زمان اعلام نتایج آزمون های استخدامی

زمان اعلام نتایج آزمون های استخدامی

زمان اعلام نتایج آزمون های استخدامی

 

اخبار,اخباردانشگاه  ,آزمون استخدامی

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: طبق ماده ۳۲ قانون مدیریت خدمات کشوری ۹۰ درصد استخدامی ها به صورت آزمون و ده درصد به صورت قراردادی است .

معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج اولیه آزمون های استخدامی دستگاه های دولتی اواخر هفته آینده اعلام می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احسان جمالی معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور در ارتباط تلفنی با برنامه گفتگوی ویژه خبری یکشنبه شب شبکه دو سیما درباره آزمون استخدامی که اول خرداد امسال برگزار شد گفت: ۱۹۳ هزار و ۴۶۸ نفر داوطلب این آزمون بودند که از این تعداد ۱۲۱ هزار و ۲۱۹ نفر در جلسه آزمون حاضر بودند .

وی افزود : ظرفیت ها به تفکیک دستگاه های اجرایی در هر یک از خوشه های شغلی در دفترچه این آزمون درج شده و مجموع ظرفیت پذیرش ۷۴۴۸ نفر است.

جمالی گفت: بر اساس هماهنگی که با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به عمل آمده است در اواخر هفته آینده نتایج اولیه افرادی که حد نصاب لازم را کسب کردند با کارنامه آنان در سایت سازمان سنجش اعلام می شود .

وی افزود: این آزمون برای ۱۴ دستگاه اجرایی کشور و در ۵۸ شهرستان و ۱۰۸ حوزه امتحانی برگزار شد.

عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی هم با حضور در این برنامه گفت: برای اینکه آزمون های استخدامی شفاف شود نمایندگان مجلس طرح شفاف سازی این آزمون را ارائه کردند تا نحوه استخدام و تعداد مورد نیاز و پذیرفته شدگان برای هر دستگاه و وزارتخانه کاملاً مشخص شود .

وی افزود : ظرفیت پذیرش این آزمون بسیار پائین و حدود ۴ درصد شرکت کنندگان است.
عزیزی گفت: دستگاه های دیگر هم نیاز به استخدام دارند اما کمبود بودجه به آنها اجازه این کار را نمی دهد .

وی تاکیدکرد : هیچ دستگاه و سازمان دولتی نمی تواند خودسرانه و بدون برگزاری آزمون ، نیرو استخدام کند .

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: طبق ماده ۳۲ قانون مدیریت خدمات کشوری ۹۰ درصد استخدامی ها به صورت آزمون و ده درصد به صورت قراردادی است .

عزیزی با اشاره به اینکه خود دولت ها بزرگترین متخلفان در زمینه استخدام هستند افزود : در دولت قبل به قدری بی رویه نیرو استخدام کردند که اشک دولت فعلی را درآورده و اضافه بر ده درصد مربوط به نیروهای قراردادی را استخدام کرده است .

وی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی در طرح شفاف سازی آزمون های استخدامی ، برای متخلفان مجازات در نظر گرفته است گفت: در این طرح مجازات درجه ۶ ، انفصال از خدمات دولتی و از ۶ ماه تا ۲ سال حبس برای متخلفان در نظر گرفته شده است.
اخبار دانشگاه  –  صدا و سیما

 

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *