علیخانی: کل کل ساده طوفان به پا کرد

علیخانی: کل کل ساده طوفان به پا کرد

علیخانی: کل کل ساده طوفان به پا کرد

علیخانی,کل کل,طوفان,ماه عکسل

شب گذشته در بیست و دومین روز از ماه مبارک رمضان «ماه عکسل» در ثانیه های پر شان و منزلت، میهمان خانه های روزه داران شد.

علیخانی پس از احوالپرسی گفت: من با اینکه اعتماد به نفس و حتی در جاهایی اعتماد به سقف دارم آن هم نه به وجود خودم بلکه به پشتوانه ی نگاههای شما به قاب «ماه عکسل» و مهمانهایش، اما فک و دندان من و همکارانم ازبین رفته چرا که ما یک خواهشی از شما کردیم و به واسطه ی آن طوفانی به پاشد از این همه معرفت حیرت کردیم.

این موضوع از یک کل کل ساده شروع شد از آنجایی که عقیل هشت ساله مهمان «ماه عکسل» سرپرستی خانواده خود را برعهده داشت. بنابراین بعد از آن برنامه، برای کمیته امداد شاخ و شانه کشیدیم که چرا کمک نمی کنید و در این کل کل آنها ٢٧٠هزار پرونده کودک بی سرپرست به ما نشان دادند که به برجکمان خورد.

اما از شب گذشته تا به این لحظه ٨٠هزار نفر برای حمایت از کودکان بی سرپرست و ناتوان اعلام آمادگی کردند. که در این میان اسم افرادی چون نیوشاضیغمی،حمید گودرزی، برزو ارجمند، روناک یونسی، محسن افشانی، سیاوش خیرآبی و سمانه پاکدل به چشم می خورد.

بعد از پخش آیتم روز گذشته، عباس لاجوردی مستند ساز در قاب «ماه عکسل» نشست تا روایتگر قصه ی مهیج، پیچیده و جذاب خود باشد.

این مستند ساز به دلیل اهانت های متعدد به پیامبر اسلام تصمیم به ساخت مستندی دراین باره می گیرد به همین منظور برای تهیه ی این مستند به آمریکا سفر می کند تا با تری جونز کشیش کلیسای فلوریدا که با افکار سیاسی در یازده سپتامبر اقدام به قرآن سوزی کرده مصاحبه ای داشته باشد و یک سوال مهم از او بپرسد برای همین در کمال ناامیدی در روز دوم سفرش این کشیش را در خیابان های نیویوک می بیند و از او می پرسد قرآن خوانده ای؟ که با پاسخ نه او مواجه می شود. بخش های از این مستند و پرسش و پاسخ آن در «ماه عکسل»پخش شد.

این مستند ساز عنوان کرد: وقتی در آمریکا امکان مصاحبه با تری جونز فراهم نمی شد دلم لرزید و با خود گفتم یا رسول الله آمده ام تا دینت را کمک کنم اگر صلاح است یاری ام کن که تری جونز را در کمال ناباوری در نیویورک دیدم و با آن پاسخ فهمیدم که حرکت او از روی جهالت و نادانی بوده است.

این مستند ساز برای تکمیل مستندش به دانمارک می رود و با کورت وستورگارد کاریکاتوریست دانمارکی ضد اسلام که نخستین کاریکاتورهای موهن علیه مقدسات مسلمانان وحضرت رسول را کشیده، مصاحبه می کند.

لاجوردی در خصوص این مصاحبه عنوان کرد: هماهنگی با فردی که شبیه سلمان رشدی زندگی می کند غیر ممکن بود و بعد رو به علیخانی گفت: ببینید شما می توانید با سلمان رشدی ملاقات کنید؟ علیخانی خندیدو گفت: بگذارید بعد از برنامه باهاش تماس بگیرم ببینم چی میشه و بعد خودش از حرفش خنده اش گرفت و افزود: فردا یک سری از رسانه ها تیتر می زنند ارتباط احسان علیخانی با سلمان رشدی.

سپس مستندی هم از این مصاحبه در برنامه پخش شد.

این مستند ساز در پایان عنوان کرد: صهیونیست ها علیه ایران برنامه ریزی می کنند و هدفشان این است که غرب را در مقابل ایران قرار دهند با ساخت این مستند بخشی از حقایق را به تصویر کشیدم.

در بخش بعدی دو نفر از دوستان و همسر و فرزنداین مستندساز هم در برنامه حضور یافتند.

علیخانی در پایان خاطر نشان کرد: تعداد حامیان تا الان به ١٢۰هزار نفر رسید . آخرین شب قدر است در زندگی روزمره زیاد پشت صف های الکی ایستادیم. امشب تخفیف صددرصدی است یک شب امتحان کنید و از خالق بخواهید.

 

علیخانی,کل کل,طوفان,ماه عکسل

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *