خانه » سلامت » تناسب اندام » دیر ناهار خوردن باعث چاق شدن و بهم ریختن تناسب اندام می شود!

کوچک کننده و فرم دهنده بيني Nose Up ساعت بند چرم اليزابت تخفيف ويژه فقط 15 هزار تومان عينک آفتابي Louis vuitton فقط 30 هزار تومان ساعت گوچي gucci دستبندي نگين دار فقط 15 هزار تومان ساعت طرح رولکس نقره اي فقط 20 هزار تومان  ساعت كاسيو تيتان طرح EDIFICE 554 فقط 55 هزار تومان  گردنبند مرغ آمين فقط 20 هزار تومان عينک خلباني شيشه آبي فقط 28 هزار تومان

دیر ناهار خوردن باعث چاق شدن و بهم ریختن تناسب اندام می شود!

دیر ناهار خوردن باعث چاق شدن و بهم ریختن تناسب اندام می شود!

دیر ناهار خوردن باعث چاق شدن و بهم ریختن تناسب اندام می شود!

اگر می خواهید کاهش وزن دهید و اندام متناسب داشته باشید باید ناهار را سر موقع میل کنید. دیر خوردن ناهار باعث چاق شدن می شود.

 

دیر ناهار خوردن تناسب اندام را بهم می زند

 

اگر به طور مداوم سراسر مدت زمان ناهار کار می کنید و در اواخر بعد از ظهر فرصت برای خوردن چیزی پیدا می کنید باید بدانید این برنامه شما به طور مرموزی به تلاش شما برای کاهش وزن ضربه می زند. مطالعه اخیر منتشر شده در مجله آمریکایی تغذیه بالینی، اثر بخشی برنامه کاهش وزن را در میان بیش از 1200 نفر در اسپانیا که دچار اضافه وزن و چاقی بودند مورد بررسی قرار داد و به این نتیجه رسید خوردن ناهار با تأخیر یعنی حدود ساعت 3 بعد از ظهر روند کاهش وزن را کندتر می کند.
این مطالعه به طور خاص در مورد پروتئینprilipen است. این پروتئین پیدا شده در سلول های انسان برای حرکت و سوزاندن چربی های سراسر بدن الزامی است. مردم با تنوع ژنتیکی خاص از این پروتئین کمتر دچار کاهش وزن می شوند، هنگامی که ساعت 3 بعد از ظهر ناهار می خورند نسبت به افرادی که زودتر ناهار می خورند.

 

دیر ناهار نخورید زیرا چاق می شوید

دیر ناهار خوردن باعث چاق شدن و بهم ریختن تناسب اندام می شود!

 

اما چرا تغییر زمان ناهار به هدف کاهش وزن آسیب می رساند؟

حس گرسنگی مانند حس خواب آلودگی توسط ریتم شبانه روزی ما اداره می شود. ماری پیوسنت، استادیار دانشگاه کلمبیا که در مرکز تحقیقات تغذیه و درمان چاقی نیویورک بر روی رفتارهای سبک زندگی بر کنترل وزن تحقیق می کند می گوید:متابولیسم در میان افراد متفاوت است و زمان مصرف غذا در رابطه با ریتم شبانه روزی ممکن است در کاهش وزن تأثیرگذار باشد.
ریتم شبانه روزی همچنین ترشح انسولین را در بدن کنترل می کند. اگر شما زمانی که بدنتان حساسیت کمتری به انسولین دارد غذا بخورید، ممکن است زمان بیشتری را برای حرکت چربی و کاهش وزن نیاز داشته باشید. اگر چه زمان ناهار ممکن است دور کمر برخی افراد را تحت تأثیر قرار دهد، اما محققان هیچ تفاوتی در کاهش وزن بر اساس زمان صبحانه یا شام پیدا نکردند.
بر طبق مطالعات افرادی که ناهار وعده اصلی غذایی روزانه آن هاست، کمتر دچار اضافه وزن می شوند و Bmi پایین تری دارند. بر اساس نتایج فدراسیون جهانی چاقی حدود 40 درصد از زنان آمریکایی چاق هستند در حالی که در کشورهایی که وعده غذایی ظهر آن ها به طور سنتی بزرگتر است این آمار پایین تر است. در اسپانیا بیست و یک و چهار دهم درصد، در آلمان بیست و سه و نه دهم درصد و در مجارستان سی و یک و سه دهم درصد زنان چاق هستند. اگر مصرف مواد غذایی در ایالت متحده آمریکا مورد تجزیه و قرار دهیم متوجه می شویم که کالری کمتری برای صبحانه و ناهار مصرف می شود. مجموع کالری صبحانه و ناهار در آمریکا حدود 40 درصد و میزان کالری مصرف شده در شام و میان وعده ها 60 درصد است. اگر شما شیوه درست و سالم غذا خوردن را پیدا کرده اید، ولی هنوز وزن زیاد کم نمی کنید بهتر است ناهار را وعده اصلی غذایی خود قرار دهید و قبل از ساعت 3 ناهار بخورید. با این روش شما می توانید کاهش وزن خود را مدیریت کنید.

دیر ناهار خوردن به کاهش وزن ضربه می زند

دیر ناهار خوردن باعث چاق شدن و بهم ریختن تناسب اندام می شود!

تاپ ناز

دیر ناهار خوردن باعث چاق شدن و بهم ریختن تناسب اندام می شود!,فان جو, ورزش و تناسب اندام, کاهش وزن

ساعت گوچی gucci دستبندی نگین دارعینک Spyساعت بند چرم الیزابت تخفیف ویژهساعت مچی اسپورت طرح رولکس

پیشنهاد ما

نکاتی برای داشتن روزه ای راحت بدون تشنه و گرسنه شدن

نکاتی برای داشتن روزه ای راحت بدون تشنه و گرسنه شدن

نکاتی برای داشتن روزه ای راحت بدون تشنه و گرسنه شدن نکاتی برای داشتن روزه …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *