بی حرمتی بر شانه های یک آرایشگاه زنانه! / برگزاری کلاس های در ماه مبارک رمضان!+ عکس

بی حرمتی بر شانه های یک آرایشگاه زنانه! / برگزاری کلاس های در ماه مبارک رمضان!+ عکس

بی حرمتی بر شانه های یک آرایشگاه زنانه! / برگزاری کلاس های در ماه مبارک رمضان!+ عکس

صفحه یکی از شبکه های مجازی در مقابلمان است. به نظر سالن آرایش معتبری در شمال شهر تهران محسوب می شود. چشممان به عنوانی می خورد که مغایر با کاری است که باید انجام شود!

صفحه یکی از شبکه های مجازی در مقابلمان است. به نظر سالن آرایش معتبری در شمال شهر تهران محسوب می شود. چشممان به عنوانی می خورد که مغایر با کاری است که باید انجام شود! شماره تماسی هم برای ثبت نام دارد، عنوان کلاس های مورد نظر را با اندازه درشت بر روی سایت حک کرده و حتی نوید یک تخفیف ۵۰ درصدی را نیز داده است و در ادامه این تخفیف نقش گرافیکی چند زن را در حال در مقابل چشمانت قرار داده است.

دسترسی به چنین اطلاعیه ای آنچنان هم سخت نیست و به راحتی در دسترس قرار گرفته است.

  بی حرمتی بر شانه های یک آرایشگاه زنانه!

حتی کافی است که تلفن را بردارید و شماره تماس را بگیرید تا از جزئیات این اقدام عجیب باخبر شوید .خانمی پاسخ می دهد و پس از سوال درباره جزئیات برگزاری کلاس ها با اشتیاق تمام شروع به توضیح درباره نحوه برگزاری و همچنین کم و کیف آن می کند. «هفته ای دو روز کلاس ها دایر است و موسیقی انتخابی هم داریم! »

بله.حدسمان درست است .این کلاس ها در ایام ماه مبارک رمضان نیز به قوت خود باقی است و کسی هم کاری به کار آنها ندارد! انگار باید هر روز از زیر پوست این شهر و در سایه غفلت برخی مسئولان خبرهایی به گوش برسد که غافلگیرمان کند .اینبار هم غافلگیری از جنس حرمت شکنی و بی توجهی است که پیش از این نیز نمونه هایی را به چشم دیده بودیم و به گوش شنیده بودیم.

شاید در چنین روزهایی و در ابتدای امر هرکس این عبارت عجیب را در مقابل خود ببیند جا بخورد، عبارتی که برخلاف توقع و در کمال گستاخی در نهان نیست و بسیار عیان و مشخص جلوه گری می کند .«برگزاری کلاس های ایرانی و عربی در ماه مبارک رمضان!». این همان عبارتی است که از هر گوشه آن بی حرمتی و بی توجهی نمایان می شود.

  بی حرمتی بر شانه های یک آرایشگاه زنانه!

نکته جالب تر و قابل توجه این است که این محفل در یکی از سالن های زیبایی زنانه در تهران برگزار می شود و بصورت گسترده ای در شبکه های مجازی و فضای سایبری تبلیغات کرده است. بحث نظارت بر چنین مکان هایی که به نظر تعداد آنها هم کم نیست بر عهده اتحادیه های مورد نظر است که باید حساسیت های لازم را به خرج دهند تا افرادی که در چنین فضاهایی فعالیت می کنند  متوجه این امر باشند که باید در چهارچوب تعریف صنف خود حرکت کنند، نه اینکه فارغ از نامی که مجوزی برای آن صادر شده، اقدام به برگزاری هر مراسم و یا تشکیل هرگونه کلاسی بکنند.

 اینکه چطور در یک محلی که با مجوز آرایشگاه زنانه فعالیت می کند ، اقدام به برگزاری کلاس های برای خانم ها می شود به کنار ، اما بی توجهی به ایام مبارک رمضان و فعالیت آزادانه در این زمینه نقطه تاسف برانگیز چنین رویدادی است که نمی توان به سادگی از کنار آن عبور کرد. کلاس هایی که حتی قیمت آنها هم در چنین ایامی بصورتی تعیین می شود تا همچنان بازارشان را داغ نگه دارد و افراد را بسوی خود جذب کند.

  این بی حرمتی ها در لایه های زیرین شهر و عدم نظارت بر چنین فعالیت هایی بی شک فرهنگی غلط را پایه می گذارد و همین غفلت ها می تواند منجر به شکستن حرمت ها و هتاکی به اعتقادات مردم شود. با وجود اینکه بارها درباره عدم نظارت بر چنین فضاهایی در طول سال و بخصوص در ماههای مبارکی همچون ماه رمضان تذکر داده شده است، اما کماکان این محافل آزادانه به گسترش و تقویت فعالیت‌های خود می پردازند و هیچ ابایی از تبلیغات کار خود ندارند.

دوباره به تبلیغی که روی سایت بود نگاه میکنم در قسمتی از این تبلیغ روزشماری برای این اقدام حرمت شکنانه گذاشته شده است و در زیر آن نوشته شده «به اشتراک بگذارید». بله. ما هم این غفلت را با مسئولان امر به اشتراک می‌گذاریم تا شاید یکبار برای همیشه نظارت‌های دقیق در چنین فضاهایی صورت بگیرد تا دیگر شاهد فعالیت این گروه‌ها نباشیم.

باشگاه خبرنگاران

 

 

, بی حرمتی یک آرایشگاه زنانه ,  برگزاری کلاس های , ماه مبارک رمضان , تصاویر , شبکه های مجازی ,  سالن آرایش معتبری در شمال شهر تهران

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *