به اعتقاد وی یک تهدید فرهنگی و اقتصادی محسوب می شود.

خزعلی می گوید:در شرایطی یافتن لباس و پوشاک با معیارهای ایرانی و اسلامی در بازار به سختی و دشواری یافت می شود که جامعه ما از بهترین طراحان لباس برخوردار است،اماآنها قادر به ترویج پوشش مناسب ایرانی-اسلامی نیستند.

رئیس شورای زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تصویب قانون عفاف و حجاب در سال ۸۵ و مسئولیت ۹ نهاد و وزارتخانه در این خصوص،از خلاصه شدن اقدامات حوزه عفاف و حجاب به برگزاری چند نمایشگاه در طول سال سخن می گوید.

1469161043 تیپ های عجیب دختران و پسران در تابستان ؛ عکس

*شناسایی و معرفی ۱۳۰۰ واحد عرضه لباسِ منطبق بر ارزش های ایرانی-اسلامی

کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از متولیان ترویج و ساماندهی عرصه پوشش در جامعه است.

به تعبیری اقدامات و تدابیر و تمهیداتی که این مجموعه در حوزه پوشش،مد و لباس اتخاذ می کند می تواند در رفع برخی از نابسامانی های حوزه پوشاک و پوشش در جامعه موثر واقع شود که البته انتظار مدیریت این معضل منحصرا از یک دستگاه و نهاد نیز غیر منصفانه به نظر می رسد،اما به هر حال ورود جدی این مجموعه در بهبود وضعیت موجود نیز بلا اثر نخواهد بود.

حمید قبادی،دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در خصوص وضعیت آشفته بازار پوشاک و لباس در جامعه می گوید:موضوع انتخاب مردم و خانواده در دستور کار کارگروه قرار دارد و از سوی دیگر تلاش طراحان لباس نیز در حال شکل گیری است.

شناسایی و معرفی ۱ هزار و ۳۰۰ واحد و مرکز فروش لباس با شاخص های فرهنگی منطبق با ارزش های ایرانی-اسلامی در پایتخت و چند شهر دیگر از دیگر اقدامات اجرایی و عملیاتی این مجموعه به شمار می رود اما به نظر می رسد این تعداد به هیچ عنوان پاسخگوی نیاز فعلی جامعه و جمعیت انبوه و متکثر موجود در آن نیست.

از سوی دیگر نباید از نظر دور داشت که صرفا با راه اندازی چندین فروشگاه عرضه محصولات ایرانی و اسلامی نمی توان به توفیق چندان شایسته ای نائل شد.

واقعیت این است که حوزه فرهنگی جامعه ما در مقابله هجمه های فرهنگی مدتهاست در لاک دفاعی فرو رفته،باید تلاش شود تا از این لاک خارج شویم و ما نیز به قدرت تهاجمی خویش بیفزاییم،تهاجمی نرم اما تاثیرگذار،نافذ و سازنده.

همه از فرهنگ سازی سخن می گوییم،اما واقعیت های فعلی جامعه نشان می دهد در این عرصه نتوانسته ایم آنچنان که شایسته و برازنده جامعه ما است گام برداریم،این را به روشنی می توان از وضعیت پوشش و حجاب در سطح جامعه دریافت.

البته هستند افراد و گروه هایی که منطبق با ارزش های ایرانی-اسلامی پوشاک و لباس را انتخاب می کنند، همچنان که کم نیستند افراد و گروه هایی که بعضا پوشش و لباس هایی را بر تن می آویزندکه شاید من و شما در زندگی خصوصی و چار دیواری اختیاری خویش نیز به خود اجازه پوشیدن آن را ندهیم چه رسد به ظاهر شدن با برخی از لباس ها و مدهایی خاص در ملا عام !

عکسهایی از تیپ های عجیب دختران و پسران در تابستان

منبع:فان جو گهر

عکسهایی از تیپ های عجیب دختران و پسران در تابستان,فانجو,تیپ های عجیب,تیپ های عجیب دختران,مدل مانتو کویین,مانتوهای keep calm,مانتو queen,تیپ پسران,نوشته های پشت مانتو دختران

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *