شایعه جدید در مورد سریال تنهایی لیلا!

شایعه جدید در مورد سریال تنهایی لیلا!

شایعه جدید در مورد سریال تنهایی لیلا!

بازم شاهکاری دیگر از صدا و سیما سریال تنهایی لیلا در این سریال نشان داده می شود که فردی به اسم محمد که بشدت درگیر مسائل مذهبی است در شبی که یک دختر ( لیلا ) به اون پناه میاره در امام زاده ای که محل زندگی محمد است اجازه خواب میگیرد و آن شب محمد هم از ترس وسوسه شیطان بیرون از امام زاده توی سرما میخوابد و بارم از ترس وسوسه شیطان انگشتان خود را میسوزاند. تا گرمای آتش جهنم برایش تداعی شود.

حال سوالی که اینجا مطرح است این است که این سریال قصد دارد انسان های مذهبی را تخریب کند یا اینکه تعریف؟؟؟!!!چرا که اگر ذهن این ادم (محمد) پاک بود و اینقدر درگیر این مسائل نبود چه نیازی بود که اینقدر به خودش آسیب برساند ؟؟؟

یاد اون جمله زیبا از سیمین افتادم که میگفتمردان مسلمان انسان های دائم التحریک هستند که با موی زن ، صدای زن و حتی بوی زن تحریک می شوند…..با دیدن این سریال به یاد این حکایت افتادم؛

روزی یک زرتشتی و یک مسلمان از مسیری در حال عبور بودند….در حین مسیر دختر بچه ای ۱۲ ساله را دیدند که با سبد پر از میوه می خواهد از رودخانه عبور کند .آن مرد زرتشتی سبد میوه را بر دوش و دست دخترک را در دست گرفت و از رودخانه عبور داد.در ادامه مسیر مرد مسلمان رو به مرد زرتشتی کرد و گفت: در دین ما لمس کردن بدن جنس مخالف عملی حرام است، مگر آنکه یکی از دو طرف به سن تکلیف نرسیده باشد و یا نسبتی بین آن دو باشد.لمس جنس مخالف سبب طغیان شهوت و سقوط به ورطه گناه است و…مرد زرتشتی کلام او را قطع کرد و گفت: من آن دخترک را به آن سوی رودخانه بردم و رها یش کردم، تو هنوز در ذهنت رهایش نکردی؟ذهن “بیمار” درمانی ندارد

پاسخ شایعه

 ۱٫ این واقعیت را هیچ انسان آزاده و آگاهی نمی تواند انکار کند که در درون انسانها امیال حیوانی وجود دارند که تضمین کننده بقای انسان هم بوده و دائما در معرض تحریکند و تنها راه پیشگیری از آثار سوء آنها ، مراقبت و کنترلشان است.

۲٫ شیطان دشمن انسانهاست و نهایت تلاش خود را برای انحراف آنها به کار می برد ؛ وسوسه برای تمام انسانهاست و حتی برای پیامبران نیز وجود دارد. مذهبی بودن تضمینی برای عدم وسوسه نیست.

۳٫ شیطان عهد کرده همه انسانها را گمراه کند ، مگر بندگان مخلص خدا را. مخلصین خدا باورند ، از غیر او تهی هستند و با نفس خود دائما در جهادند ؛ شیطان از نفوذ وسوسه ‏خود در آنها مایوس است.

“آیات ۸۲ و ۸۳ سوره صاد”

۴٫ تفاوت اهل ایمان و افراد عادی در مقابل وسوسه ها ، در برخورد آنهاست . مومنین با شنیدن ندای شیطان متوجه خواسته شیطان می شوند و با توکل به خدا راه درست را انتخاب می کنند ، اما افراد عادی متوجه نشده و خود را در دام می اندازند .

http://www.soalcity.ir/node/2387

۵٫ این بخش از سریال مذکور ، اقتباسی از داستان “میرداماد و آتش شهوت” است که با چشاندن طعم آتش به سر انگشتانش ، آتش شهوت خود را خاموش نمود و همین منجر به رسیدن او به مدارج بالای مادی و معنوی شد که نمونه ای بارز از جهاد با وسوسه های نفسانی است .

http://yon.ir/mirdamaad

۶٫ خالق ما از ما بر حالمان آگاه تر است و برای پیشگیری از غلطیدن ما در گناه و تباهی امر به دوری از آنچه محرک و وسوسه گر به گناه است نموده که این شرط عقل است نه ایراد ؛ و ابدا به معنای رهبانیت و صوفی گری نیست، بلکه آیین مترقی اسلام غرایزی که در وجود انسان است را با راهکارهای مناسب هدایت کرده است .

۷٫ اسلام لمس بدن نامحرم را بر زن و مرد حرام کرده ، اما قاعده ای که به قاعده اضطرار شهرت دارد و از قواعد کاربردی و اساسی فقه به شمار می آید ، در مواردی مانند داستان خیالی شبهه ، مبنای عمل قرار می گیرد و کمک به آن دختر بی اشکال و بلکه واجب است .

http://www.hawzah.net/fa/Article/View/85942

۸٫ این شبهات با ظاهری زیبا و منطقی اما باطنی پلید و دور از عقلانیت ، با انواع مغالطه تلاش دارند در راستای تمایلات نفسانی نویسندگان خود ، بدیهیات آفرینش انسان را زیر سوال ببرند ؛ حقایقی که هزاران سال آزموده و اثبات شده است …/ شایعه

 

 

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *