شروع ویژه برنامه «علی ضیا»۸ روز قبل از عید

شروع ویژه برنامه «علی ضیا»۸ روز قبل از عید

شروع ویژه برنامه «علی ضیا»۸ روز قبل از عید

اخبار,اخبار فرهنگی,اخبار علی ضیا

«بابک بادکوبه» گفت: ویژه برنامه‌ی تحویل سال شبکه یک سیما که به «اینجا آینده» تغییر نام داد، با آیتم‌های متفاوت و ستارگان حوزه‌های مختلف ساعات پایانی سال را مهمان مردم ایران خواهد شد.

«بابک بادکوبه» مجری و تهیه کننده‌ تلویزیونی در خصوص ویژه برنامه ی تحویل سال شبکه یک گفت: این ویژه برنامه از “اتفاق ۱” به “اینجا آینده” تغییر نام پیدا کرد.
وی در خصوص آیتم‌های این برنامه اظهار داشت: از بخش‌های “اینجا آینده” می‌توانم به پخش کلیپ موسیقی، مصاحبه با مادران شهدا و ایران زمین ایران‌گردی با اجرای “جواد قارایی” اشاره کنم.
این تهیه‌کننده افزود: در «اینجا آینده» ۸ فصل مختلف از اتفاقات مهم حوزه‌های علم و فناوری، معارف اسلامی، حماسه و دفاع مقدس، ورزشی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و استحفاظی با مهمانانی متناسب به نمایش در خواهد آمد و ایران را در سالی که گذشت بررسی خواهیم کرد.
وی ادامه داد: «سید علی ضیا» به عنوان مجری اصلی با ستارگان حوزه‌‌های مختلف به گفتگو خواهد نشست و این برنامه در ۹ قسمت و شب عید از ساعت ۸ شب تا ۲:۳۰ بامداد مهمان مردم خواهد شد.
گفتنی است؛ ویژه برنامه‌ی «اینجا آینده» از ۸ روز قبل از سال تحویل به روی آنتن شبکه ۱ خواهد رفت و ۸ برنامه متفاوت را به بینندگانش عرضه خواهد کرد.
در روز نهم که همان روز سال تحویل است «اینجا آینده» از ساعت ۸ شب تا ۲:۳۰ بامداد به آیتم‌ها و مهمانان مختلف از شبکه ۱ سیما به روی آنتن خواهد رفت.

 علی ضیا, برنامه علی ضیا, شبکه۱سیما, ویژه برنامه سال تحویل, بابک بادکوبه مجری و تهیه کننده‌ تلویزیونی, اخبار, اخبار فرهنگی, اخبار علی ضیا

منبع:فان جو،،باشگاه خبرنگاران

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *