ده سایت برای تجزیه تحلیل و سرعت نمایش سایت ها

ده سایت برای تجزیه تحلیل و سرعت نمایش سایت ها

معرفی ابزارهای رایگان تست سرعت لود سایت

سایت هایی که برای تست سرعت لود سایت و بهینه کردن سایت و افزایش سرعت لود شدن سایت و سئو سایت را در اینجا برای شما عزیزان آماده کردیم امد واریم مفید باشد.

pingdom

دغدغه ی کمی نیست تا از کم و کیف سرعت Load سایت خود باخبر شوید و اینکه کاربران ، صفحات و محتوای شما را به چه کیفیتی مشاهده می کنند . آیا ابزارهایی مانند فلش فریم ها ، جاوا اسکریپت ها سرعت لود صفحات شما را پایین می آورد یا هیچ تاثیر در بار اضافی بر صفحات ندارند ، می توانید با استفاده از ابزارهای زیر به نتیجه بهتری برسید .

Pingdom Tools Full page Test


این آزمون برای لود کامل یک صفحه با تمامی اشیاء درون آن از جمله تصاویر ، HTML ، جاوا اسکریپت ، CSS ، فلش فریم در نظر گرفته شده است . زمان بار بر روی تمامی اشیاء  بارگذاری شده بر روی سایت را با یک نمودار میله ای می شود مشاهده کرد .

 loads.in

این ابزار کاربردی برای چک کردن سرعت Load سایت از ۵۰ نقطه جهان است . مثلا اگر سایت شما در کشورهای مختلف دیگری دارای بازدید کننده هست می توانید با انتخاب کشور مذکور سرعت Load سایت خود را از آنجا هم چک کنید . در ضمن این سایت امکان انتخاب مرورگر برای چک کردن سرعت Load را در یک Drop down menu هم داراست .

Rapid  Searchmetrics: Website Speed Test

وب سایتی که میانگین زمانی Load  صفحات را نشان می دهد .

Uptrends HTML web page-test tool

این صفحه آزمونی است برای زمان لود شدن و نمایش سرعت صفحات CSS وبسایت از جمله تمامی امکانات مانند تصاویر ، فریم ها ، شیوه نامه ها ، صفحات HTML ، جاوا اسکریپت هاست . این آزمون زمان بار مربوطه اشیاء بر روی سایتتان نشان می دهد  . در ضمن شما قادر خواهید بود جزئیات کامل صفحات HTML خود را تجزیه تحلیل کنید .

Page Speed Online

صفحه آنلاینی است که سرعت تجزیه و تحلیل محتوایی صفحات وب را به نمایش می گذارد و در ضمن این سایت سریعترین Page شما را انتخاب و نمایش می دهد و پیشنهادی در زمینه تولید صفحات بهتر ارائه می دهد .

با کاهش بار صفحه می توانید نرخ جستجو و افزایش سرعت صفحات را بسیار بالا ببرد .

Web Page Performance Test

شما می توانید یک وب سایت رایگان تست سرعت با امکانات مختلف در مرورگرهای مختلف کروم و IE داشته باشید . استفاده از این مرورگر می توانید تست های ساده و همچنین آزمایشات پیشرفته ای از جمله معاملات چند مرحله ای ، ضبط ویدئو و مسدود کردن محتوا و خیلی چیزهای دیگر را انجام دهید و نتایج را به صورت نمودار آبشاری مشاهده کنید .

Load Impact Page Analyzer

تحلیل صفحات و تجزیه عملکردشان را توسط یک شبیه ساز مرورگر وب و نمایش تمامی منابع را می شود مشاهده کرد . همچنین صفحات و منابع بارگذاری شده توسط عمکردهای اندازه گیری در نموداری همراه  با منابع وضعیت URL ،HTTP و ویژگی های از قبیل رنگ های مختلف مربوط توسط یک متریک را نشان می دهد .

BrowserMob’s Free Instant Test

یکی از سریعترین راههای دسترسی به اطلاعات و عملکرد هر وب سایت بدون نیاز به ایجاد یک اسکریپت است .

GTmetrix


GTmetrix می تواند به شما در توسعه سایت ، سرعت بالا آمدن سایت و بهبود کار آمدی آن کمک کند .

Slowcop

یک ابزار بسیار جالب برای اینکه به شما نشان دهد که چه صفحه ای یا اسکریپتی یا عکسی بیش از حد سایت شما را کند می کند . نتیجه آزمایش شگفت انگیز است ، با چند تغییر ساده می توانید صدها کیلو بایت بار اضافه در زمان لود شدن سایتتان را کاهش دهید .

منبع :

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

غیرفعال کردن پیغام صفحه خوش آمدگویی در آفیس ۲۰۱۳

غیرفعال کردن پیغام صفحه خوش آمدگویی در آفیس ۲۰۱۳ غیرفعال کردن پیغام صفحه خوش آمدگویی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *